Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Fijne feestdagen toegewenst en een psychedelisch nieuwja Fijne dagen gewenst"
"Handig om te weten"
"Re: Wat zijn de risico's van het slikken van hooggedoseerde Wij R en D slikken 2x pm 2 per weekend pp. Ons 200mdma Is dat normaal?"
"Dat proef je wel. Het smaakt smerig"