#1
Dan versterkt het bij mij de negatieve gevoelens en gedachtes van de comedown (en de misselijkheid). Heb wel eens van anderen gehoord dat het de MDMA rush juist sterker kan maken, maar op één of andere manier werkt dat bij mij niet.
Coke en daarna voor het eerst een half pilletje xtc ik dacht dat ik nok out ging dood eng nooit meer en alcohol natuurlijk.Er is een topic waarin mensen hun favoriete drugscombinaties kwijt konden, maar niet een waarin ze hun meest vervelende drugscombinatie kunnen melden. Misschien is het leuk om dit als tegenpool ook te hebben.
Zelf vind ik als ik onder invloed ben van speed een joint hele nare effecten hebben. Het kalmerende relaxende effect van wiet "stoort" als het ware met de oppeppende werking van speed. Het wordt een soort trippy, niet als in hallucineren maar eerder een gevoel van lichte dissociatie.
Ten tweede vind ik de combinatie wiet en alcohol erg vervelend, en dan vooral als ik wiet rook terwijl ik al aangeschoten/dronken ben. Het is dan net of het draaierige effect van alcohol nog eens extra benadrukt wordt. Ook ontbreekt de creatieve gedachtestroom die de wiet mij normaal geeft als er alcohol bij in het spel is.
Zijn er drugscombinaties die bij jullie niet goed zijn bevallen? Ik ben benieuwd.
Speed en wiet .
Ging als 17 jarige in een toen nog bestaande gabberkroeg mee met men speed injecterende mafkees dj vriend.
Had al een nachtje Door in de cherry moon.
Maar de overmoed lokte me mee op slinkse wijze ...als ngebogen vinger van een tekenfilmheks die ik toen waande als een stripteaseusse van Rotterdam terror corps die me aanspoorde haar poes van dichter te begluren.
De wiet die ik toen blowde als njamaicaan en rookte op trein of feest of discotheek ...zelfs op school ...was ntrouwe gangmaker. .
Altijd nam ik het overal bij .
Maar op pep ontvouwde zich de diabolische zijde van deze combinatie op een jeugdig immatuur brein.
De 2de nacht begon het ....notendopje doen nu.kernachtig de essentie verwoorden .
Vriend draaide stevig ...dichtbevolkt oostends gabbercafe...veel rechts extremistisch volk ...niet bepaald wat hardcore ooit was ...eerder de einddagen ...


Alcohol en ketamine.![]()
XTC en wiet.
Eerst heerlijk op de XTC gaan, euforie en tevredenheid ten top. Vervolgens na een trekje van een joint me extreem stoned voelen, geen euforie meer, en ineens het gevoel hebben dat iedereen tegen me is en datze aan het samen spannen zijn tegen mij.
Apart. Moet je nagaan hoe het verschilt. XTC en wiet is juist mijn favo. Het liefste net na de piek van de xtc de joint nemen.
Ik vind dat ook een goede combinatie, maar dan echt na de piek pas wiet ja. De mdma zorgt er dan voor dat ik voldoende gestimuleerd ben om niet sloom te worden van de wiet. En de wiet haalt het gevoel van mdma iets terug.
Een slechte combinatie is bij mij ook alcohol en wiet, al was dat die keren alcohol icm wiet/tabak en ik denk dat tabak nooit goed is gevallen bij mij.
Bij vrijwel alles vind ik blowen lekker, uppers, downers, psychedelica, maakt niet uit eigenlijk. Het enige waarbij ik blowen kut vind is bij alcohol. En dan vooral blowen na eerst al redelijk wat gedronken te hebben. Alcohol en wiet gaan gewoon niet samen.
Dit zou goed kunnen. Ik blow maar heel weinig omdat ik er niet zo van hou, en als ik het dan eens ergens mee combineer dan is het meestal gelijk te overheersend. Vind het dan zonde dat ik het effect van de andere drug een stuk minder voel.Ik vind wiet persoonlijk ook heerlijk bij MDMA, zowel tijdens als na de piek. Bij mij overheerst de MDMA dusdanig dat de wiet het vooral aanvult zonder teveel het eigen karakter mee te geven. Wellicht zit het verschil hem in hoeveel ervaring je met wiet hebt. Ik heb dusdanig veel geblowd in mijn leven dat het me vrijwel nooit meer overvalt ofzo
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."