#1
Misschien wel
, ik denk dat elke vorm van reizen door je onderbewustzijn interessant is. "Lucid dreaming" is misschien niet iets waar je iedere dag met iemand over praat en de meeste je misschien raar aan zullen kijken, maar het is het zeker waard om uit te proberen.
Ik zelf vind de standaard posts over drugs (met name niet-psychedelica gerelateerd) leuk om te lezen, maar de topics die dieper in gaan over het onderbewustzijn spreken mij extra aan. Als het aan mij ligt zou er wel een subforum bij mogen komen desbetreffende onderbewuste ervaringen; door meditatie, near-death-experience, lucid dreaming of een andere vorm. Lijkt me erg interessant om dit te vergelijken met ervaring waarbij mensen drugs op hebben. Is natuurlijk maar een idee.
Ik zelf vind de standaard posts over drugs (met name niet-psychedelica gerelateerd) leuk om te lezen, maar de topics die dieper in gaan over het onderbewustzijn spreken mij extra aan. Als het aan mij ligt zou er wel een subforum bij mogen komen desbetreffende onderbewuste ervaringen; door meditatie, near-death-experience, lucid dreaming of een andere vorm. Lijkt me erg interessant om dit te vergelijken met ervaring waarbij mensen drugs op hebben. Is natuurlijk maar een idee.

