Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug word jij agressief van?

Welke drug word jij agressief van?

82 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
gekke shit
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Normaliter word ik absoluut niet agressief van drugs, maar op t hoogtepunt van mn speedverslaving was ik 1 brok agressie. Als iemand me verkeerd aankeek in de kroeg, moest ik mezelf echt dwingen naar buiten te gaan, omdat ik anders mezelf niet meer kon beheersen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
Agressief gelukkig nooit, maar zo ben ik zelf ook niet. Als je normaal echt allesbehalve agressief bent wordt je nooit agressief ven een drug. Dus de mensen die agressief wporden van drugs, zijn gewoon agressieve mensen, en dat soort mensen vind ik persoonlijk maar eeen stel debielen!

:wave:

Gr,
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
J0rrit zei:
Agressief gelukkig nooit, maar zo ben ik zelf ook niet. Als je normaal echt allesbehalve agressief bent wordt je nooit agressief ven een drug. Dus de mensen die agressief wporden van drugs, zijn gewoon agressieve mensen, en dat soort mensen vind ik persoonlijk maar eeen stel debielen!

:wave:

Gr,
Klik om te vergroten...

Nee, dat hoeft absoluut niet zo te zijn. Ik ben absoluut geen agressief persoon. Werd ook nooit agressief van drugs. Behalve toen ik echt heel erg verslaafd was. Toen was ik continu super opgefokt en zocht ik echt ruzie met mensen.. Nadat ik gestopt ben met speed is t ook nooit meer voorgekomen. Het lag bij mij dus echt aan mn verslaving..

:wink:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#5
Strattera, want medicijnen zijn ook drugs :openmouth:

Maar verder ben ik eigenlijk zo goed als nooit aggressief, en onder invloed al helemaal niet.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Immo zei:
Geen.
Klik om te vergroten...
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
eerder werd ik heel agresief door alcohol maar tegen woordig heb ik af en toe een uitbarsting.
maar ben vlij dat ik het een beetje tegen kan houden nu
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geen.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#9
alcohol met speed
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb nog nooit meegemaakt dat ik erg agressief ben geworden van drugs.
Wel eens erg boos geworden na de nodige alcohol toen ik door iemand werd bedonderd.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Toch wel typerend dat bijna iedereen alcohol noemt. :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Echt agressief wordt ik nergens van. Van alcohol wordt ik wel wat baldadiger en als ik een glaasje meer dan normaal drink kan ik wel eens sneller vechterig worden. Maar het is niet zo dat alcohol met per defenitie agressief maakt ofzo.
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Welke drug wordt jij agressief van?

Marla Singer zei:
Alcohol, en dan vooral verbaal agressief. Lichamelijk uit ik mijn agressie door met spullen en deuren te smijten, echt vechten met iemand ligt niet in mijn aard.

Ik word vaak wel echt vervelend met alcohol op, door nare opmerkingen te maken en ruzie te zoeken. Daarom drink ik haast nooit meer. :wink:
Klik om te vergroten...

+1
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Speed+alcochol, ik zou iemand de muil in timmeren voor ik het goed en wel besef.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
iemand had pep, maar bleek wit te zijn (communicatief misverstand) , na een lijntje van dat, voelde ik geen energie, maar een stortvloed aan irritatie naar boven komen. ik irriteerde me overal aan... en ben daar door aan het ruziën gegaan. voor mij geen wit.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik ben eigenlijk nooit agressief tenzij ik alleen ben :P , hang je vuile was nooit buiten is dan ook 1 van m'n motto's

wel 1 enkele keer heb ik "gedaan alsof", zo van "HOU ME TEGEN!!!", en toen kreeg ik de volgend dag te horen dat ik te veel gezopen had, beetje stom van de mensen om me heen die me dan ook niet goed genoeg kennen om te weten dat ik overal het liefst een grap van maak :)
Mensen uit m'n omgeving worden wel een beetje agressief van coke :(
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alcohol / speed
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#18
anoniempje zei:
Toch wel typerend dat bijna iedereen alcohol noemt. :)
Klik om te vergroten...

80% van de agressiviteit in het uitgaansleven wordt ook veroorzaakt door alcohol.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
SperSIZEboon zei:
ik word van geen enkele drugs aggressief
Klik om te vergroten...
Ook niet van spersizebonen?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#20
[SF] Safiertje zei:
anoniempje zei:
Toch wel typerend dat bijna iedereen alcohol noemt. :)
Klik om te vergroten...

80% van de agressiviteit in het uitgaansleven wordt ook veroorzaakt door alcohol.
Klik om te vergroten...

Door jezelf. Alcohol de schuld geven is makkelijk. En sowieso drinken 80% van de mensen tijdens het uitgaan gok ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."