Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet mee naar een festival in duitsland

wiet mee naar een festival in duitsland

31 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Izx zei:
Ik heb gehoord dat de camping plaats redelijk ver weg van de podia liggen, wordt alleen gechecked in het gebied waar de podia zijn of ook bij de camping?
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ik genoeg info heb gegeven dat je zelf kan bepalen of je het mee wil nemen of niet.

De camping is GROOT. De dichtsbijzijnde camping ligt 150m van het podium, de verste camping 1500 meter. Hoe eerder je komt, hoe dichter je bij kunt staan. Ze zijn wel bij elkaar dus.

Dugscontrole word gedaan langs de weg, er zijn maar 2 toegangswegen naar het festival en beide staan ze overdag met een vaste controle elk jaar. Voornamelijk nederlanders aan te houden.

Op het festival zelf loopt ook politie rond, maar die zijn niet echt een probleem geloof voor een jointje ofzo. Festival security zoekt ook gewoon alleen naar glazen flessen enzo, niet naar wiet.

Ik moet wel zeggen dat deze info uit de periode 99-06 stamt. Ik heb wel wat horen waaien dat tegenwoordig niet meer de auto naast de tent mag, dus dan zal het anders ingedeeld zijn. check de website eens.
S
Soad16Lid
01-01-2024, 00:00
#2
982 zei:
Neem het gewoon mee, zie je dat er wel controle is, dump je het ergens of waag je de gok.
Of je gooit het in de capuchon van iemand en blijft achter hem lopen, als hij erdoor is pak je hem/haar in de nek (en pakt je shit terug) en zeg je hem/haar dat we er een feest van gaan maken. :grin:
Klik om te vergroten...

vind ik nog best wel toffe tip :P

sneaky en enigzins verneukeratief..

I like it :grin: :P
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#3
In sommige delen an duitsland mag je 15gram bijhebben vriendschap
Berlijn is zo een deel :wink:
SMOKEN SIE
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Net terug van Fullmoon Festival in duitsland, er was een nuchtere chauffeur en we reden door het fuik, hij kreeg geen zweettest maar een speekseltest, en daar kwam uit dat hij coke gebruikt had :confused:

Hij moest bloed prikken op het politiebureau en we moesten 250e lappen om hem weer mee te krijgen.
Het rare is dat hij al heel lang geen coke meer had gebruikt, dus nu is het wachten tot over 14 dagen tot het bloedonderzoek terug komt.

Ze testten trouwens op amfetamines/coke, mdma, opiaten maar niet op THC!

Omdat iemand anders de auto moest rijden liet een vriend zich vrijwillig testen met de speekseltest, die was geheel negatief, terwijl hij echt ALLES gehad had waar op getest werd!!!

:rolleyes:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op het festival zelf smoken is geen probleem, je kunt gewoon op de camping of op het terrein wiet roken. Wat ik alleen niet zou doen, is met een joint langs de security lopen, dat zou ik niet vertrouwen :P .
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eenmaal op het campingterrein daar maakt niks meer uit, wij liepen met slagroomspuitbussen en patronen langs security en dat maakte geen hol uit.

Bij de dansvloer stonden tafels waar een vriend een lijn aan het leggen was, daar werdt hem vriendelijk gevraagd door de security of hij dat niet bij de bar wou doen.

Joints roken was helemaal nergens geen probleem, op de dansvloeren nergens, maar ook in de chillout tent niet.

