Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1. MDMA/XTC (Ik blijf het toch eigenlijk een verschil vinden tussen pure M en X, ik ga van beide ook anders spacen) 2. Hasj, helemaal in het zonnetje met een borreltje er bij 3. 4-FMP Dit weekend voor het eerst 2-cb misschien dat me top 3 dan nog veranderd..."
"Hallo, Ik ben Ace en ik ben nieuw op dit forum. Een aantal weken geleden kwam ik voor het eerst hier op het forum nadat ik samen met 2 vrienden, op een feestje, 4-FMP had gebruikt en vervolgens niet kon slapen toen ik in mijn bed lag. Ik las hier o.a. vermakelijke drugs/trip reports, vragen over drugs en andere ervaringen. Wat mij het meest boeide waren de verhalen over 2-CB, aangezien ik dit nog nooit heb gebruikt. Het leek me een hele leuke drug en heb daarom laatst bij een aantal vrienden gepolst of zij het ook zouden willen doen. Het leek hun ook heel leuk en we hebben dus een avondje trippen gepland voor komende zaterdag. We hopen goed voorbereid te zijn en ik zou graag jullie mening willen van de voorbereidingen en zou het ook fijn vinden om tips en suggesties te krijgen; wat we kunnen doen of kunnen mee nemen? (uit eigen ervaring bijvoorbeeld) Voorbereidingen: Gamecube met 4 controllers met o.a. het kleurrijke Mariokart Waxinelichtjes om de sfeer wat op te spacen Lekkere snacks Vitamine C pilletjes (voor het geval dat) Iedereen neemt drinken wat diegene lekker vindt mee Laserlampje Chille kamer Computer met muziek ( ook met youtube en spotify etc.) Ps3 Shin Chan afleveringen Misschien nog gekke, aparte kleding als dit de boel kan opspacen zoals zonnebrillen, fabriekskleding, 3dbrillen o.i.d. En een sitter wordt zeer waarschijnlijk nog geregeld Ik hoor graag suggesties en/of tips! En ik zal zeker mijn eerste tripverslag the day after maken! x Ace"
"Heel erg bedankt voor jullie reacties! De sitter wordt geschrapt, en wat te blowen wordt toegevoegd. Ik zelf heb al aardig wat ervaring met MDMA en XTC; maar lijkt 2cb qua 'sturing' hier een beetje op? Ik ben het type persoon dat altijd bewust is dat er drugs zijn genomen en kan mijn trips aardig sturen. De laatste meer keer is wel bijna 8 maanden geleden... Het groepje waar ik mee ga bestaat, naast mij, uit een erg ervaren pillentikker, een redelijk ervaren drugsgebruiker en 3 die voor de alle eerste keer 'harddrugs' gebruiken (vandaar dat ik een sitter als nodig achtte). Maar niemand van ons heeft 2-cb gebruikt dus voor ons is het allemaal de eerste keer trippen op 2-cb. Ik heb hun aardig op de hoogte gebracht over de effecten, side-effects en de dosis. Maar wat kan ik niet nadrukkelijk genoeg zeggen? Goude tips zijn altijd welkom in mijn boekje! X Ace"
"Stand van zaken: Sitter geschrapt; wel iemand die we kunnen bereiken geregeld. Naast snacks wordt er nu ook fruit en yoghurt gehaald. De vitaminepillen houden we er in; wie weet werkt dit of werkt dit door een placebo effect, altijd handig om iets materieels te hebben om te gebruiken als iemand niet goed gaat. Apart nemen rustig stellen + die vitaminepil zal, lijkt me, meer gerustheid geven dan apart nemen. Tripbrillen worden gekocht of door een enkeling uit de kast getoverd. Ook las ik dat de CEV's heel mooi kunnen zijn, heeft een van jullie hier een mooi en goed voorbeeld van? Want dat lijkt me zo gaaf! X Ace"
"Top, iedereen bedankt voor de reacties! De eerste zit er in en ik zal me best doen voor een tripreport!"
"Ik had laatst 4-FMP gebruikt op de opening van Vroeger samen met 2 vrienden. Bij de ene vriend kon je totaal niet zien dat hij 4-FMP had gebruikt terwijl de ander enorme pupillen had en een beetje met zijn kaken liep te bewegen. Ik zelf had ook geen grote pupillen maar heb wel ziek erg lopen kauwen... Verschilt echt per persoon denk ik..."
"Wauw... prachtig tripreport... Wou al graag een keer LSD doen, maar door je tripreport nog alleen maar meeerr :P"