Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs wel en niet gebruiken nu?

Welke drugs wel en niet gebruiken nu?

78 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
K
KmindLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wiet: Nee
Hasj: Nee
Xtc: Nee
Speed: Ja
Coke: Ja
GHB: Mischiens
Paddo's: Ja
LSD: Ja
2CB: Ja
Heroine: Nee
Ketamine: Ja
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op dit ogenblik zou ik enkel wiet doen, op een andere dag als het vroeger zou zijn zou ik ze allemaal doen (ja, ook de bruine).
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wiet: Nee
Hasj: Nee
Xtc: Nee
Speed: Nee
Coke: Nee
GHB: Nee
Paddo's: Nee
LSD: Nee
2CB: Nee
Heroine: Nee
Ketamine: Nee

Ik moet zo werken :mrgreen:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vul het onderstaande lijstje in, zou je het gebruiken als het nú voor je lag? Waarom wel/niet?

Wiet:
Hasj:
Xtc:
Speed:
Coke:
GHB:
Paddo's:
LSD:
2CB:
Heroine:
Ketamine:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wiet: nee: wor ik gek van in me hoofd
Hasj: jaa, c-ker , ben ik altijd wel voor te porren
Xtc: nee niet vandaag, moet morgen weer werken
Speed: ook niet, ik hou meerr van roesmiddelen
Coke: nee, dan word ik veel te macho
GHB: ja, lekker op slapen
Paddo's: msschien, maar is nu te laat voor
LSD: nee, als ik morgen nu eens vrij was
2CB: misschien, maar is dan te laat op de avond, beter vroeg in de morgen
Heroine: nee, ik weet, het is te lekker, nooit weer.
Amfetamine: nee, wil nog slapen zo
Ketamine: Ja, duurt niet zo lang, en is eventjes terug naar het begin
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zal em zelf ook maar ff invulle trouwes :wink:

Wiet: Ja, ben ik altijd voor in the mood
Hasj: Ja
Xtc: Nee, behalve als het zaterdag was
Speed: Nee, aan de ene kant wel maar ik weet dat ik verslavingsgevoelig ben en vooral voor speed. Dus een nee.
Coke: Ja, als ik het nu zou hebben wel, maar wil het nie zo graag dat ik het nu ga regelen
GHB: Nooit gedaan, en zou het nu ook niet doen, wel als het zaterdag was
Paddo's: Vrijdag vrijdag vrijdag:grin:
LSD: Nee, als het weekend was wel
2CB: Ja, als ik het nu had wel. Sta echt te springen om het te proberen.
Heroine: Nee, nooit
Ketamine: Ja, wil het graag eens proberen, maar dan wel in het weekend ofzo..

:stoned:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#7
speed is een andere naam voor amfetamine, dus dies een beetje dubbel he..
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb t gewijzigd :wink:
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#9
Allemaal nee, het is doordeweeks, dan is er weinig tijd/teveel ¨verplichtingen¨ voor drugs.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niets, alleen het is ook een incomplete lijst...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wiet: uiteraard, het licht voor me in 3 verschillende smaken en ik ga het nou gebruiken ook
Hasj: ik denk dat ik liever wiet pak
Xtc: nee zeker niet niet nu
Speed: ik hou niet zo van speed
Coke: ik zou het niet afslaan maar ik zou het ook niet gaan halen
GHB: nee
Paddo's: misschien een halve portie
LSD: nee, ik heb al genoeg drugs voor vanavond en ik kan er geen lsd bij gebruiken
2CB: nee ik wil er eerst meer van weten voor ik het inneem
Heroine: nee nooit, einde discussie
Ketamine: ja nu wel maar niet te veel

verder mijn eigen lijst
alcohol- jazeker, alcoho kan altijd
lsa- heb het vandaag al gebruikt dus nee
dxm- neen, dan ga ik nokkie
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#12
Conjo zei:
Uuuh ik heb laatst documentaire gezien door mijn gebruik! Dat ik heel gezinnen onderhoudt coca boeren (plantage)!
Dat gaf mij zo goed gevoel onder genot van cocaïne! Dat ik beter Coke kan kopen dan dat ik aan Rode kruis geld geef of anderen goede doelen met een directeuren met een chauffeur en meer als 8-9 ton perjaar verdienen? Met reclames voorbij ziet komen met arm kindjes in hongernood (Op je emotie inspelen) ….
Klik om te vergroten...

