Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFijne feestdagen toegewenst en een psychedelisch nieuwjaar!

Fijne feestdagen toegewenst en een psychedelisch nieuwjaar!

27 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Fijne feestdagen toegewenst en een psychedelisch nieuwja

MeejheM zei:
lotske1984- zei:
Voor jullie ook fijne feestdagen toegewenst.!
Met oud op nieuw blijf ik thuis en opt gemakske en xtc nemen in mijn ééntje..
Klik om te vergroten...

vind je dat niet jammer?
Klik om te vergroten...
Om eerlijk te zijn mogen die dagen al voorbij zijn..ik haat deze periode eigenlijk en beetje..en natuurlijk ben ik liever bij iemand in gezeldschap..maar ja is supermanneke snoepje scheef hange en bed in..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Fijne feestdagen toegewenst en een psychedelisch nieuwja

Nogmaals de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Hopelijk heeft iedereen een leuke jaarwisseling gehad.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Fijne feestdagen toegewenst en een psychedelisch nieuwja

Paar jaar geleden vond het ok nog leuk vooral oud op nieuw ma nu nie echt meer..triestige dagen zijn he..
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Fijne feestdagen toegewenst en een psychedelisch nieuwja

Iedereen fijne dagen gewenst en een veilig oud en nieuw.


Laat 2016 een veilig en vooral clean jaar worden waar veel mensen hun verslaving verslaan.
Mensen die iets proberen , het veilig doen en hopen dat het geen verslaving word.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Fijne feestdagen toegewenst en een psychedelisch nieuwja

lotske1984- zei:
Paar jaar geleden vond het ok nog leuk vooral oud op nieuw ma nu nie echt meer..triestige dagen zijn he..
Klik om te vergroten...
Alle tis de manier hoe ik er tegen aanzien..posetief denke he..proberen toch is altijd niet even makkelijker..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Fijne feestdagen toegewenst en een psychedelisch nieuwja

ik werk zelf veel rond deze tijd(AV-verhuur), en mag meestal van geluk spreken als ik nog wat verderweg wonende familie zie, morgen overdag naar mn ouwelui, en verder vooral slapen en werken tot en met 1 december.

toch vind ik het wel fijn al die "verplichte" familie diners etc. over te slaan. ik ben ondertussen wel gewend de kerstdagen en oud en nieuw met vooral leeftijdsgenoten door te brengen. maar in mn eentje thuis lijkt me echt wel klote. mis je dat niet, of doe je dat expres?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Fijne feestdagen toegewenst en een psychedelisch nieuwja

Tot gister dacht ik steeds "beetje vroeg om iets in die topic te zetten" haha tijd gaat sneller dan leek.

Fijne feestdagen dames en heren. Op een mooie geestverruimend 2016
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Fijne feestdagen toegewenst en een psychedelisch nieuwja

Bobsacamano zei:
Tot gister dacht ik steeds "beetje vroeg om iets in die topic te zetten" haha tijd gaat sneller dan leek.
Klik om te vergroten...
Idem, net op tijd. :P

Een fijne kerst (voor de liefhebbers) en een prettige jaarwisseling allemaal, verlies niet teveel vingers of nieren! Je lever heb je er maar één van, dus die zou ik zeker niet verdrugsen! :hearteyes:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."