#1
Ik ben bang dat het antwoord nee is, maar ik vraag het toch even voor de zekerheid..
Ik ben veel te jong aan drugs begonnen. Ik nam precies een jaar geleden m'n eerste hard drug. M'n eerste keer wiet was in mei 2019. Ik ben een paar weken geleden 15 geworden.. Ik heb veel drugs een paar keer gebruikt. De drugs die ik het vaakst heb gebruikt/misbruikt zijn mdma, ghb, 2cb, Ritalin, alcohol en wiet. Ik ben ondertussen al 3 weken nuchter, heb m'n dealers verwijderd, etc. Ik ben niet van plan de komende jaren een drug aan te raken. Heb er op dit moment ook totaal geen behoefte aan.
Ik heb hoogstwaarschijnlijk permanente schade opgelopen door de drugs. Ik hoop echt dat het mee valt... Helaas kan ik het niet terug draaien. Is er iets dat ik zou kunnen doen om m'n lichaam te helpen, of is het echt te laat?
Ik ben veel te jong aan drugs begonnen. Ik nam precies een jaar geleden m'n eerste hard drug. M'n eerste keer wiet was in mei 2019. Ik ben een paar weken geleden 15 geworden.. Ik heb veel drugs een paar keer gebruikt. De drugs die ik het vaakst heb gebruikt/misbruikt zijn mdma, ghb, 2cb, Ritalin, alcohol en wiet. Ik ben ondertussen al 3 weken nuchter, heb m'n dealers verwijderd, etc. Ik ben niet van plan de komende jaren een drug aan te raken. Heb er op dit moment ook totaal geen behoefte aan.
Ik heb hoogstwaarschijnlijk permanente schade opgelopen door de drugs. Ik hoop echt dat het mee valt... Helaas kan ik het niet terug draaien. Is er iets dat ik zou kunnen doen om m'n lichaam te helpen, of is het echt te laat?
