Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Afgelopen zaterdag heb ik weer eens xtc gebruikt, na een pauze van 4 maanden. Ik heb 2 paarse go pro's gehad. Ik heb ze, met mijn stomme kop, niet laten testen. Op internet heb ik er ook niks over gevonden. De trip was niet echt super. Ik heb er 2 gehad, zoveel heb ik er nooit gehad. Maar toch stond ik niet echt strak ofzo. Maar goed, nu voel ik me dus super slecht. Ik ben misselijk, duizelig - alsof m'n evenwichtsorgaan enorm veel heeft gedronken oid. Nu heb ik wat research gedaan op internet en ik ben enorm bang geworden dat er iets van PMMA in zat. Kan dat, dat ik dan nu pas ziek ben? Of er iets van voel oid. Of heeft iemand dit ook vaker na xtc gebruik? Ik weet wel dat ik helemaal klaar ben met drugs nu... Alvast bedankt!"
"Bedankt voor jullie reacties! Jullie hebben daar ook gelijk in. Is ook veel te veel. En ik heb het echt niet nodig. Nu had ik net natuurlijk van alles opgezocht over de pmma, waardoor mn hartslag als een malle steeg, naar 130. Ik werd heel erg bang en dacht echt dat ik naar het ziekenhuis moest. Toen ben ik even naar een vriend gegaan, temperatuur gemeten. Die was gelukkig 37.0. Dus ik heb mezelf gewoon enorm bang gemaakt. Een andere vriend zei dat het ook zo kon zijn dat ik een zonnesteek heb opgelopen. Maar vind het een beetje raar dat dat pas na 2 dagen wordt gevoeld dan. Maargoed, ik ben nu al wat rustiger. Al voel me nog steeds onrustig. Maar alles komt goed toch"
"Is het ook normaal als ik moet overgeven?"
"Hee hallo, Sorry als dit voor irritaties zorgt, omdat dit misschien al de zoveelste post is over 'niet slim zijn om 2 dagen na elkaar drugs te gebruiken'. Maar ik vind nooit echt een bevredigend antwoord dat op mij van toepassing is :P Bij deze; aankomende woensdag ga ik pure mdma doen, waarbij ik heb besloten om tot een maximum van 125 mg te gaan. Aangezien ik dit thuis ga doen. Donderdag heb ik 's nachts een festival. Eerst wilde ik dan ook XTC gebruiken, maar toen kwam ik op het idee om 4-FMP te gaan gebruiken. Voel je dan hier meer van, dan als je de dag erna xtc gebruikt? En ik kan aan een capsule van 120 mg komen, is dat voldoende? Bijpakken helpt meestal niet, toch? Ook wordt er gesuggereerd dat je beter de eerste dag 4-fmp kunt gebruiken en de tweede dag mdma, maar dat is niet echt een optie (vind ik ) Alvast dankjewel voor de reacties!"
"Thanks mensen"
"@MeejheM Ja een vriend van me heeft zelf die capsules gemaakt met 120 mg. Dus dan zou ik die gebruiken."
"Bedankt voor de reacties iedereen! Klopt wel, ik zal inderdaad de dag erna kijken hoe ik me voel. Kater moet ik maar voor lief nemen, dat hoort er helaas nou eenmaal bij Maar dan weet ik in ieder geval dat ik er niet dood aan ga! Thanks!"
"Nee, zo bedoel ik het niet haha Ik bedoel; misschien ooit nog een keer gebruiken, maar dan wel gewoon 3 maanden na de laatste keer dat ik drugs heb gebruikt. Dus niet weer 1 dag mdma en 1 dag 4fmp oid. Maar gewoon 1 x 4fmp en thats it."
"Oke dan zet ik die ook nog op mn lijstje van opties haha Maar bij 4fmp heb je sowieso niet zo heel erg het lovegevoel toch? Eerder dat je heel erg veel energie krijgt Heb ik in ieder geval gehoord? Maar ik wil sowieso dan ff alleen energie krijgen en niet perse de lovefeeling. Dus misschien is dat een beter idee. Thanks voor de tips!"
"Ja klopt, ik hoef geen 2 dagen t lovegevoel haha Maargoed, dan is pep inderdaad ook nog een optie. Maar ik ben ook wel benieuwd naar 4fmp... Ik zie het morgen wel, of ik überhaupt nog ergens zin in heb haha Ik laat het jullie weten!"