Bijna dood ervaringen..
Als kind werd mij geleerd dat dit betekent dat je aan de dood ontsnapt bent.
Bijvoorbeeld dat je in een auto ongeluk verzeild raakt en dat je wordt omgereden door een vrachtwagen bijvoorbeeld en dan bewusteloos tegen de grond aan valt ofzo..
Dan zien sommige mensen zogezegd "Het licht".
En worden ze wakker en hebben ze door een of ander wonder niks aan zich..
PS; Ik geloof niet in god, ik vind dat religie en de wereld van spiritualiteit verschillende dingen zijn.
Ik ben atheïst, maar ik geloof in een soort spirituele wereld.
Maar dan in de vorm van een parallelle universum.
Wanneer wij een Out of body experience ervaren, denk ik dat ons bewustzijn zich verplaatst heeft in dat parallelle universum en het daardoor is dat wij onszelf kunnen zien van een afstand.
Ook bijvoorbeeld bij psychedelica denk ik dat deze stoffen ervoor zorgen dat onze ogen het parallelle universum kunnen waarnemen.
Als je hetzelfde erover denkt als mij, denk dan eens terug aan die keer dat je veel te veel MDMA op had of een hele normale dosis MDA en je een overleden persoon naast je zag zitten op de bank s'avonds? Raar toch?
Ik neem een overleden persoon uit mijn familie waar, heel soms.
Nuchter ook..
Ik denk dat dit komt omdat ons brein onbewust contact maakt met het parallelle universum waar de overleden personen wel nog leven en dat psychedelica ons hierbij helpen!
Verklaart meteen ook waarom dat ik mensen dubbel zie als ik teveel alcohol heb gedronken.
Nouja, dat over die alcohol was niet serieus bedoeld, maar de rest wel!