Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Raver, Ik heb al die tijd mee gelezen en mee geleefd. Heel veel succes en ik volg graag je updates!"
"Lysergine zei: Verslaving onder anesthesisten schijnt een probleem te zijn; zij hebben immers de kennis, ervaring en een enorm uitgebreid aanbod. Klik om te vergroten... Ik weet uit ervaring dat dat echt wel meevalt. Tuurlijk kunnen we overal aankomen maar het zijn wel allemaal downers. En daar word je niet fitter van plus het is snel te herkennen wanneer iemand het gebruikt heeft. Je valt snel door de mand..."
"Hallo, Zag net een item over Monkey Dust Iemand hier wel eens van gehoord of het misschien gebruikt? Of enig idee wat erin zit? Het deed mij nogal denken aan Badzout of Flakka"
"Hallo, Normaal lees ik alleen maar nu voel ik toch dat ik moet reageren. In 2013 is ons kindje dood geboren. Aanvankelijk dachten we dat we het goed verwerkten, vooral hij pakte zn leven snel weer op. We kregen gelukkig snel daarna een gezond levend kindje maar er was iets veranderd in hem. Veel blowen, heel veel. Om het allemaal makkelijker te maken...want het was toch wel veel. Kindje verloren, kindje gekregen. Eindstand, hij trok t niet, vluchtte in drugs en nu nog geen 2 jaar later is hij vertrokken en ben ik alleen achter gebleven met het kindje dat we allebei zo graag wilden. Dus alsjeblieft, neem je tijd, verwerk het goed. Doe het jezelf en je vriendin niet aan. Drugs gaan je niet helpen. Denk daar aan. Voordat je alleen achter blijft straks..."