#1
Re: Fijne feestdagen toegewenst en een psychedelisch nieuwja
Om eerlijk te zijn mogen die dagen al voorbij zijn..ik haat deze periode eigenlijk en beetje..en natuurlijk ben ik liever bij iemand in gezeldschap..maar ja is supermanneke snoepje scheef hange en bed in..MeejheM zei:lotske1984- zei:Voor jullie ook fijne feestdagen toegewenst.!
Met oud op nieuw blijf ik thuis en opt gemakske en xtc nemen in mijn ééntje..
vind je dat niet jammer?