Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dit zou ik echt niet meer opeten, shit ziet er zeeer bedorven uit, hoelang heb je ze al?"
"door een drukke winkelstraat lopen met allemaal volle terrasjes, en dan denken dat iedereen naar je kijkt... dan wordt ik in me hoofd echt te para. of in een drukke bus of trein zitten/staan als je stoned bent Te ergg gewoon."
"ik zag hier in het begin van het topic staan dat je lachgas ook kunt nemen met deze gaspompjes (http://www.bike-fun.nl/home/?navigatie= ... roduct=687) kunnen daar ook alle soort n2o patronen in, of moet je nog leten op bepaalde dingen"
"Ze zien er niet bedorven uit, ze zien er meer uit dat je ze veels te heet in de oven hebt gedaan vandaar dat zwart, 50 graden is al te veel en ontrekt de Psylocibyne"
"Psychedelic_Fairytale zei: Jeppie zei: Ze zien er niet bedorven uit, ze zien er meer uit dat je ze veels te heet in de oven hebt gedaan vandaar dat zwart, 50 graden is al te veel en ontrekt de Psylocibyne Klik om te vergroten... als ik paddos nuttig maak ik er altijd thee van (bijna 100°C, 20 min. lang) en dit werkt altijd perfect er wordt vaak beweerd dat de psylocine en psylocibine door de warmte kapot gaan/verdwijnen, maar hier heb ik dus wel mijn twijfels bij... Klik om te vergroten... Ja logisch he, de werkzame stof gaat in je thee zitten, als je ze in de oven legt verdampt het mee met het vocht"
"Bal0n zei: Wat je niet zegt klopt al helemaal niet Jeppie . Door de temperatuur gaan de actieve stoffen kapot, ze verdwijnen volledig. Dus mochten ze in het water zitten, dan gaan ze als nog stuk door de hoge temperatuur. Klik om te vergroten... daar heb je gelijk in, maar toch lees je altijd dat als je ze droogt niet in een hetere oven dan 40 graden moet doen, en lijkt hem logisch als je paddo thee maakt, dat de stof gewoon in de thee oplost (ofzo)"
"als je voor de echte "Reborn" wilt gaan wat dacht je van Iboga. kheb er verschillende docu's overgezien, het schijnt absoluut geen prettige trip te zijn, maar je wordt wel weer als herboren. Docu: Ibogaine - Rite of Passage en ook een leuke is de afl. van Tribe wanneer ie Iboga gaat doen "Tribe_Babongo_Iboga_(myCapture).avi" hier nog wat info http://www.azarius.nl/product1_2_6_tabe ... iboga.html"