#1
Dan versterkt het bij mij de negatieve gevoelens en gedachtes van de comedown (en de misselijkheid). Heb wel eens van anderen gehoord dat het de MDMA rush juist sterker kan maken, maar op één of andere manier werkt dat bij mij niet.


Alcohol en ketamine.![]()
XTC en wiet.
Eerst heerlijk op de XTC gaan, euforie en tevredenheid ten top. Vervolgens na een trekje van een joint me extreem stoned voelen, geen euforie meer, en ineens het gevoel hebben dat iedereen tegen me is en datze aan het samen spannen zijn tegen mij.
Apart. Moet je nagaan hoe het verschilt. XTC en wiet is juist mijn favo. Het liefste net na de piek van de xtc de joint nemen.
Ik vind dat ook een goede combinatie, maar dan echt na de piek pas wiet ja. De mdma zorgt er dan voor dat ik voldoende gestimuleerd ben om niet sloom te worden van de wiet. En de wiet haalt het gevoel van mdma iets terug.
Een slechte combinatie is bij mij ook alcohol en wiet, al was dat die keren alcohol icm wiet/tabak en ik denk dat tabak nooit goed is gevallen bij mij.
Bij vrijwel alles vind ik blowen lekker, uppers, downers, psychedelica, maakt niet uit eigenlijk. Het enige waarbij ik blowen kut vind is bij alcohol. En dan vooral blowen na eerst al redelijk wat gedronken te hebben. Alcohol en wiet gaan gewoon niet samen.
Dit zou goed kunnen. Ik blow maar heel weinig omdat ik er niet zo van hou, en als ik het dan eens ergens mee combineer dan is het meestal gelijk te overheersend. Vind het dan zonde dat ik het effect van de andere drug een stuk minder voel.Ik vind wiet persoonlijk ook heerlijk bij MDMA, zowel tijdens als na de piek. Bij mij overheerst de MDMA dusdanig dat de wiet het vooral aanvult zonder teveel het eigen karakter mee te geven. Wellicht zit het verschil hem in hoeveel ervaring je met wiet hebt. Ik heb dusdanig veel geblowd in mijn leven dat het me vrijwel nooit meer overvalt ofzo
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."