Eigenlijk kan gewoon alles als je je maar een beetje gedraagt.
Het enige lastige zijn de coppers die staan te wachten als je weer naar huis wilt :grin:
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ga nooit meer naar een festival in duitsland!ze controleerden me daar alsof ik een terrorist was..undercoveragenten hebben me aangehouden omdat ik een joint aant rollen was, ik mee naar een politietent, me volledig moeten uitkleden.ze hebben mijn wiet niet gevonde, maar een vriend hebben ze zijn 25gram afgenomen en hij moest een paar uurtjes de cel in :P
allemaal voor een fucking joint :confused:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
In duitsland zijn ze inderdaad heel erg streng qua drugs. Althans dat zijn mijn ervaringen.
Ik ben eens gaan stappen in een duitse discotheek. Was de bob dus ik was nuchter van drank en drugs.
Op een begeven moment word ik aangehouden, en mijn ogen waren wat rood van de slaap. Alcohol controle was prima, maar men dacht dat ik drugs had gebruik.
Mijn hele auto werd op de kop gezet. Een zoektocht van hier tot tokio. Agent zei achteraf dat wij hollanders bekend erom staan om drugs te gebruiken / mee te nemen. Vandaar dat ze hollandse auto's aan hielden en uit deden kammen
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Volgende keer dus maar je Duitse kentekenplaten mee nemen of van een andere auto aftrekken... :grin: (niet dat ik dat ooit zou doen, maar het idee opperen is grappig) :wink:
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Volgende keer dus maar je Duitse kentekenplaten mee nemen of van een andere auto aftrekken... :grin: (niet dat ik dat ooit zou doen, maar het idee opperen is grappig) :wink:
Klik om te vergroten...
ik denk dat je dan dik in de shit zult zitten :grin: ik vind dat het nog steeds merkbaar is dat Duitsland het faschisme heeft gekend..het is precies het leger dat daar overal rondloopt in hun groene pakskes
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#11
zoals wacky heeft beschreven zou ik het ook doen.
dus volg zijn raad op
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ze hebben, 2 jaar geleden, bij nature one, 10 gram wiet van een vriend van me afgepakt. De wouten deden voor nature one controleren op de snelweg, hier heeft hij 1000 euro boete voor gekregen :kots: .

Het ligt een beetje eraan waar in duitsland dat festival is, mij hebben ze eens hier vlak over de grens aangehouden, toen ik naar huis aan het rijden was om 2 uur snachts. Was 70 aan het rijden in de 30 zone en had een uurtje van tevoren nog een joint gerookt, hadden ze speeksel test gedaan, ik gezegd dat ik smiddags een jointje had gerookt, maar mocht, nadat ze paar keer hadden gezegd dat we niet in nederland zijn, toch weer verder rijden :stoned: .
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
volgens mij moet je eens zoeken hoe het per bundesstaat (ofzoiets) in Duitsland is geregeld verschilt nogal aardig als ik de verhalen zo is lees.


Iemand een idee hoe het met drugs op Sziget zit?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
party2018 zei:
xtc ,mdma, white ...in Amsterdam .

u can write me on wickr : lyricist is my username
Klik om te vergroten...

Dude, its against the rules from Drugsforum! You will be banned. Stop spamming.
S
Soad16Lid
01-01-2024, 00:00
#15
jcp zei:
Dat... en daarbij, wat ga je doen als je achter het stuur zit en een Drugwipe (zweettest) krijgt?
Klik om te vergroten...

bestuurder blijft clean offcourse
S
Soad16Lid
01-01-2024, 00:00
#16
oke ik heb dus enigzins een probleem...

ik ga naar wacken open air in duitsland.. egt vet tof..

alleen hoe krijg je wiet mee langs de douana met drugshonden die bij de ingang staan enzo?

want wil niej boetes krijgen of de bak in ofzo..
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat... en daarbij, wat ga je doen als je achter het stuur zit en een Drugwipe (zweettest) krijgt?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
douane?? drugshonden???

die staan dr helemaal niet hoor, of ga je met het vliegtuig?
trouwens dan nog staan er geen drugshonden
S
Soad16Lid
01-01-2024, 00:00
#19
SperSIZEboon zei:
douane?? drugshonden???

die staan dr helemaal niet hoor, of ga je met het vliegtuig?
trouwens dan nog staan er geen drugshonden
Klik om te vergroten...

jewel hoor...

vorig jaar ook..

alleen niet de hele tijd en ze controleren niet iedereen, maar tog..
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb ze nog noooooooooit gezien

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."