Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat is jouw meest vervelende drugscombinatie?

wat is jouw meest vervelende drugscombinatie?

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
Pierre-JeanLid
01-01-2024, 00:00
#1
De slechtste combi voor mij is overduidelijk te veel alcohol en xtc/mdma.

Helaas besef je tijdens een teveel aan alcohol niet altijd dat je best geen xtc/mdma meer neemt :grin:

Resultaat: Ik kan mij niks, maar dan ook niks herinneren van de moment dat de mdma begint te werken.

Je moet dat dus als volgt voorstellen: gezellig drinken, leuk. Beetje zattekes, leuk. Nog een beetje drinken, leuk. Mdma? Ja, tuurlijk! en dan - poef - het licht uit. Nog doorgaan tot 's ochtends, zonder probleem. Maar herinneringen? Nope, all blank :)

Dus nee, liever niet. Want de ongetwijfeld memorabele ervaringen (die je dan van je vrouw of je vrienden moet horen acheraf) wil je uiteraard zelf herinneren. Meestal toch :)
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor mij is alcohol en wiet of hasj eigenlijk wel een toffe combi.
Ik doe dit dan ook zeer vaak en geniet er altijd van om zat en stoned of high tegelijk te zijn, zeker op feestjes heb ik dan ook zin om bijna in een trance te dansen als ik van beide genoeg doe :)
Ik heb zelf eigenlijk nog maar weinig combinaties gedaan die slecht bevielen.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alcohol en ghb.

Heb echt tientallen combi's geprobeerd maar dit is zo onvoorspelbaar. Op het ene moment gaat alles goed en op het andere moment wordt je thuis op de bank wakker (eenmaal gebeurd).

Was de eerste keer dat ik op een beetje hoge dosis ghb (viel mij zat vaker op dat niveau) een biertje of één twee nam. Ging meteen fout. Zal alleen op erg lage dosissen ghb een biertje nemen (max 2/3) anders is het echt een no-go.
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat grappig om te lezen, ik vind alcohol en wiet namelijk een uitstekende combi. Maar, dan wil ik er wel bij zeggen, beide gematigd. Dus niet lam nog een jointje erachteraan gooien, maar nét flink aangeschoten en dan een jointje erbij. Prima!

Niet andersom trouwens, stoned drinken is een fikse no go.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Grappig om te lezen. Hier ook nog iemand van het team mdma/wiet. Vind dat juist echt een heerlijke combi. Idd na de piek.
Pluspunt 1: het smaakt zo verdomd lekker dan
Pluspunt 2: geen last van die vreselijke come down
Pluspunt 3: ik ben meestal veel sneller weer geland dan iedereen om me heen (:confounded:) en beetje blowen na de piek maakt dat ik echt nog wel paar uur langer door ga in heel relaxte staat.

Verder ben ik niet van het combineren. 1 keer regel van geen alcohol als je aan de m gaat aan mijn laars gelapt, met biertje spul doorgeslikt. Geen idee of het daardoor kwam, maar nog nooit zo'n heftige opkomst gehad. Zat meteen tegen het dak. Doe ik voortaan weer gewoon lekker met thee/water/fris...
W
WilwilwelLid
01-01-2024, 00:00
#6
BasvanHoven zei:
Er is een topic waarin mensen hun favoriete drugscombinaties kwijt konden, maar niet een waarin ze hun meest vervelende drugscombinatie kunnen melden. Misschien is het leuk om dit als tegenpool ook te hebben.

Zelf vind ik als ik onder invloed ben van speed een joint hele nare effecten hebben. Het kalmerende relaxende effect van wiet "stoort" als het ware met de oppeppende werking van speed. Het wordt een soort trippy, niet als in hallucineren maar eerder een gevoel van lichte dissociatie.

Ten tweede vind ik de combinatie wiet en alcohol erg vervelend, en dan vooral als ik wiet rook terwijl ik al aangeschoten/dronken ben. Het is dan net of het draaierige effect van alcohol nog eens extra benadrukt wordt. Ook ontbreekt de creatieve gedachtestroom die de wiet mij normaal geeft als er alcohol bij in het spel is.

Zijn er drugscombinaties die bij jullie niet goed zijn bevallen? Ik ben benieuwd.
Klik om te vergroten...
Coke en daarna voor het eerst een half pilletje xtc ik dacht dat ik nok out ging dood eng nooit meer en alcohol natuurlijk.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergic bink zei:
Speed en wiet .
Ging als 17 jarige in een toen nog bestaande gabberkroeg mee met men speed injecterende mafkees dj vriend.
Had al een nachtje Door in de cherry moon.
Maar de overmoed lokte me mee op slinkse wijze ...als ngebogen vinger van een tekenfilmheks die ik toen waande als een stripteaseusse van Rotterdam terror corps die me aanspoorde haar poes van dichter te begluren.
De wiet die ik toen blowde als njamaicaan en rookte op trein of feest of discotheek ...zelfs op school ...was ntrouwe gangmaker. .
Altijd nam ik het overal bij .
Maar op pep ontvouwde zich de diabolische zijde van deze combinatie op een jeugdig immatuur brein.
De 2de nacht begon het ....notendopje doen nu.kernachtig de essentie verwoorden .
Vriend draaide stevig ...dichtbevolkt oostends gabbercafe...veel rechts extremistisch volk ...niet bepaald wat hardcore ooit was ...eerder de einddagen ...
Klik om te vergroten...


Jezus wat een speedrant, en toch keurig on topic,maar uitgelicht tot in het detail!
Wat een goede pep had ik toen ook ! fenomenaal spul !:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."