#1
gekke shit
J0rrit zei:Agressief gelukkig nooit, maar zo ben ik zelf ook niet. Als je normaal echt allesbehalve agressief bent wordt je nooit agressief ven een drug. Dus de mensen die agressief wporden van drugs, zijn gewoon agressieve mensen, en dat soort mensen vind ik persoonlijk maar eeen stel debielen!
![]()
Gr,
Immo zei:Geen.
Marla Singer zei:Alcohol, en dan vooral verbaal agressief. Lichamelijk uit ik mijn agressie door met spullen en deuren te smijten, echt vechten met iemand ligt niet in mijn aard.
Ik word vaak wel echt vervelend met alcohol op, door nare opmerkingen te maken en ruzie te zoeken. Daarom drink ik haast nooit meer.![]()
anoniempje zei:Toch wel typerend dat bijna iedereen alcohol noemt.![]()
Ook niet van spersizebonen?SperSIZEboon zei:ik word van geen enkele drugs aggressief
[SF] Safiertje zei:anoniempje zei:Toch wel typerend dat bijna iedereen alcohol noemt.![]()
80% van de agressiviteit in het uitgaansleven wordt ook veroorzaakt door alcohol.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."