Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMinder actief

Minder actief

35 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ha ik vroeg me al af waar je uithing!

Lekker bezig, klinkt als een fijne wending voor je. Laat af en toe wel even weten hoe het met je gaat!
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja zal zeker af en toe weer even terugkomen maar voel mij echt té goed gewoon. Heel fijn gevoel.

Ja plantaardig-eten wordt het echt voor mij. Dieren-vriend nummer 1 geworden.

En ik hoop dat ik inderdaad terug kan komen voor een spirituele ervaring op dmt. Dat is wel mijn doel ermee en komt vast wel goed. Ik heb respect ervoor, ben dan kerngezond en volwassen genoeg ervoor. Zal mij er denk ik nooit op kunnen voorbereiden maar zal het maar moeten accepteren.

Peace out guys :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yaizer zei:
Ja plantaardig-eten wordt het echt voor mij. Dieren-vriend nummer 1 geworden.
)
Klik om te vergroten...

En heeeel milieu bewust!! :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Super dat het zo goed gaat met je! Doet me deugd om dit te lezen. Ik zou ook zeggen net als de rest , houden zo je hebt een goed pad ingeslagen.

We horen graag weer wat van je (af en toe een update)

Geniet met mate , maar dat hoef ik jou niet te vertellen!

Peace
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Yaizer zei:
Ja plantaardig-eten wordt het echt voor mij. Dieren-vriend nummer 1 geworden
Klik om te vergroten...

:sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een fijn bericht! Ook wel eens leuk om te lezen idd :)
Hier ook semi-plantaardig. Heb nog moeite met kaas maar dat komt wel. Geniet van je nieuwe life style!!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goed bezig Yaizer. :) Ik dacht al, die bad trip zal wel impact op je hebben gehad.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Goed bezig Yaizer. :) Ik dacht al, die bad trip zal wel impact op je hebben gehad.
Klik om te vergroten...

Ja dat heeft het achteraf zeker gehad. Weet niet tot hoe ver dit mij heeft geholpen maar hier kwamen wel de eerste gedachtes om voor mijn lichaam te zorgen.

Wist niet dat het zo héftig zal uitpakken. Alles wat slecht voor mijn lichaam is voel ik mij schuldig over. Ben veel rustiger geworden, liefdevol voor mij zelf en andere (waaronder dieren). Het laatste op het lijstje is roken. Na dit ben ik in mijn ogen perfect bezig.

Zit te twijfelen om na aankomende maandag te kappen. Heb het wel druk met deadlines voor school (tja niks uitgevoerd dit jaar mede door mijn hard-gaan leventje) dus misschien volgende week.

Of ik voor altijd kap weet ik niet maar sowieso even een maandje of drie niet. Daarna misschien een peukje hier en daar om de maand ofzo (maar misschien stop ik wel gewoon helemaal :grin: )
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#9
ZERO- zei:
Hoezee, plantaardig eten, join the club! Ik doe ook een middelmatige poging. :P
Klik om te vergroten...

Middelmatige poging? Leg uit :wink:

Gaat bij mij tot nu toe perfect. Blijf het heel m'n leven. Weet het zeker.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Yaizer zei:
ZERO- zei:
Hoezee, plantaardig eten, join the club! Ik doe ook een middelmatige poging. :P
Klik om te vergroten...

Middelmatige poging? Leg uit :wink:

Gaat bij mij tot nu toe perfect. Blijf het heel m'n leven. Weet het zeker.
Klik om te vergroten...
Ik ben het plantaardig eten meer een beetje aan het verkennen dan dat ik het nu drastisch aan ga houden. Heb momenteel ook niet altijd voldoende energie en om dan uitgebreid op zoek te gaan naar alternatieve maaltijden, en de voorbereidingen die daar soms bij horen, kost me iets te veel op dit moment. Maar met ontbijt en lunch eet ik nu vrijwel altijd veganistisch. Dierlijk voedsel begint me wel steeds meer tegen te staan, ik denk dat er wel een moment in mijn leven komt dat ik dat helemaal niet meer ga eten, hehe.

Heb jij het zo ineens omgegooid?
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#11
Yaizer zei:
ZERO- zei:
Hoezee, plantaardig eten, join the club! Ik doe ook een middelmatige poging. :P
Klik om te vergroten...

Middelmatige poging? Leg uit

Gaat bij mij tot nu toe perfect. Blijf het heel m'n leven. Weet het zeker.
Klik om te vergroten...
hey yaizer, blijf aub regelmatig over jezelf posten, met name je gemoedstoestand en beperkt drugsgebruik, ik blijf zeer geinteresseerd! :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Yaizer zei:
ZERO- zei:
Hoezee, plantaardig eten, join the club! Ik doe ook een middelmatige poging. :P
Klik om te vergroten...

