Wiet: Nee
Hasj: Nee
Xtc: Nee
Speed: Ja
Coke: Ja
GHB: Mischiens
Paddo's: Ja
LSD: Ja
2CB: Ja
Heroine: Nee
Ketamine: Ja
Hasj: Nee
Xtc: Nee
Speed: Ja
Coke: Ja
GHB: Mischiens
Paddo's: Ja
LSD: Ja
2CB: Ja
Heroine: Nee
Ketamine: Ja

Uuuh ik heb laatst documentaire gezien door mijn gebruik! Dat ik heel gezinnen onderhoudt coca boeren (plantage)!
Dat gaf mij zo goed gevoel onder genot van cocaïne! Dat ik beter Coke kan kopen dan dat ik aan Rode kruis geld geef of anderen goede doelen met een directeuren met een chauffeur en meer als 8-9 ton perjaar verdienen? Met reclames voorbij ziet komen met arm kindjes in hongernood (Op je emotie inspelen) ….
Hahahahahaha huh meen je dit?Juist! Peruviaanse coke is wat zoeter en je neus gaat niet dicht zitten, coke uit Colombia/Bolvia is scherper in je neus maar geeft meer Rush(Energie) voor mij gevoel! lekker als je op pad gaat. Coke uit peru is lekker op de bankhangen en toch zelfde euforie hebben! ook wat energie maar minder mate.
Ik heb even geen tijd om hier uitgebreid op in te gaan (en bovendien zijn we met zijn allen al mijlenver off topic). Ik kan straks wel even een topic maken over de negatieve gevolgen van de cocaïne-industrie als je wil? Als je het wel gelooft bespaar ik me de moeite haha
Hahahahahaha huh meen je dit?
Stond laatst een interessant artikel over de cocaïne industrie in het NRC. De werkelijke prijs van een lijntje coke
Handig, scheelt mij weer een paar uur onderzoek en schrijfwerk!
Ha! Je weet vast nog wel een bijdrage te leveren die over het hoofd is gezien. Het artikel is goed geschreven vind ik. Wat ik vooral interessant vind is deel vier waar wordt ingegaan op de legalisatie van wiet in Uruguay en of zoiets ook voor coke zou kunnen werken. Coke zou dan even duur worden als suiker of koffie, Fair Trade coke anyone?Handig, scheelt mij weer een paar uur onderzoek en schrijfwerk!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."