Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke drugs gebruik jij soms op school???

welke drugs gebruik jij soms op school???

69 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
heb op school op genoeg middelen rondgelopen, zowieso altijd wiet/hasj
alcohol ook af en toe, paddos, lsd, xtc, ketamine

me eerste xtc pil had ik op school geslikt wist van god niet wat het met je deed, ben de klas uitgeschopt omdat ik te hyperactief was en toen maar door de gangen lopen stuiteren haha
met keta op school lopen is ook lachen
I
ImmoLid
Ik gebruik regelmatig speed op school. Het kan je op sommige momenten net die motivatie geven om voor een 7 te gaan in plaats van een 6. :)
D
DeliriumLid
Op de VWO wel een paar keer stoned geweest.
Op de HAVO een enkele keer onder invloed van speed en coke.
Nu niks meer.
A
AkingLid
Ik mis de optie niet/niks
M
Miss KittinLid
Heb in mijn tienerjaren heel veel geblowed op school, met z'n allen stiekem alcohol drinken vlak voor de gymles is ook wel een aantal keer voorgekomen. Heb 1x xtc gebruikt op school, maar toen ben ik halverwege naar huis gegaan, omdat ik toch best wel wappie werd en als de dood was dat ze er achter zouden komen.

Toen ik op het HBO zat heb ik ook wel speed gesnoven op school, tijdens mijn pepverslaving... Niemand die daar ooit iets van gemerkt heeft overigens. :rolleyes:
l
lucifer in the skyLid
ik neem tijdens het school wel wat dingen :grin:
- nicotine
- weed
- hash
- speed
- xtc
- alcohol
- coke

het school is nu eenmaal zo saai dat als je die dingen neemt het vele sneller voorruit gaat.
t
trixycoreLid
elke middag (soms 's ochtends) stoned in de les :stoned: das echt niice :)
N
NietingebruikLid
Blowen heel vaak.
Heb ook vaker gehad dat ik met vrienden thuis Zat de hele nacht te blowen en te zuipen.
Dat we nog eventjes een dikke joint gedraaid en gerookt hebben.
En dat iedereen naar huis ging dan of bij mij bleven pitten.
Dus nog even een dikke joint roken en dan gaan Slapen.
En opeens gaat de wekker dat we allemaal zo Denken het is 7 uur we moeten vandaag naar School Shit.
Dus zulke dagen hadden we fucking veel Gesmoked meer dan 10 grammetjes ofzo:mrgreen::rock::stoned:
Nog alcohol er bij
Dus gingen we met ze 3e helemaal naar de Klote naar school.
1 zat op mij school
Dus we kwamen zo aan met onze ogen Helemaal rood fucking klein.
Sprak de directeur me nog aan.
Dat ik onder invloed van wiet of hasj op school Was.
Dus ik was zo fucking dronken en stoned.
Ik zei ja zeker hoor ik heb deze nacht niet Eens geslapen heb met paar vrienden Vanaf 12 Uur S’nachts tot 7 uur S’ochtends Geblowt en Gedronken we waren vergeten dat we school Hadden.
Had hij me ma gebelt Maar ik woonde al op Erg Vroeg op Me zelf Al rond me 18 en half
Dus ze zei zo van hij woont al op ze eigen.
Dus hoe kan ik hem checken.
Wat hij doet is zijn verantwoordelijk En niet Mijn probleem meer dus kom me er niet mee Lastig vallen.
Haha hilarisch:lolol:
Verder heb ik die School niet afgemaakt.
Moest nog 1 jaartje alleen de 5de klas.
Maar ben eind de 4de klas 1 of 2 weken voor De zomervakantie gezegt dat het hem niet Meer gaat worden dus vanaf toen ben ik Gestopt met school en gaan werken
Dus geen diploma but who Cares?
D
De DunneLid
Hardcorestoner zei:
Maar ben eind de 4de klas 1 of 2 weken voor De zomervakantie gezegt dat het hem niet Meer gaat worden dus vanaf toen ben ik Gestopt met school en gaan werken
Dus geen diploma but who Cares?
Klik om te vergroten...