Middelmatige poging? Leg uit :wink:

Gaat bij mij tot nu toe perfect. Blijf het heel m'n leven. Weet het zeker.
Klik om te vergroten...
Ik vind het wel cool dat je zo stellig bent. Ik durf dat soort opmerkingen nooit te maken omdat ik weet dat ik toch wel zwakke momenten ken.. en dan voel ik me weer lullig omdat ik m'n eigen opmerking verbroken heb :wink:

Ik eet ook af en toe veganistisch, maar dat is vooral omdat ZERO- het wil :P
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#13
[/quote]
hey yaizer, blijf aub regelmatig over jezelf posten, met name je gemoedstoestand en beperkt drugsgebruik, ik blijf zeer geinteresseerd! :)[/quote]

Zal ik zeker doen. Merk als grote verschil dat mijn concentratie en motivatie enorm gestegen is. Ben van plan hierna vavo te doen (1 jaar vwo) omdat ik het toch stiekem wel aan kan. Eerst was dit plan niet te doen met mijn levenstijl maar nu, mits ik een beetje m'n best doe, het prima te halen valt :)
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#14
hey yaizer, blijf aub regelmatig over jezelf posten, met name je gemoedstoestand en beperkt drugsgebruik, ik blijf zeer geinteresseerd! :)[/quote]

Zal ik zeker doen. Merk als grote verschil dat mijn concentratie en motivatie enorm gestegen is. Ben van plan hierna vavo te doen (1 jaar vwo) omdat ik het toch stiekem wel aan kan. Eerst was dit plan niet te doen met mijn levenstijl maar nu, mits ik een beetje m'n best doe, het prima te halen valt :)[/quote]
jeez, jij bent goed bezig :)
ik heb altijd een zwak gehad voor mensen die uit de (hun) put geraakten :wave:
als tegenprestatie ga ik nu een vol uur dansen voor mijn dance filmpjes :rockband:
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#15
SmartieAndMe zei:
Yaizer zei:
ZERO- zei:
Hoezee, plantaardig eten, join the club! Ik doe ook een middelmatige poging. :P
Klik om te vergroten...

Middelmatige poging? Leg uit :wink:

Gaat bij mij tot nu toe perfect. Blijf het heel m'n leven. Weet het zeker.
Klik om te vergroten...
Ik vind het wel cool dat je zo stellig bent. Ik durf dat soort opmerkingen nooit te maken omdat ik weet dat ik toch wel zwakke momenten ken.. en dan voel ik me weer lullig omdat ik m'n eigen opmerking verbroken heb :wink:

Ik eet ook af en toe veganistisch, maar dat is vooral omdat ZERO- het wil :P
Klik om te vergroten...

Gewoon veganist worden joh. Er is één filmpje wat mij in één klap heeft laten veranderen.

https://www.youtube.com/watch?v=es6U00LMmC4
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#16
autysd zei:
hey yaizer, blijf aub regelmatig over jezelf posten, met name je gemoedstoestand en beperkt drugsgebruik, ik blijf zeer geinteresseerd! :)
Klik om te vergroten...

Zal ik zeker doen. Merk als grote verschil dat mijn concentratie en motivatie enorm gestegen is. Ben van plan hierna vavo te doen (1 jaar vwo) omdat ik het toch stiekem wel aan kan. Eerst was dit plan niet te doen met mijn levenstijl maar nu, mits ik een beetje m'n best doe, het prima te halen valt :)[/quote]
jeez, jij bent goed bezig :)
ik heb altijd een zwak gehad voor mensen die uit de (hun) put geraakten :wave:
als tegenprestatie ga ik nu een vol uur dansen voor mijn dance filmpjes :rockband:[/quote]

Ja uit een "put" kwam ik nog niet. Was nergens verslaafd aan gelukkig (misschien alcohol). Was gewoon roes verslaafd en wilde zo veel mogelijk en zo vaak mogelijk onder invloed zijn van iets.

Stoppen met alles leek toen der tijd een hele klote keuze maar nu naar 2 maanden was het echt super makkelijk. Heb er totaal geen behoefte meer aan en zojuist nog een watertje genomen in een kroeg. Ik blijf nog wel een maandje of 3 nuchter en misschien dan eventjes verder op onderzoek uit gaan in dmt-land.

Ben zelfs van plan om te stoppen met roken. Dat is mijn laatste zonde momenteel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."