Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat is jouw meest vervelende drugscombinatie?

wat is jouw meest vervelende drugscombinatie?

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan versterkt het bij mij de negatieve gevoelens en gedachtes van de comedown (en de misselijkheid). Heb wel eens van anderen gehoord dat het de MDMA rush juist sterker kan maken, maar op één of andere manier werkt dat bij mij niet.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
XTC en wiet, zorgt dat m'n euforie minder wordt, ineens paranoide.
Speed en wiet, oppeppende effect wordt minder, ongemakkelijk en enorm vaag.
Ketamine en alcohol, zware badtrip gehad met deze combinatie in de bus na 'n feestje. Kon niet meer praten, zwaar de weg kwijt brrr.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er is een topic waarin mensen hun favoriete drugscombinaties kwijt konden, maar niet een waarin ze hun meest vervelende drugscombinatie kunnen melden. Misschien is het leuk om dit als tegenpool ook te hebben.

Zelf vind ik als ik onder invloed ben van speed een joint hele nare effecten hebben. Het kalmerende relaxende effect van wiet "stoort" als het ware met de oppeppende werking van speed. Het wordt een soort trippy, niet als in hallucineren maar eerder een gevoel van lichte dissociatie.

Ten tweede vind ik de combinatie wiet en alcohol erg vervelend, en dan vooral als ik wiet rook terwijl ik al aangeschoten/dronken ben. Het is dan net of het draaierige effect van alcohol nog eens extra benadrukt wordt. Ook ontbreekt de creatieve gedachtestroom die de wiet mij normaal geeft als er alcohol bij in het spel is.

Zijn er drugscombinaties die bij jullie niet goed zijn bevallen? Ik ben benieuwd.
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alcohol en ketamine. :kots:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wiet of hasj met/na alcohol. Dat maakt me misselijk en draaierig. :kots:
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMAap zei:
Alcohol en ketamine. :kots:
Klik om te vergroten...

Lijkt me vanzelfsprekend, beide verstoren sterk je motoriek en ketamine is ook nog eens sterk dissociatief. Tel daarbij de weggevallen remmingen van de alcohol op en ik voorspel ellende.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wiet en alcohol
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hier ook wiet en alcohol, een van de weinige combi’s die ik heb geprobeerd. Was vrolijk in een café lekkere speciaalbiertjes aan het drinken, niks aan de hand, klein jointje erbij gerookt, ineens heel dronken geworden, naar huis gegaan en met kleren en winterjas nog aan lam als een gefrituurde banaan op bed in slaap gedonderd. Paar uur later wakker geworden met gevoel ‘welke eeuw is het.’ Geen reet aan dus. :’)
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#9
XTC en wiet.
Eerst heerlijk op de XTC gaan, euforie en tevredenheid ten top. Vervolgens na een trekje van een joint me extreem stoned voelen, geen euforie meer, en ineens het gevoel hebben dat iedereen tegen me is en datze aan het samen spannen zijn tegen mij.

LSD en GHB vond ik ook niet zo fijn.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#10
NiandraLades zei:
XTC en wiet.
Eerst heerlijk op de XTC gaan, euforie en tevredenheid ten top. Vervolgens na een trekje van een joint me extreem stoned voelen, geen euforie meer, en ineens het gevoel hebben dat iedereen tegen me is en datze aan het samen spannen zijn tegen mij.
Klik om te vergroten...

En als je het nou eens niet doet TIJDENS de space maar terwijl je volop in de comedown zit?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Apart. Moet je nagaan hoe het verschilt. XTC en wiet is juist mijn favo. Het liefste net na de piek van de xtc de joint nemen.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Apart. Moet je nagaan hoe het verschilt. XTC en wiet is juist mijn favo. Het liefste net na de piek van de xtc de joint nemen.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat de reden dat veel mensen deze combi niks vinden komt door de onvoorspelbaarheid van wiet, waar xtc qua effect heel goed te voorspellen is, is het bij wiet vaak gissen wat je gaat voelen. Wiet is eigenlijk een combinatie van zowel uppers als downers als hallucinerend.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind dat ook een goede combinatie, maar dan echt na de piek pas wiet ja. De mdma zorgt er dan voor dat ik voldoende gestimuleerd ben om niet sloom te worden van de wiet. En de wiet haalt het gevoel van mdma iets terug.

