Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMinder actief

Minder actief

35 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#1
SmartieAndMe zei:
Ik had het over stoppen met roken Autysd! Lijkt me niet dat je een sigaret af en toe moet vervangen met een joint of een lijntje speed :P
Klik om te vergroten...
oh sorry, ik dacht van wel, zelfs met drank enzo
nee, dan ben ik blijkbaar naief :wink:
H
HalothaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo zie je maar dat zelfs een badtrip uiteindelijk nog heel goed kan uitpakken. Goed bezig, Yaizer. En ik ben tzt benieuwd naar je ervaringen met DMT. Dat stofje staat ook op mijn lijst.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zo nu ook al bijna 2 weken gestopt met roken. Sporten...gezond eten ja voel mij helemaal fit. Denk dat voor levenslang is, jammer genoeg. Soms mis ik het wel...helemaal van de kaart zijn :)


Halothaan zei:
Zo zie je maar dat zelfs een badtrip uiteindelijk nog heel goed kan uitpakken. Goed bezig, Yaizer. En ik ben tzt benieuwd naar je ervaringen met DMT. Dat stofje staat ook op mijn lijst.
Klik om te vergroten...

Dmt ging laatst niet door maar denk dat het over een week of 2 gaat gebeuren! :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jezelf iets ontzeggen geloof ik niet in. Bij mij is ook een knop om gegaan een tijdje terug. Ik eet geen vlees meer ik gebruik amper tot geen drugs en rook niet meer. Maar dit zie ik maar als randwaarden. Mijn hele manier van naar de wereld kijken is veranderd, dankzij spiritualiteit en meditatie ben ik daar enorm in gegroeid.

Maar ik probeer op een middenlijn te leven, ik ontzeg mezelf niks als ik een sigaret wil neem ik er eentje als ik een keer vlees wil dan eet ik vlees dit ook met drugs/alcohol. Mezelf zeggen dat ik het niet moet doen is onzin. Je bent ook niet eerlijk naar jezelf als jejezelf alles ontzegd in de drang om beter te zijn en je beter te voelen.

Sowieso vind ik goed voelen overrated, tuurlijk is het fijn maar goed of slecht voelen is eigenlijk hetzelfde zonder het één bestaad het ander niet.

De rot periodes in mijn leven duwen me verder en laten me zien waar ik heen moet.

Yaizer zei:
Zo nu ook al bijna 2 weken gestopt met roken. Sporten...gezond eten ja voel mij helemaal fit. Denk dat voor levenslang is, jammer genoeg. Soms mis ik het wel...helemaal van de kaart zijn :)


Halothaan zei:
Zo zie je maar dat zelfs een badtrip uiteindelijk nog heel goed kan uitpakken. Goed bezig, Yaizer. En ik ben tzt benieuwd naar je ervaringen met DMT. Dat stofje staat ook op mijn lijst.
Klik om te vergroten...

Dmt ging laatst niet door maar denk dat het over een week of 2 gaat gebeuren! :)
Klik om te vergroten...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hee Bob! Leuk jou hier weer eens te zien!

En zo te lezen gaat het goed met je. :)
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bobsacamano zei:
Sowieso vind ik goed voelen overrated, tuurlijk is het fijn maar goed of slecht voelen is eigenlijk hetzelfde zonder het één bestaad het ander niet.
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het niet volledig met je eens. Ik at ongezond. Dronk alleen maar frisdrank. Alleen maar roken, blowen, drinken, s'weekends drugs gebruiken. Weinig slaap. Sporten nooit. Ik kon geen trap op zonder uit adem te zijn (op de ergste momenten).

Hierdoor voel je je gewoon kut en dan heb ik het natuurlijk over lichamelijk kut voelen.

Ik slaap perfect, sport goed, doe geen drugs etc. meer. Ik voel mij gewoon goed nu (lichamelijk goed). Kijk mentaal heb je ups en downs nodig maar ben momenteel erg up omdat ik dingen voor elkaar krijg in het leven die ik normaal niet voor elkaar kreeg.


Maar...een week of 2 / 3 geleden een avond 3 / 4 biertjes gedronken en afgelopen zaterdag paar hijsjes van een joint. Naja boehoe...ik weet het zo erg is het allemaal niet maar moraal gezien had ik het toch nog even een paar weken niet.

maar maakt niet uit, wat ik heb bereikt ben ik super tevreden mee. Over een maandje of twee ga ik weer langzaam op speciale gelegenheden drinken.

Nog steeds gestopt met roken...jezus wat kwam ik daar makkelijk van af na 5 / 6 jaar! Of ben gewoon enorm optimistisch en vrolijk persoon van mij zelf dus weinig daar aan te veranderen. Merk dat ik s'nachts wel ongeveer 4 keer per nacht wakker wordt helemaal bezweet. Ook een beetje onrustige huid maar voor de rest gaat goed :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar het gaat erom dat je die keuzes maakt om je lekkerder te voelen, om achter jezelf te kunnen staan, ipv dat je het niet van jezelf mag maar eigenlijk wel wil.. Dus wat dat betreft is het de juiste insteek toch? :wink:

Ik denk dat ik mezelf goed voelen ook niet overrated vind. Ben een aanzienlijk gedeelte van mijn leven depressief geweest en om eens een keer niet het gevoel te hebben dat je dood wil is best wel prettig. Maar ik vergelijk dan ook alles daarmee.

