Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs wil je nog doen?

Welke drugs wil je nog doen?

872 antwoorden
109 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
tomz0r zei:
Wat heeft het voor zin om stoer te doen op een forum?

Ik heb de behoefte om ooit nog mescaline proberen, maar dat heeft geen haast. Verder niks eigenlijk. De rest van de drugs die ik nog niet geprobeerd heb lijken me niet interessant genoeg. Misschien Heroine als ik bijna dood ben, maar dat zal er ook niet van komen denk ik omdat ik dan hopelijk kinderen en kleinkinderen heb.
Klik om te vergroten...

Ik zie niemand stoer doen..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
tomz0r zei:
Wat heeft het voor zin om stoer te doen op een forum?

Ik heb de behoefte om ooit nog mescaline proberen, maar dat heeft geen haast. Verder niks eigenlijk. De rest van de drugs die ik nog niet geprobeerd heb lijken me niet interessant genoeg. Misschien Heroine als ik bijna dood ben, maar dat zal er ook niet van komen denk ik omdat ik dan hopelijk kinderen en kleinkinderen heb.
Klik om te vergroten...

Ik zie niemand stoer doen..
Klik om te vergroten...

Jij niet nee...
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
Het was op een feest van een vriend van mij. Ik kreeg een pijpje aangereikt, en ze zeiden dat het een "korte harde trip was". Ik vroeg voor de zekerheid of het toevallig geen crack of bruin was, en ze zeiden van niet. Ik nam zelf aan dat het DMT was, daarom rookte ik het. Het leek op de beschrijvingen ervan; Ik ben 98% zeker dat het DMT was, mischien heb ik de verkeerde indruk gegeven.. Ik bedoelde eerder, ik weet niet 100% absoluut zeker of het DMT was, daarom zet ik dat erbij.. Juist omdat ik niet wil liegen van "Ja ik heb dmt gerookt" terwijl het mischien wat anders was.
Klik om te vergroten...
Misschien is het Salvia geweest? DMT is toch meer een luxe drug en eentje die je naar mijn mening niet zomaar even rond-past :grin: En als je het wel had, lucker :wink:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bartyo zei:
Angramar Temenos zei:
Het was op een feest van een vriend van mij. Ik kreeg een pijpje aangereikt, en ze zeiden dat het een "korte harde trip was". Ik vroeg voor de zekerheid of het toevallig geen crack of bruin was, en ze zeiden van niet. Ik nam zelf aan dat het DMT was, daarom rookte ik het. Het leek op de beschrijvingen ervan; Ik ben 98% zeker dat het DMT was, mischien heb ik de verkeerde indruk gegeven.. Ik bedoelde eerder, ik weet niet 100% absoluut zeker of het DMT was, daarom zet ik dat erbij.. Juist omdat ik niet wil liegen van "Ja ik heb dmt gerookt" terwijl het mischien wat anders was.
Klik om te vergroten...
Misschien is het Salvia geweest? DMT is toch meer een luxe drug en eentje die je naar mijn mening niet zomaar even rond-past :grin: En als je het wel had, lucker :wink:
Klik om te vergroten...

Ik ken wel iemand die op ruigoord rondloopt en af en toe mensen een dmt pijp aanbied...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja, ik kreeg door dezelfde persoon ook wel eens een gratis lijn coke of pilletje aangeboden, (ik doe geen coke, maar een pil kan ik soms wel warderen). Hij is niet echt gierig of zo.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
Tja, ik kreeg door dezelfde persoon ook wel eens een gratis lijn coke of pilletje aangeboden, (ik doe geen coke, maar een pil kan ik soms wel warderen). Hij is niet echt gierig of zo.
Klik om te vergroten...
Ja allemaal leuk en aardig, ik deel ook uit, maar er is toch een heel groot verschil tussen het uitdelen van een pilletje of het uitdelen van een DMT trip. Wie weet flipte je wel helemaal. Toffe vrienden, lichten je ook even in enzo. Mijn vrienden zouden het niet wezen... Vertel mij wie uw vrienden zijn, dan vertel ik wie gij zijt...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Angramar Temenos zei:
Tja, ik kreeg door dezelfde persoon ook wel eens een gratis lijn coke of pilletje aangeboden, (ik doe geen coke, maar een pil kan ik soms wel warderen). Hij is niet echt gierig of zo.
Klik om te vergroten...
Ja allemaal leuk en aardig, ik deel ook uit, maar er is toch een heel groot verschil tussen het uitdelen van een pilletje of het uitdelen van een DMT trip. Wie weet flipte je wel helemaal. Toffe vrienden, lichten je ook even in enzo. Mijn vrienden zouden het niet wezen... Vertel mij wie uw vrienden zijn, dan vertel ik wie gij zijt...
Klik om te vergroten...