Hihi misschien dat je zelf over een aantal jaar denkt: OMG had ik maar ge-cared over mijn diploma. Maar ik dacht dat je zonder diploma of lager dan HAVO tot je 23e leerplichtig bent? Geen idee hoor ik heb geen kids en ben zelf al stokoud hahahaha.
N
NietingebruikLid
De Dunne zei:
Hihi misschien dat je zelf over een aantal jaar denkt: OMG had ik maar ge-cared over mijn diploma. Maar ik dacht dat je zonder diploma of lager dan HAVO tot je 23e leerplichtig bent? Geen idee hoor ik heb geen kids en ben zelf al stokoud hahahaha.
Klik om te vergroten...

Tot je 21ste geloof ik dus nog een jaartje Leeeplichtig.
Maar ik moet 1 x in de maand ergens na toe met mensen praten hoe het gaat met me etc.
Dat zorgt ervoor dat leerplicht niet achter me Reet aan komt
J
Johnny SnowLid
Mijn hogeschoolstudie, twee universitaire studies, mijn doctoraat en post-graduaat heb ik allemaal met hoogste onderscheiding afgemaakt terwijl ik dagelijks twee tot drie gram Coke door mijn neus joeg, en toen was de straatcoke nog beter dan die nu is, gewoon ieder uur, tussen colleges of tijdens de vijf minuten pauze na het eerste uur van een college telkens naar het wc met een sniffkit uit de smartshop om gauw een lijntje in elk neusgat te jagen, of in de grote aula's gewoon aan je klaptafeltje zitten, kappen en snuiven - ik zat bij een groep meiskes altijd die dat bad boy gehalte van mij wel aantrekkelijk vonden, dus ik zat netjes ingesloten tussen normaal gezien de enigen die het konden zien en er niets van zouden gaan melden - daarna gewoon oortjes in de laptop en toen the marshal matters ep opgezet, drug ballad van Eminem terwijl de prof te veraf stond om te zien dat je bekken aan het trekken was en ketten van hier tot ginder had, haha - heerlijke tijd! :)

But gotta show respect to few, cause xtc got me standing next to you, sick as fuck spelling guts on you, shit i think I'm in love with you, but you're on it too, so you tell me you love me too, wake up in the morning like what the fuck we do? I gotta go bitch, cause if I get caught cheating then I'm stuck with you (...) But these drugs are probably gonna catch up sooner or later but fuck it I'm on one so let's enjoy let the X destroy my spinal chord until it's not a straight line no more! (...)
If I could take it all back now I wouldn't, I would have done MORE SHIT THAT PEOPLE SAID THAT I SHOULDN'T! (...)
* Eminem - Drug Ballad. His Love Song, and an amazing one! :)
l
lysergic binkLid
Hah, ik was immens populair toen op mijn universitaire jaren.
Tot ik de dope ter ruggengraat op wankele dagen introduceerde,
zat ook in de orthopedagogie, dus drugsverslaafden begeleiden , bijzondere jeugdzorg het valt er allemaal onder.
Mss dat ze het daarom ongepast vonden, maar ja moet je mij net vragen om me aan te passen.

Heb er destijds een gedicht over geschreven op facebook na de messentrekkende volslanke dames;
die mijn integriteit wouden onderuit halen,
omdat ik al eens pepperig te klas zat.
Mijn reflectieverslagen werden nogal benijd op het publieke , schoolsysteem online de taken in te dienen,
waar anderen ook je reflectieverslagen en evaluaties konden lezen.

Heb daar dan op het laaste semester, een mooi tekstje gezet voor de copy cat , drughatende,
mensenonderuithalende empathen die de zorgsector wouden betreden LOL

Ja ik moet wat doen, om nog , handige zig zag bewegingen te maken,

je naiever uitbeelden als je bent, kan grappige taferelen opleveren,

als de bloeddorstige wolven uit hun holen komen,

en je dan als de lone wolf , die je bent je tandjes toond.

Geen karkassengepeuzel voor jullie vrienden, ik speelde schijndood, hondje lig
en dan nscheet voor tbaasje

heb ik vaak gezien op hondentraincursussen

honden die voor geen duizend poedelkutten wouden gaan liggen, en toen ze lagen,

brave jongen zeiden ze dan die sullige baasjes, en die snerthond liet een scheet!!!
waar een verrot tamponnetje die al nweek of drie blijven zitten was bij een oude hermetische vrouw, in de bergen n'lavendelstruikje in een windbries bij leek.