Een slechte combinatie is bij mij ook alcohol en wiet, al was dat die keren alcohol icm wiet/tabak en ik denk dat tabak nooit goed is gevallen bij mij.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind wiet persoonlijk ook heerlijk bij MDMA, zowel tijdens als na de piek. Bij mij overheerst de MDMA dusdanig dat de wiet het vooral aanvult zonder teveel het eigen karakter mee te geven. Wellicht zit het verschil hem in hoeveel ervaring je met wiet hebt. Ik heb dusdanig veel geblowd in mijn leven dat het me vrijwel nooit meer overvalt ofzo.

Bij vrijwel alles vind ik blowen lekker, uppers, downers, psychedelica, maakt niet uit eigenlijk. Het enige waarbij ik blowen kut vind is bij alcohol. En dan vooral blowen na eerst al redelijk wat gedronken te hebben. Alcohol en wiet gaan gewoon niet samen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Ik vind dat ook een goede combinatie, maar dan echt na de piek pas wiet ja. De mdma zorgt er dan voor dat ik voldoende gestimuleerd ben om niet sloom te worden van de wiet. En de wiet haalt het gevoel van mdma iets terug.

Een slechte combinatie is bij mij ook alcohol en wiet, al was dat die keren alcohol icm wiet/tabak en ik denk dat tabak nooit goed is gevallen bij mij.
Klik om te vergroten...

Precies dit! :handfist2::handfist2:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychedelibee zei:
Bij vrijwel alles vind ik blowen lekker, uppers, downers, psychedelica, maakt niet uit eigenlijk. Het enige waarbij ik blowen kut vind is bij alcohol. En dan vooral blowen na eerst al redelijk wat gedronken te hebben. Alcohol en wiet gaan gewoon niet samen.
Klik om te vergroten...

Dit klopt bij mij ook. Al heb ik natuurlijk nog maar weinig ervaring met psychedelica.
Ik ben sowieso geen echte fan van alcohol. Ik drink het zeer zelden.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelibee zei:
Ik vind wiet persoonlijk ook heerlijk bij MDMA, zowel tijdens als na de piek. Bij mij overheerst de MDMA dusdanig dat de wiet het vooral aanvult zonder teveel het eigen karakter mee te geven. Wellicht zit het verschil hem in hoeveel ervaring je met wiet hebt. Ik heb dusdanig veel geblowd in mijn leven dat het me vrijwel nooit meer overvalt ofzo
Klik om te vergroten...
Dit zou goed kunnen. Ik blow maar heel weinig omdat ik er niet zo van hou, en als ik het dan eens ergens mee combineer dan is het meestal gelijk te overheersend. Vind het dan zonde dat ik het effect van de andere drug een stuk minder voel.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Speed en wiet .
Ging als 17 jarige in een toen nog bestaande gabberkroeg mee met men speed injecterende mafkees dj vriend.
Had al een nachtje Door in de cherry moon.
Maar de overmoed lokte me mee op slinkse wijze ...als ngebogen vinger van een tekenfilmheks die ik toen waande als een stripteaseusse van Rotterdam terror corps die me aanspoorde haar poes van dichter te begluren.
De wiet die ik toen blowde als njamaicaan en rookte op trein of feest of discotheek ...zelfs op school ...was ntrouwe gangmaker. .
Altijd nam ik het overal bij .
Maar op pep ontvouwde zich de diabolische zijde van deze combinatie op een jeugdig immatuur brein.
De 2de nacht begon het ....notendopje doen nu.kernachtig de essentie verwoorden .
Vriend draaide stevig ...dichtbevolkt oostends gabbercafe...veel rechts extremistisch volk ...niet bepaald wat hardcore ooit was ...eerder de einddagen ...

Om het half uur ntoeter draaien die de onervaren blower in een pirouette zou doen neerzijgen in een portiek van de vele flats.

Bij binnenkomst alle koppen staarden me aan met veroordelende. ..mij verdacht vindende mimiekcombinaties. ...

Licht verstoord nam ik plaats aan de toog ...opgaan in de muziek ...een enkele keer vergaarde ik nog moed om te wateren als een Duitse oktoberfestganger ...tot nrechts element me naderde de gabberhand schudde en eindigde met de Hitlergroet. Waar ik verward maar onbewust op auto pilot wel nog bewust blijkbaar de groet nadeed met mijn linker hand .hij was duidelijk diep beledigt .dacht vast dat ik zo een linkse goed doordachte vernedering ten berde bracht .

