#1
Nou, ik heb woensdag mdma gebruikt. Dit was weer fijn, zoals altijd.
Donderdag ben ik toch voor 4fmp gegaan. Overdag voelde ik me een beetje depri, maar 's avonds al een stuk beter.
De 4fmp is niet volledig ingeslagen, gok ik.
Ik had pas om 01.30 u ingenomen, aangezien er een rij van hier tot in Tokio stond. Om 02.15 begon 'ie in te slaan. Ik kreeg tintelingen op m'n achterhoofd. En toen kreeg ik energie. Ik had het gevoel dat ik dit wel een aantal uren kon volhouden. Heel fijn dat je superhelder bent en alles gewoon meemaakt. Maar na 2 uurtjes had ik nergens meer zin in. Ik had wel energie, maar ik had geen zin om te dansen etc. Ik ben rond 07.30 uur gaan slapen, dit ging ook prima. Toen werd ik om 11.00 uur wakker gemaakt, maar ik heb wel prima geslapen.
Dus ik denk niet dat ik het volle effect had van de 4fmp. Maar het was alsnog mooi om mee te maken. Denk dat ik dat nog wel vaker wil proberen.
Donderdag ben ik toch voor 4fmp gegaan. Overdag voelde ik me een beetje depri, maar 's avonds al een stuk beter.
De 4fmp is niet volledig ingeslagen, gok ik.
Ik had pas om 01.30 u ingenomen, aangezien er een rij van hier tot in Tokio stond. Om 02.15 begon 'ie in te slaan. Ik kreeg tintelingen op m'n achterhoofd. En toen kreeg ik energie. Ik had het gevoel dat ik dit wel een aantal uren kon volhouden. Heel fijn dat je superhelder bent en alles gewoon meemaakt. Maar na 2 uurtjes had ik nergens meer zin in. Ik had wel energie, maar ik had geen zin om te dansen etc. Ik ben rond 07.30 uur gaan slapen, dit ging ook prima. Toen werd ik om 11.00 uur wakker gemaakt, maar ik heb wel prima geslapen.
Dus ik denk niet dat ik het volle effect had van de 4fmp. Maar het was alsnog mooi om mee te maken. Denk dat ik dat nog wel vaker wil proberen.
