Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke drugs gebruik jij soms op school???

welke drugs gebruik jij soms op school???

69 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik rook vaak in tussenuren en voor school een lekker wietje, maar ik laat dit mijn schoolresultaten niet beïnvloeden. Ik hoop dit jaar namelijk mijn vwo te halen!!
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#2
eens kijke wat er allemaal tussen de schoolpoorten word gebruikt. het mag ook zijn als je bv 's middags thuis gaat eten je moet wel onder invloed in school zitten...
zelf rookte ik vaak wiet/hasj :stoned: ,poppers,speed :xtc:
voor de rest niks :sunglasses:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
In de derde klas van de middelbare elke maandag in de eerste pauze een jointje in het park gerookt. En ook een paar keer speed gedaan in de vierde/vijfde.

Stom pubertje wat ik toen was. :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
mag ik er maar 2 aankruisen??

ik blow niet meer zo heel veel onder school tijd en af en toe komt er een potje poppers voorbij,
heel af en toe wat blikjes bier in de pause en een keer een pilletje
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#5
wiet, en soms als ik nog coke overheb maak ik dat maar op op de maandag, kom ik die ook weer door :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
horeca opleiding, dat was maandag het tweede uur, vlak voor de eerste pauze. Wijnproeverij... :grin: (wisten wij veel waar die emmertjes voor waren) op de woensdag en vrijdag, laatste uur computerkunde, daarvoor gym en pauze. dus ging er wel eens een jonko in.

Dan kwam je op zaterdag de leeraar maatschappijleer/tekenen/kunst tegen in de koffieshop. Dan met de halve klas in discussie over de zin van het leven.

Oh en in de pauze op de mavo een keertje coke snuiven in het brommerhok
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Toen ik nog in het middelbaar zat:

- Wiet
- Poppers
- Alcohol

Nu ik op de universiteit zit:

NIKS MEER !
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
blowen altijd
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
De meest voorkomende drugs die je op school zou kunnen gebruiken staan er niet tussen... slecht hoor :beer:

Nicotine en Caffaine! :mrgreen: Vroeger heb ik op de HBO dan ook wel geblowed, en nu heb ik geen diploma. Of dat nou door de wiet, of door het gebrek aan inzet voor vakken die ik niet leuk vond lag weet ik niet :rolleyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat ik gebruikt heb op het vwo tijdens school en dus ook gewoon op school genuttigd:

nicotine
caffeine
alcohol
wiet
speed
coke
xtc
poppers
ghb

Nu op de Uni niks meer idd, toen was ik ook 17 ofzo dus net in puberteit, nu ben ik 20 en zie ik daar het nut helemaal niet meer van in
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb een keer MDMA op gehad op school, tijdens gym. Was echt geinig! :).
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#12
- Wiet, heel veel vroeger in de 3de, toen ik nog een vervelend pubertje was :grin:
- Een enkele x coke
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja school is ook al even geleden maar heb zeker meermaals stoned of dronken in klas vertoeft vanaf het 2de. Had het meeste wel gezien en wou werken. Ouders zagen mij liever in een richting met veel studies. De vrijdag was het ergste. Zuipen en blowen van 12 tot 1 en dan nog 2 uur stoelhangen. Heeft mij op het einde van het 3de jaar een schorsing bezorgd. Dan hebben ze thuis beslist om mij deeltijds te laten werken en 2 dagen school gaan. Daar was het hek helemaal van de dam. Aardig wat collega's of schoolmakkers die blowden en meer deden dan dat ook. Op pep naar klas. Snoepjes onder tafel uitdelen. Jointje in de pauze van 10 tot 10.15 .
Wat een tijd :grin:. Zou het niet terug overdoen ^^ .
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik was dus altijd nuchter op de middelbare school. :sunglasses:

HBO dus de meeste dagen stimulanten waarvan de eerste twee jaar op voorschrift.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Cbd olie elke dag that's it
B
BadassPsychoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Toen ik nog naar school ging heb ik weleens MXE en aMT gedaan. Van de mxe zat ik te kotsen en van de aMT heerlijk mild te trippen onder informatica :nomouth:
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb wel eens een kwartje X gedropt op de wc. Moest nog 2 lesuren was echt grappig. Niemand wist er wat van, was me laatste jaar op de middelbare en had niet echt de behoefte om met die kinderen om te gaan omdat ik ondertussen 2 jaar ouder was wegens eenmaal blijven zitten en een overstap van mavo naar havo.

Dus ineens mooi te lullen met iedereen, al was dat niet heel raar want sociaal was ik vaak wel.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#18
J0rrit zei:
Wat ik gebruikt heb op het vwo tijdens school en dus ook gewoon op school genuttigd:

nicotine
caffeine
alcohol
wiet
speed
coke
xtc
poppers
ghb

Nu op de Uni niks meer idd, toen was ik ook 17 ofzo dus net in puberteit, nu ben ik 20 en zie ik daar het nut helemaal niet meer van in
Klik om te vergroten...
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Ik ben pas op m'n 21ste drugs gaan gebruiken....
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik blow alleen altijd veel op school, het is gewoon een gewoonte geworden om in de pauze een jointje te roken..Voor de rest heb ik nooit iets op school gebruikt behalve Concerta dan, want dat vind ik gewoon te ver gaan. Te veel risico ook.

Niet dat een lijntje Keta in de klas me niet leuk lijkt :P
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben op m'n 18e begonnen, verder heb ik nooit drugs gedaan op school behalve cafeïne. Vind het zowieso nogal dom om dat te doen... Een jointje gaat misschien nog wel als je het niet vaker dan één keer per half jaar doet ofzo maar iets anders is echt zo onverstandig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."