Ik heb even geen tijd om hier uitgebreid op in te gaan (en bovendien zijn we met zijn allen al mijlenver off topic). Ik kan straks wel even een topic maken over de negatieve gevolgen van de cocaïne-industrie als je wil? Als je het wel gelooft bespaar ik me de moeite haha
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Conjo zei:
Juist! Peruviaanse coke is wat zoeter en je neus gaat niet dicht zitten, coke uit Colombia/Bolvia is scherper in je neus maar geeft meer Rush(Energie) voor mij gevoel! lekker als je op pad gaat. Coke uit peru is lekker op de bankhangen en toch zelfde euforie hebben! ook wat energie maar minder mate.
Klik om te vergroten...
Hahahahahaha huh meen je dit?
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fenrir zei:
Ik heb even geen tijd om hier uitgebreid op in te gaan (en bovendien zijn we met zijn allen al mijlenver off topic). Ik kan straks wel even een topic maken over de negatieve gevolgen van de cocaïne-industrie als je wil? Als je het wel gelooft bespaar ik me de moeite haha
Klik om te vergroten...

Ga je gang Vriend ik doe mee met discussie! De vraag naar cocaïne is er niet minder op geworden! Sinds War on Drugs is al deze ellende begonnen!
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#15
ZERO- zei:
Hahahahahaha huh meen je dit?
Klik om te vergroten...

hahahahahha Ja meen dit! Mensen die regelmatig cocaïne nuttigen! weten waar ik over praat!
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stond laatst een interessant artikel over de cocaïne industrie in het NRC. De werkelijke prijs van een lijntje coke
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lytje pole zei:
Stond laatst een interessant artikel over de cocaïne industrie in het NRC. De werkelijke prijs van een lijntje coke
Klik om te vergroten...

Handig, scheelt mij weer een paar uur onderzoek en schrijfwerk!
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fenrir zei:
Handig, scheelt mij weer een paar uur onderzoek en schrijfwerk!
Klik om te vergroten...

Tjaaa hoe strenger ertegen optreed hoe hoger de prijs wordt( Zoals nu zijn de prijzen SKY-HIGH inkoop) Meer vraag dan aanbod! Dat brengt! Meer geweld! Meer geld! Moeilijker import daardoor stijgen de prijzen! De vraag blijft maar stijgen! Dus mijn vraag is wat voor nut heeft het cocaïne productie nog strenger aan te pakken? Vraag blijft toch altijd! Persoonlijk kan mij geen fuck schelen zolang ik maar kan genieten van sos rustig op de bank.... En is niet alleen met cocaïne maar met alle drugs Wiet,XTC,SPEED
En geloof me soft-drugs handel is gevaarlijker handel! Dan Hard-Drugs! Omdat zoveel mensen zich ermee bezig houden in NL ze rippen je al voor een killo Hoogtijden betaalde je voor haze 5500E- Nu 4200-4500E Top kwaliteit! Blok sos 21500 6 maanden geleden en nu 34-37 per ons! En Engelse bepalen de prijs voor de wiet of anderen rotzooi want 60-80% is puur voor de Export!
( NL-Door voer Haven )
Ik heb zelf paar jaar gezeten voor Soft-drugs delict! Iedergeval nooit meer! Zooitje ellende! Heel gezin werd uitelkaar gescheurd!
Nu huis boom beessie! En super Gelukkig!
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fenrir zei:
Handig, scheelt mij weer een paar uur onderzoek en schrijfwerk!
Klik om te vergroten...
Ha! Je weet vast nog wel een bijdrage te leveren die over het hoofd is gezien. Het artikel is goed geschreven vind ik. Wat ik vooral interessant vind is deel vier waar wordt ingegaan op de legalisatie van wiet in Uruguay en of zoiets ook voor coke zou kunnen werken. Coke zou dan even duur worden als suiker of koffie, Fair Trade coke anyone?
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#20
EN gelukkig is cocaïne duur! Anders snuif veel mensen zichzelf dood! En sommige mensen kunnen helemaal knettergek worden van SoS…. gevaarlijk voor hun zelf en omgeving!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."