#1
Ik rook vaak in tussenuren en voor school een lekker wietje, maar ik laat dit mijn schoolresultaten niet beïnvloeden. Ik hoop dit jaar namelijk mijn vwo te halen!!
,poppers,speed


Vroeger heb ik op de HBO dan ook wel geblowed, en nu heb ik geen diploma. Of dat nou door de wiet, of door het gebrek aan inzet voor vakken die ik niet leuk vond lag weet ik niet 
J0rrit zei:Wat ik gebruikt heb op het vwo tijdens school en dus ook gewoon op school genuttigd:
nicotine
caffeine
alcohol
wiet
speed
coke
xtc
poppers
ghb
Nu op de Uni niks meer idd, toen was ik ook 17 ofzo dus net in puberteit, nu ben ik 20 en zie ik daar het nut helemaal niet meer van in
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."