#1
Verslaving onder anesthesisten schijnt een probleem te zijn; zij hebben immers de kennis, ervaring en een enorm uitgebreid aanbod.

Ik kan hier geen concreet antwoord op geven omdat het natuurlijk aan de persoon op dat moment zelf.
Mijn mening/voorbeeld: Iemand die regelmatig Benzo's heeft gebruikt (En dan in zo een soort fabriek gaat werken) zie ik het weer eerder gebruiken dan iemand die er niet bekend mee is.
Dat is hoe ik erover denk, heb het laatst ook over een soort gelijk onderwerp gehad in mijn vriendenkring en iedereen had er een andere mening/theorie over.
Dat is ook toevallig dat jij met je vrienden over dit onderwerp een gesprek had. Nice![]()
.
Thx voor je reply man. Fijne avond he.
Ik kom in de zorg geregeld benzo's en opiaten tegen.
Verleiding is er nauwelijks als je weet dat het je kop kan kosten als je er van pakt. Wordt allemaal heel strikt in de gaten gehouden.
Hoe wordt dat precies bijgehouden? En hoe zit dat bij anesthesisten? Ik neem aan dat zij regelmatig "multi-dose vials" gebruiken waarvan niet alles wordt gebruikt en er soms wat overblijft in de flacon.Verleiding is er nauwelijks als je weet dat het je kop kan kosten als je er van pakt. Wordt allemaal heel strikt in de gaten gehouden.
Hoe wordt dat precies bijgehouden? En hoe zit dat bij anesthesisten? Ik neem aan dat zij regelmatig "multi-dose vials" gebruiken waarvan niet alles wordt gebruikt en er soms wat overblijft in de flacon.
Ik weet uit ervaring dat dat echt wel meevalt. Tuurlijk kunnen we overal aankomen maar het zijn wel allemaal downers. En daar word je niet fitter van plus het is snel te herkennen wanneer iemand het gebruikt heeft. Je valt snel door de mand...Verslaving onder anesthesisten schijnt een probleem te zijn; zij hebben immers de kennis, ervaring en een enorm uitgebreid aanbod.
Al vraag ik me af wat voor 'n verpleegkundige of arts je dan bent. Die medicijnen zijn voor patienten..
Ik kom in de zorg geregeld benzo's en opiaten tegen.
Verleiding is er nauwelijks als je weet dat het je kop kan kosten als je er van pakt. Wordt allemaal heel strikt in de gaten gehouden.
Hey iedereen.
Op de korte tijd sinds ik hier lid ben op DF heb ik al een aantal keren gelezen dat er sommige leden ivm met hun job in contact komen dagelijks met drugs en/of medicatie. Ik denk dan in de zorg sector, apotheker, pharma industrie en laboranten.
Nu is mijn vraag of diegene het soms niet eens moeilijk kunnen hebben of soms trek krijgen. Denk eigenlijk van niet maar wou dit toch ff vragen.
Ikzelf bv zou het wat confronterend vinden moest ik inpakker/magazijnier zijn in een pharma fabriek met volle gevulde paletten benzo's of bepaalde pijnstillers.
Hey iedereen.
Op de korte tijd sinds ik hier lid ben op DF heb ik al een aantal keren gelezen dat er sommige leden ivm met hun job in contact komen dagelijks met drugs en/of medicatie. Ik denk dan in de zorg sector, apotheker, pharma industrie en laboranten.
Nu is mijn vraag of diegene het soms niet eens moeilijk kunnen hebben of soms trek krijgen. Denk eigenlijk van niet maar wou dit toch ff vragen.
Ikzelf bv zou het wat confronterend vinden moest ik inpakker/magazijnier zijn in een pharma fabriek met volle gevulde paletten benzo's of bepaalde pijnstillers.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."