Fijn dat het goed gaat in ieder geval Yaizer! Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Als dat geen drugs is gebruiken, dan niet doen. Als dat wel drugs gebruiken is, af en toe gewoon lekker wel doen! Het maakt het de keren dat je het wel doet in ieder geval wel extra bijzonder.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat ik weer terug ben :)

"Cleanse" periode heeft mij goed gedaan. Ben kerngezond (denk ik dan:wink:). Rook niet meer, drink niet meer en blow niet meer. Dit ga ik zo wel een beetje houden (misschien eens in de 2 maanden). Ik heb examens gehad dus zal deze week wel eventjes wat avonden hebben dat ik drugs ga gebruiken.

Voor de rest, na deze week, blijf ik van de drugs af. Ik ga wel weer verder met psychedelica. Psychedelica die ik ga doen zijn n,n dmt / changa / 5-meo-dmt en heel misschien lsd maar ik voel mij momenteel erg aangetrokken tot dmt.

Wordt dus even ook een bong aanschaffen en een precisie weegschaal om alles te kunnen afwegen.

Wordt veel mediteren dus :)
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hee gasten,

(ook zin om mijn positieve vibe op te schrijven)

Afgelopen tijd bijna niet online gekomen. Er is één of andere schakel om gegaan dat ik enorm veel voor mijn lichaam wil gaan zorgen. Alleen maar plantaardig eten, stoppen met drinken, blowen, met regelmaat drugs gebruiken en ben alleen maar goed aan het slapen en sporten.

Ik voel me goed, ik voel me fit, ik voel me enorm gelukkig. Ik kap er mee. Ik ga zo erg vooruit en er gebeuren zo veel goede dingen in het leven opeens.

Ben van plan over een tijdje nog wel veel te experimenteren met dmt. Dit blijf ik te speciaal vinden. Misschien één keer per jaar mdma en daar blijft het bij. I'm out.

Ik vind het allemaal wel interessant maar omdat ik zelf niet meer in het wereldje zit, zit ik eigenlijk nooit meer hier op. Hele andere interesses gekregen.

Oftewel. Het gaat perfect met mij. Ook al ben ik pas net volwassen ben blij dat het punt nu al is gekomen bij mij.

Zal er heel sporadisch nog zijn en in de zomer weer wat meer als ik met dmt ga experimenteren maar ik wil veel mensen bedanken. Zonder dit forum was ik oprecht onverwantwoord met drugs om gegaan. Ik wilde op mijn 14de truffels gebruiken en iemand vertelde mij om met drugs eventjes te wachten. Echt geweldig dus.

Ik wens jullie alle het beste toe :)
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik moet er bij vertellen dat dit allemaal langzaam begon toen ik een maand of twee geleden een zware (eerste keer) bad trip heb gekregen op psychedelica. Toen zij ik ook dat ik alleen maar voor mijn lichaam zal zorgen van dat punt aan.

Nooit meer echt aan gedacht tot net. Misschien heeft dat toch even mij wakker geschud :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zeg goed bezig Yaizer! Ik heb een aantal jaar geleden ook zo een "openbaring" gehad. Ineens was ik klaar met alle negatieve bijwerkingen en klachten door mijn wietverslaving. Dat kwam vooral omdat ik ze in ene echt allemaal door had en merkte. Hou vol joh! :wave:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Good busy! Het is fijn om af en toe een tijdje gewoon gezond te leven en geen/weinig alcohol en drugs te gebruiken. Doe ik ook. (Al vind ik het af en toe ook fijn om gewoon weer lekker naar de klote te gaan.)

Hoezee, plantaardig eten, join the club! Ik doe ook een middelmatige poging. :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Leuk te lezen dat het verder goed met je gaat en ik zou ook zeggen houden zo!!

Succes verder op het bewandelen van jou weg door het leven!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Goed bezig yaizer! Ik zie je hier nog graag terug in de toekomst, maar dan niet meer voor een onverantwoorde drug binge maar voor een spirituele openbaring op dmt.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ha ik vroeg me al af waar je uithing!

Lekker bezig, klinkt als een fijne wending voor je. Laat af en toe wel even weten hoe het met je gaat!
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja zal zeker af en toe weer even terugkomen maar voel mij echt té goed gewoon. Heel fijn gevoel.

Ja plantaardig-eten wordt het echt voor mij. Dieren-vriend nummer 1 geworden.

En ik hoop dat ik inderdaad terug kan komen voor een spirituele ervaring op dmt. Dat is wel mijn doel ermee en komt vast wel goed. Ik heb respect ervoor, ben dan kerngezond en volwassen genoeg ervoor. Zal mij er denk ik nooit op kunnen voorbereiden maar zal het maar moeten accepteren.

Peace out guys :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Yaizer zei:
Ja plantaardig-eten wordt het echt voor mij. Dieren-vriend nummer 1 geworden.
)
Klik om te vergroten...

En heeeel milieu bewust!! :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Super dat het zo goed gaat met je! Doet me deugd om dit te lezen. Ik zou ook zeggen net als de rest , houden zo je hebt een goed pad ingeslagen.

We horen graag weer wat van je (af en toe een update)

Geniet met mate , maar dat hoef ik jou niet te vertellen!

Peace
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Yaizer zei:
Ja plantaardig-eten wordt het echt voor mij. Dieren-vriend nummer 1 geworden
Klik om te vergroten...

:sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat een fijn bericht! Ook wel eens leuk om te lezen idd :)
Hier ook semi-plantaardig. Heb nog moeite met kaas maar dat komt wel. Geniet van je nieuwe life style!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."