Bobsacamano zei:
Sowieso vind ik goed voelen overrated, tuurlijk is het fijn maar goed of slecht voelen is eigenlijk hetzelfde zonder het één bestaad het ander niet.
Hier ben ik het niet volledig met je eens. Ik at ongezond. Dronk alleen maar frisdrank. Alleen maar roken, blowen, drinken, s'weekends drugs gebruiken. Weinig slaap. Sporten nooit. Ik kon geen trap op zonder uit adem te zijn (op de ergste momenten).
Hierdoor voel je je gewoon kut en dan heb ik het natuurlijk over lichamelijk kut voelen.
Ik slaap perfect, sport goed, doe geen drugs etc. meer. Ik voel mij gewoon goed nu (lichamelijk goed). Kijk mentaal heb je ups en downs nodig maar ben momenteel erg up omdat ik dingen voor elkaar krijg in het leven die ik normaal niet voor elkaar kreeg.
Maar...een week of 2 / 3 geleden een avond 3 / 4 biertjes gedronken en afgelopen zaterdag paar hijsjes van een joint. Naja boehoe...ik weet het zo erg is het allemaal niet maar moraal gezien had ik het toch nog even een paar weken niet.
maar maakt niet uit, wat ik heb bereikt ben ik super tevreden mee. Over een maandje of twee ga ik weer langzaam op speciale gelegenheden drinken.
Nog steeds gestopt met roken...jezus wat kwam ik daar makkelijk van af na 5 / 6 jaar! Of ben gewoon enorm optimistisch en vrolijk persoon van mij zelf dus weinig daar aan te veranderen. Merk dat ik s'nachts wel ongeveer 4 keer per nacht wakker wordt helemaal bezweet. Ook een beetje onrustige huid maar voor de rest gaat goed
![:)]()