#1
Ten eerste wil ik melden dat ik de forumregels heb doorgelezen en weet dat ik hier geen URL's, namen van sites enz enz mag posten, laat dat duidelijk zijn.
Echter zou ik graag willen weten wat jullie ervaringen zijn mbt Darknet Markets (Geen RC vendors maar echt TOR stuff zegmaar)
Alvast bedankt!
(Mocht dit alsnog een overtreding van de forumregels zijn gooi dit dan AUB bij de trash
)
Echter zou ik graag willen weten wat jullie ervaringen zijn mbt Darknet Markets (Geen RC vendors maar echt TOR stuff zegmaar)
Alvast bedankt!
(Mocht dit alsnog een overtreding van de forumregels zijn gooi dit dan AUB bij de trash

heb ik aardig wat centen aan gemaakt.. en nooit problemen gehad. ik weet nog dat ik altijd voor 35 euro een slof marlboro haalde heb er denk ik in totaal wel 1000 of 1500 euro aan sigaretten besteld.