Dan werd de sfeer grimmiger. Telkens iemand de tent verliet keek ik over men schouder en dacht . Die worden 1 voor 1 verhoord.die sfeer klopt niet.indien getuigen genoeg zeggen dat ik gebruik en mss deal vallen ze binnen de razzia is onoverkombaar.

De wijzende kinnebakgebaren van de facist erbij fokten me zo op.en het binnen en buiten geloop voor het gewaande politieverhoor die buiten speelde .dat ik dacht die pep .als ik die ga in de pisbak gooien hebben ze me in de smiezen.ik slik de volle halve gram in

Ja dan werd het een naar binnen gekeerde paranoïde hel .men speed injecterende aspirant dj leek in zen strakte ook expressie van paniek te vertonen .wist hij het ook ?
Zweeg de laffe hond om zijn hachje te redden .
Uren verliepen ik moeste zeiken als een koalabeertje die zen pisbuis verstopt Had door een bacterie op zijn eucalyptusblaadjes mee versmaad te hebben .maar ik kneep em tussen men billen als een Nog niet geopereerde katoi

Stilaan brak de dageraad aan en liep het café leeg ...maar ik dacht nu gaat het gebeuren de cirkel is rond allen zijn verhoord.

Waarop de deur bruusk openvloog en een moelat rasta en enkele kompanen dronken de tent betraden.dreigend dat die kankermuziek moest stoppen of het café helemaal kort en klein gemept zou worden .waarop men immer strakke. ..hardgaande ..net nfix in de arm gedrukt ...De keetschoppers genadeloos vernederde Door snoeiharde terror te draaien .stoelen tafels ...privé muziek collectie alles werd aan gort geklopt.en ik keek niet wetend of ik dit inbeelde of in men onbeweegbaarheid de onzichtbaarheid Had van zo'n japans gelukskatje. ..De maneki neto talisman de aandacht dusdanig niet trok dat ik 1 van de enigen was die geen klappen ving.

Uren gingen voorbij ...6 man en een paardenkop stil going. ..De barkruk verkreeg nmooie kontafdruk ...en opnieuw de deur open en de gedaante van eeb oude man et een albinopet geflankeerd met zo'n lullig wit mini malthezer hondje die hip was bij bejaarde Vlamingen net als geruite albinopetten en lange grijze regenjassen.
Nu ...De man nam plaats naast mij en zette het onfris dier op de toog en met opengetrokken ogen en aanmoedigende hoofdgebaren wilde ie dat ik het ding in mijn intieme zone toeliet .wat de pep para deed denken ...das godverdomme een drugshond...Ze leiden van die bejaardegezelschapsdieren op om dealers te klissen godverdomme en ik duwde het mormel terug naar hem .wat hem niet aanstond en er ontstond een bizar surreëel schouwspel van ik en een oude man die een hond heen en weer duwden op de toog. Het leek minuten te duren .tot gekleineerd of plan b bedenkend hij de drinkgelegenheid verliet .

Dan stond i k op en zei nklassiek Belgisch gezegde .nu kunnen ze allemaal mijn zak opblazen .ik ga men pis lozen

De laatste aanwezigen leken de verbazing nauwelijks de baas kunnend.,handen werden voor de mond gehouden als oude wijven die verdwaald op een naaktstrand gesukkeld waren ....oooos en aaaaas meende ik te horen en zinnen van :ie staat recht die gaat zen stash flushen. Maar ik zeek en zeek en zeek.



Later terug op men barkruk zag ik nmannetje met een blacklight boven de pisbak schijnen .maar gestaag samenvallend met de urinelozing besefte ik van fuck dat waren de drugs. Wat een helse trip .

De treinreis huiswaarts verliep normaal op het horen van de beats in de treingeluiden na...maar pep en wiet ...Ja daar heb ik er blijvend zien van verdwalen .combinatie uit de hel
K
KikemoesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alcohol en wiet voor mij persoonlijk ook geen goede combi
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vervelend niet, wel veel te heftig wel en voelde ook erg ongezond: 125mg 6-apb en 100mg MDMA terwijl de 6-apb nog aan het opkomen was. Was een gekke rit, en voelde me erna nog net geen kroketje vers uit de frituur, en was best fun maar was niet mijn meest verstandige keuze ooit. :grimacing:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."