#1
Goedemorgen allen,
Over een klein maandje ga ik met een maatje trippen door de bossen. Vlakbij mijn stacaravan waar alle faciliteiten aanwezig zijn. Rondom alleen maar bos met heides, naald- en loofbossen. Aan de omgeving gaat het zeker niet liggen. Vriendin blijft bij de stacaravan met de hondjes en ik ga dan met m'n maatje lekker trippend door de bossen vertoeven.
Nu zit ik zelf in dubio over wat ik zal gaan nemen. Maatje van me wil aan de 1p-lsd maar ik twijfel nog. Ik ben wel voorstander dat we hetzelfde nemen maar ik vind lsd voor mijn gevoel zo lang duren en ben met LSD niet zo vertrouwd. Al helemaal niet voor boswandelingen. Daarbij ben ik de laatste tijd iets gespannen waar ik ook wat rekening mee moet houden. Nou lees ik in het algemeen dat LSD iets makkelijker te handelen is en een iets meer fun gehalte heeft in vergelijking tot paddo's. Dus wat dat betreft neig ik ook naar LSD want wil gewoon een leuke gezellige trip en zijn wijze lessen niet zo belangrijk.
Maar nou heb ik ook AL-LAD liggen of 4-HO-MET of zelfs 4-AcO-DMT wat misschien allemaal leuke opties zijn voor boswandelingen. Misschien is voor mij AL-LAD een goede optie aangezien ik in een iets gespannen periode zit en AL-LAD erg word gezien als de makkelijke middelen onder de lysergines.
Keuzes keuzes keuzes....
Dus vandaar deze pol om een na te gaan wat anderen vinden. Zou natuurlijk mooi zijn als je je keuze ook even in een berichtje toelicht met eventueel de voor en nadelen.
Ik ben in in ieder geval erg benieuwd!
Fijne dag allen!
Over een klein maandje ga ik met een maatje trippen door de bossen. Vlakbij mijn stacaravan waar alle faciliteiten aanwezig zijn. Rondom alleen maar bos met heides, naald- en loofbossen. Aan de omgeving gaat het zeker niet liggen. Vriendin blijft bij de stacaravan met de hondjes en ik ga dan met m'n maatje lekker trippend door de bossen vertoeven.
Nu zit ik zelf in dubio over wat ik zal gaan nemen. Maatje van me wil aan de 1p-lsd maar ik twijfel nog. Ik ben wel voorstander dat we hetzelfde nemen maar ik vind lsd voor mijn gevoel zo lang duren en ben met LSD niet zo vertrouwd. Al helemaal niet voor boswandelingen. Daarbij ben ik de laatste tijd iets gespannen waar ik ook wat rekening mee moet houden. Nou lees ik in het algemeen dat LSD iets makkelijker te handelen is en een iets meer fun gehalte heeft in vergelijking tot paddo's. Dus wat dat betreft neig ik ook naar LSD want wil gewoon een leuke gezellige trip en zijn wijze lessen niet zo belangrijk.
Maar nou heb ik ook AL-LAD liggen of 4-HO-MET of zelfs 4-AcO-DMT wat misschien allemaal leuke opties zijn voor boswandelingen. Misschien is voor mij AL-LAD een goede optie aangezien ik in een iets gespannen periode zit en AL-LAD erg word gezien als de makkelijke middelen onder de lysergines.
Keuzes keuzes keuzes....
Dus vandaar deze pol om een na te gaan wat anderen vinden. Zou natuurlijk mooi zijn als je je keuze ook even in een berichtje toelicht met eventueel de voor en nadelen.
Ik ben in in ieder geval erg benieuwd!
Fijne dag allen!