Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke drugs gebruik jij soms op school???

welke drugs gebruik jij soms op school???

69 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
op het hbo wel eens in de tussenuren naar het terras gegaan en alcohol genuttigd met de halve klas. Wat fout, maar wat gezellig erna :P Blowen werd ook wel eens gedaan
b
buzzriderLid
Toen ik nog in het middelbaar zat:

- Wiet
- Poppers
- Alcohol

Nu ik op de universiteit zit:

NIKS MEER !
L
Lid 6909Lid
blowen altijd
F
Funky MonkeyLid
De meest voorkomende drugs die je op school zou kunnen gebruiken staan er niet tussen... slecht hoor :beer:

Nicotine en Caffaine! :mrgreen: Vroeger heb ik op de HBO dan ook wel geblowed, en nu heb ik geen diploma. Of dat nou door de wiet, of door het gebrek aan inzet voor vakken die ik niet leuk vond lag weet ik niet :rolleyes:
J
J0rritLid
Wat ik gebruikt heb op het vwo tijdens school en dus ook gewoon op school genuttigd:

nicotine
caffeine
alcohol
wiet
speed
coke
xtc
poppers
ghb

Nu op de Uni niks meer idd, toen was ik ook 17 ofzo dus net in puberteit, nu ben ik 20 en zie ik daar het nut helemaal niet meer van in
A
Angramar TemenosLid
Heb een keer MDMA op gehad op school, tijdens gym. Was echt geinig! :).
M
Moes-4Lid
- Wiet, heel veel vroeger in de 3de, toen ik nog een vervelend pubertje was :grin:
- Een enkele x coke
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
J0rrit zei:
Wat ik gebruikt heb op het vwo tijdens school en dus ook gewoon op school genuttigd:

nicotine
caffeine
alcohol
wiet
speed
coke
xtc
poppers
ghb

Nu op de Uni niks meer idd, toen was ik ook 17 ofzo dus net in puberteit, nu ben ik 20 en zie ik daar het nut helemaal niet meer van in
Klik om te vergroten...
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Ik ben pas op m'n 21ste drugs gaan gebruiken....
D
De SjeikLid
Ik blow alleen altijd veel op school, het is gewoon een gewoonte geworden om in de pauze een jointje te roken..Voor de rest heb ik nooit iets op school gebruikt behalve Concerta dan, want dat vind ik gewoon te ver gaan. Te veel risico ook.

Niet dat een lijntje Keta in de klas me niet leuk lijkt :P
P
PikachuLid
Ik ben op m'n 18e begonnen, verder heb ik nooit drugs gedaan op school behalve cafeïne. Vind het zowieso nogal dom om dat te doen... Een jointje gaat misschien nog wel als je het niet vaker dan één keer per half jaar doet ofzo maar iets anders is echt zo onverstandig.
S
SerenityLid
Tijdje op school aan de speed gezeten, lekker wat nuttigs doen met 10 keer zoveel power. Maar je gaat wel hard naar de klote dan, helaas.
P
PaRa[NL]Lid
2 jaar terug regelmatig speed.. nu is het nog maar 1 keer gebeurt in 2 jaar.
Wel regelmatig wiet roken op school
W
WorstenjongenLid
Helemaal niks!!!
S
SporLid
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Ik ben pas op m'n 21ste drugs gaan gebruiken....
Klik om te vergroten...

:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Ik ben nog niet eens 21 :grin:
G
GeminiLid
Ik heb in het verleden drugs op school gebruikt.
Verscheen dikwijls 's ochtends stronken op school, heb ook xtc gebruikt in lessen. Sowieso was het vrij bijzonder als ik eens een dag nuchter op school aankwam, eigenlijk was het al bijzonder als ik überhaupt kwam. Goede oude tijd..
T
TwilightLid
Ik heb nooit drugs op school gebruikt en zal dat ook nooit doen.
Snap niet wat daar leuk aan kan zijn.
k
kotssmurfLid
Vroeger tijdens middelbare school was stoned naar school gaan eerder regel dan uitzondering.
Achteraf beken kan ik me niet inbeelden wat er nou zo leuk aan was, maar toenertijd kon ik me geen ochtend/pauze/middag zonder joint inbeelden. Gelukkig ben ik nu van dat heel-de-dag-door blowen af.

Ook heb ik een keer (per ongeluk) een pilletje genomen in de les. Pech dat we toen 2 uur naar de programmacode van een java-applicatie moesten kijken :tongueout: Ik ben na anderhalf uur naar huis gegaan.

Ook 1 keertje spacecake gegeten op de bus naar school, en ook hier (op aanraden van de leerkracht) naar huis vertrokken na anderhalf uur. :tongueout:
T
TrippyShitLid
Wel is een jointje gerookt. Maar op mijn school waren ze echt heel erg streng op drugs enzo.
Had al wat gezeur toen dus maar 2x gedaan. Toen ik later naar een andere school ging om examenjaar te doen rookte ik in het begin wel eens een jointje met een vriend van me. De rest was er niet zo van. Een deed een keer mee en werd ziek :P Later werd ik betrapt omdat ik naar wiet rook. Voor de rest hadden ze nooit wat door, hoe hard we ook lachte. Later helemaal met elke dag gestopt! Nog steeds blij om, elke dag blowen is niet besteed aan mij. Wordt er nog luier van, ga niet meer naar school, niet werken, gooi mn dag en nacht ritme om en uiteindelijk wordt ik dan beetje depressief :P Ach, tijden komen en gaan he.

Best lang verhaal geworden eigenlijk :P

Edit: Wou nog even bij zetten. Waarom gebruiken mensen mdma op school? Dat is zo verschrikkelijk zonde van je serotonine. Das echt een weggegooide keer vind ik..
O
Oom KlaasLid
Nicotine en caffeine.

Vroeger in m'n verslaafde en heftig depresieve tijd continu jointjes gerookt in de pauzes en tijdens lessen waar ik niet was...Als al op school kwam was ik stoned, als ik niet kwam was ik alsnog stoned. Klote tijd was dat zeg, zo zielig ergens op een pleintje of speeltuintje een jointje draaien en snel roken of onder afdakje schuilend voor de regen staan te blowen...als ik diezelfde lui nu nog zie waar ik toen mee blowde lach ik ze zo hard uit, blij dat ik niet meer zo zielig ben :)
P
PetrovicLid
Lijm: op de basisschool kwamen we erachter dat lijm een fijn gevoel geeft, dus dat deden we dan ook met handvaardigheidscircuit :P .

Poppers: een klasgenoot kwam tijdens een hoorcollege pathologie met poppers aanzetten. Was opzich wel lachen toen.

pep: Als ik weer eens ziekelijk slecht gepland heb en daardoor super veel moet doen in een korte tijd :rolleyes: .

Alcolhol: We hebben een kroegje in onze school, en daar drinken we wel eens wat :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."