#1
Eyezblack zei:Fishhead07 zei:MetaalKonijn zei:Fishhead07 zei:MetaalKonijn zei:Word je 't niet strontzat om elk weekend MDMA te gebruiken, als ik vragen mag?:P
Al zou ik graag eens weer dat love gevoel willen voelenmaar dat zit er niet in kan niet 2/3 maanden stoppe momenteel
![]()
Wat gebruik jij in het weekend dan????
Tegenwoordig alleen alcohol. :P Maar daar begin ik ook een beetje m'n tabak van te krijgen, heb wel weer eens zin in een dosis snelle. :P
Maar goed, waarom kun je niet 2/3 maanden stoppen momenteel dan?![]()
Nou alcohol doe ik zeker niet sinds ik drugs ken vind ik er niets aan. heb echt al zolang niet gedronken. Ook de maanden voor me drugsgebruik niet. tuurlijk een keer ene biertje ofzo maar niet echt zuipen.
Me verjaardag (over 2,5 maand) weer was ook de laatste keer dat ik heb gezopen :P dus zon 10 maande geleden.
Watvoor snelle dosis wil je???
Nou ik vind het zo lkkr momenteel me XTC dat ik geen zin heb om 2/3 maanden te stoppenverslaafd zou je kunnen zeggen
![]()
Ik ben wel van plan om na de zomervakantie te minderen aangezien ik dan voor me rijbewijs ga, ik wil geen drugs en alchol combineren met autorijden. Dan ga ik af en toe drugs doen, dan zeker dat love gevoel weer is ga ervarendat roept herinneringen op!!!!!!!!!!
![]()
Kerel ik vind het zonde om zo vaak xtc te gebruiken, dat moet speciaal blijven. Straks kan je later mischien dat gevoel helemaal niet krijgen. Tis ook nog eens ontzettend slecht voor je hersenen om zo vaak te gebruiken.
Tja tot nu toe voelt het nog steeds goed de XTC
Ik gebruik het ook weer niet vast elk weekend maar meestal wel.