Maar de helikopter die haar kwam halen dusdanig van stank voorzag,
dat ze verdomme de bergen insloegen,

wat nverhaal , alive is daar losjes op gebaseerd.

Op nafgekraakte tampon in de foef van nbergbewoonster

ze was zo onstoken stond in haar dagboek , dat de lippen leken alsof ze op nzwembadligkussen lag,maar dan al zittend

en maar klutsen die etter en dat wondvocht,

rare wereld
de mentor verstond het, ze haalden de mosterd bij de man die ze verdachten, of vermeenden te weten waar mijn mosterdpot stond, huichelige meiden, maar ik vergeef ze, die tekst zullen ze niet gekopieerd hebben hoop ik

sorry voor de taal, maar in het kader van , poets wederom poets,en drugsneerkijkerij in universiteiten,
moet dit geopenbaard worden.
D
Dagoth UrLid
Ik blow wel bijna elke dag voordat ik naar school ga, omdat ik voor deze periode al mijn werk al af heb maar ja leerplicht enzo. Wat ga ik fucking tot half 5 op school zitten en niks doen zonder tenminste een joint te hebben gerookt.

Toen ik nog meer savage was snoof ik ook wel eens pep op de wc, dronk lean op de wc, en popte xanax en temazepam op de wc
M
MDMAapLid
Op voortgezet onderwijs meer ritalin dan goed is voor een mens. Ook weleens alcohol. Blowen nooit gedaan: nadat ik een klasgenoot (letterlijk met een groen gezicht) de aula had zien onderkotsen, durfde ik dat niet.
8
8️⃣6️⃣Lid
Ik rookte vroeger op school altijd wiet evenals later op t werk.

Later heb ik besloten gebruik en werk/verplichtingen/familie mijlenver uit elkaar te houden en dat bevalt harstikke goed. :)
R
RaverLid
Heb veel op school gebruikt, m'n eerste keer xtc was op school zelfs. Helemaal in paniek omdat het effect zo overweldigend was, daarna ziek gemeld en gaan chillen met iemand van school die t samen met mij had ingenomen haha. Halve roze eekhoorn, heerlijke pillen waren dat.

Dus, xtc, speed, dexamf, ritalin, benzos, wiet, hasj, alcohol en GHB.
8
8️⃣6️⃣Lid
Oh my god @Raver :tearsofjoy:

Bij mij viel het trouwens nog wel mee. Meestal gingen we in de grote pauze naar de koffieshop en kwamen we gewoonweg niet meer terug op school. :tongueout:
Leuke tijd, er waren toen nog geen leeftijdsgrenzen met betrekking tot de shops, begin jaren 90, ben er in opgegroeid. Dat is later wel veranderd, lol. Het duurde zowaar tot mijn 27ste toen er voor het eerst naar mijn leeftijd werd gevraagd in de shop. :tongueout:

Dan toch een keer bij de conrector moeten komen die uit betrouwbare bron had vernomen dat ik regelmatig blowde op het schoolplein, heb mijn meest verbaasde blik op gezet en er gelukkig mee kunnen wegkomen lol. :)
R
RaverLid
acht.zes zei:
Dan toch een keer bij de conrector moeten komen die uit betrouwbare bron had vernomen dat ik regelmatig blowde op het schoolplein, heb mijn meest verbaasde blik op gezet en er gelukkig mee kunnen wegkomen lol. :)
Klik om te vergroten...

Haha, ik ben ook wel eens uit de les gehaald omdat het vermoeden rond ging dat ik regelmatig blowde. Was toevallig ook stoned, maar hij had niets door gelukkig.
S
Sofia87Lid
Ik vooral dexamf aan de unief.

Ik had het er toevallig vanmiddag nog over met een vriend van me.
Hij vertelde me dat hij ooit aan studies aan de hogeschool begonnen was, maar het amper 3 maanden had uitgezongen. De school lag aan de Antwerpse Groenplaats, waar veel cafeetjes zijn :). Hij met een paar makkers elke middagpauze richting Groenplaats en dan (half)dronken terug naar de les. Op den duur moest ie niet meer komen natuurlijk :wink: ....
8
8️⃣6️⃣Lid
Ik zie trouwens dat er een poll is. Paddo's staat nog op 0,0 ik kan me niet voorstellen dat iemand dat wil doen op school lol.
LSD is al wel gekozen, ik mag toch hopen dat het een microdosering betrof lol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."