#1
Denk dat ik namens het hele team kan zeggen:
Een goede maand/tijd toegewenst gelukkig kerst en nieuwjaar alvast!
Zijn er mensen die gaan stoppen en of minderen?
Succes en fijne feestdagen!
Geniet maar gebruik met mate helemaal vuurwerk en drank of drugs.
Peace
Een goede maand/tijd toegewenst gelukkig kerst en nieuwjaar alvast!
Zijn er mensen die gaan stoppen en of minderen?
Succes en fijne feestdagen!
Geniet maar gebruik met mate helemaal vuurwerk en drank of drugs.
Peace
Proberen jullie Louis van Gaal na te doen :P