Ik heb het hem net gevraagd, en hij wist het zelf niet. Hij weet dat ik van de psychedelica ben, anders had die het me niet aangeboden. Hij zei zelf net dat die het aan de meeste mensen niet zou aanbieden, maar dat die wist dat ik het kon hebben.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Datura.
DOB.
Dragonfly.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jaja laten we er nu maar over ophouden. :wave:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn top 5 van nu:

1 Mescaline (binnenkort)
2 DMT (Breaktrough)
3 2-cb(al eens gehad maar niets van gemerkt, dus dat moet over)
4 5-meo-dmt
5 DOB
P
PrydaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lsd ga ik binnekort doen dan heb ik bijna alles gedaan wat ik wou :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb er weer héél lang overnagedacht maar blijf vooral bij meer van hetzelfde. Verder weet ik bijna zeker dat ik echt toch wel een keer ayahuasca ga doen, en ik wil graag een keer een phenethylamide proberen, 2c-b ofzo, puur om het verschil met de tryptamines te zien.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#13
gewoonweg een portie paddo's,in belgië kan je ze niet kopen :( ,en met de fiets naar nederland zie ik niet zitten :grin: ,zijn er adressen(zoals een smartshop),waar je ze kunt online bestellen? :wave:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja verschillende online smartshops verkopen ze, volgens mij kun je via een banner op deze site er al een vinden die ze ook naar belgenland verstuurd, maar dat weet ik niet helemaal zker :)
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#15
ok,bedankt voor de vlugge reactie :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je hebt ook sites op Tornet en Freenet (ontraceerbare stukken internet in feite) die echt illegale drugs verkopen - tegen enorme kosten uiteraard.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een overdosis spierverslappers, of GHB op een warme zomer nacht, in de zee..
GhalamalalalamhallaALHAAKABAR
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Hmm.. DMT (ik heb het mogelijk 1 keer gedaan, maar ik wist niet wat het was en nog steeds niet, maar de meeste mensen aan wie ik de effecten beschreef zeiden DMT), 2CB, Salvia 40 extract, LSD misschien >.> (ik wil er meer over weten).
Klik om te vergroten...


privé bericht:
Ik kan niet consequent lullen, ik heb CPS. In ieder geval heb ik wel eerder LSD gedaan, maar ik heb constant een chaos in m'n kop, dat heb ik aan meerdere mensen al moeten uitleggen. M'n werkelijkheid verandert heel vaak, dus dat is een beetje een probleem.
Klik om te vergroten...

joker :grin:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#19
Voorlopig alles wel uitgeprobeert eigelijk... :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
raizeredge zei:
lsd maar ik kijk er een beetje tegen op omdat het zo lang duurt ben ik bang dat ik er genoeg van krijg
Klik om te vergroten...

In piek zal het niet eens in je opkomen dat je het zat begint te worden. En na de piek moet je gewoon lekker een filmpje kijken ofzo, of proberen je gedachten weer te ordenen. Dan is de tijd zo voorbij en heb je geen kans gehad om het zat te worden.

Het word pas vervelend als na 18 uur de visuals nog aanhouden, maar dat heb ik alleen bij een stevige doses of een stevige combo.

En anders neem je maar 50 µg, dan ben je na 8 a 10 uurtjes al wel weer klaar. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3435363738...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."