#1
De slechtste combi voor mij is overduidelijk te veel alcohol en xtc/mdma.
Helaas besef je tijdens een teveel aan alcohol niet altijd dat je best geen xtc/mdma meer neemt![:grin:]()
Resultaat: Ik kan mij niks, maar dan ook niks herinneren van de moment dat de mdma begint te werken.
Je moet dat dus als volgt voorstellen: gezellig drinken, leuk. Beetje zattekes, leuk. Nog een beetje drinken, leuk. Mdma? Ja, tuurlijk! en dan - poef - het licht uit. Nog doorgaan tot 's ochtends, zonder probleem. Maar herinneringen? Nope, all blank![:)]()
Dus nee, liever niet. Want de ongetwijfeld memorabele ervaringen (die je dan van je vrouw of je vrienden moet horen acheraf) wil je uiteraard zelf herinneren. Meestal toch![:)]()
Helaas besef je tijdens een teveel aan alcohol niet altijd dat je best geen xtc/mdma meer neemt
Resultaat: Ik kan mij niks, maar dan ook niks herinneren van de moment dat de mdma begint te werken.
Je moet dat dus als volgt voorstellen: gezellig drinken, leuk. Beetje zattekes, leuk. Nog een beetje drinken, leuk. Mdma? Ja, tuurlijk! en dan - poef - het licht uit. Nog doorgaan tot 's ochtends, zonder probleem. Maar herinneringen? Nope, all blank
Dus nee, liever niet. Want de ongetwijfeld memorabele ervaringen (die je dan van je vrouw of je vrienden moet horen acheraf) wil je uiteraard zelf herinneren. Meestal toch