#1
@MeejheM
Ja een vriend van me heeft zelf die capsules gemaakt met 120 mg. Dus dan zou ik die gebruiken.
Ja een vriend van me heeft zelf die capsules gemaakt met 120 mg. Dus dan zou ik die gebruiken.
Eens. Ook al heb ik zelf nog geen 4-fmp gebruikt. Je trekt met mdma gebruik je serotonine voorraad leeg en daarna is het tijd om te herstellen, niet om je lichaam weer een opdonder te geven. Alleen mdma gebruik op zichzelf is al een aanslag op je chemische huishouding, de volgende dag weer een soortgelijke drug nemen is op zijn zachtst gezegd natuurlijk niet slim.kokosmakroon900 zei:Ik zou het bij 1 keer houden. Je gaat grof gezegd helemaal naar de klote als je 2 dagen achter elkaar xtc en 4-fmp gebruikt. Je gaat er ongelooflijk lang last van houden en je hersenen trekken zowat vacuüm.
Dus gewoon lekker 1 keer doen.
Die garantie heb je sowieso niet.0000108887 zei:Maar dan weet ik in ieder geval dat ik er niet dood aan ga!
Sowieso altijd een goed idee.dewilde zei:Exceptional Insight volgen
Exceptional Insight zei:Sowieso altijd een goed idee.dewilde zei:Exceptional Insight volgen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."