Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeeftijd 1e x harddrugs

Leeftijd 1e x harddrugs

409 antwoorden
73 weergaven
18-5-2026
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#1
ketakoekjes zei:
Ik niet!
Klik om te vergroten...
lekkere keta op dat koekje
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Damm wat waren jullie er vroeg bij man of ben ik zo laat begonnen?
15: alchohol
17: nicotine
21: speed en weed
25: cocaïne
26: 3mmc, 1P-LSD, 2CB-FLY
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#3
15: alcohol, weed
16: nicotine
17: XTC
20: poppers
28: coke,speed,2cb,keta,mdma
29: 3mmc 4fma,lachgas,N-Ethylhexedrone
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#4
1dag jong : MELK
2dag jong : medicatie tegen adhd
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#5
15. Alcohol
18. Cannabis (en dus ook nicotine)
19. Psilocybine (paddo’s)
23. Opium
35. MDMA (xtc)
37. Lsd
38. 2-cb
40. Dmt & ketamine

Ben wel een laatbloeier zo te lezen
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#6
15. wiet, nicotine, ritalin
16. speed, coke, ketamine

Op mijn lijst voor dit jaar staan nog: 2-CB, LSD, heroine, crystal meth (oraal), hasj, MDMA, NO2 en 3mmc.
Alcohol heb ik 1x gedronken, smaakte goed maar ben nog nooit dronken geweest.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#7
iedereen is hier zo 40jaar?
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#8
silkroad zei:
iedereen is hier zo 40jaar?
Klik om te vergroten...
Ik niet!
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#9
silkroad zei:
lekkere keta op dat koekje
Klik om te vergroten...
Ja zo proef je de bittere ketamine smaak niet, heb je geen nare drip in je neus en de trip duurt ook nog eens langer!
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#10
ketakoekjes zei:
Ja zo proef je de bittere ketamine smaak niet, heb je geen nare drip in je neus en de trip duurt ook nog eens langer!
Klik om te vergroten...

hebt ge nu ook ne drip van ketamine?
vergeet mijne eerste keer niet wat een lol man. was juist suiker op ne sleutel maar 30min later zag ik de tv in balken omhoog en omlaag gaan zoals robo trippen. was echt fijne ket toen man!
die ging ook goed de ronde!
nu is de ket mxe of wa hebt ge daar. iets wa ge op uw 15e ne keer wou proberen om cool te zijn. 1sleutelpunt en ge krijgt al ne bad trip en misselijk
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#11
silkroad zei:
iedereen is hier zo 40jaar?
Klik om te vergroten...
is er iets mis met 40-ers ?!
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#12
bitter? bwa ni echt vond het eerder metaalachtig-licht bitter maar idd de drip was wel echt zo ne vettige metaal
Eik zei:
is er iets mis met 40-ers ?!
Klik om te vergroten...

neen totaal niet! veel levenservaring om te lezen :)
K
KoekieLid
01-01-2024, 00:00
#13
23
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vanaf mijn 27e pas. Begonnen met XTC en al snel volgde meer..
E
EcstaticZero1990Lid
01-01-2024, 00:00
#15
13 - roken/alcohol
18 - blowen
19 - Poppers
26 - xtc. Speed. Ketamine. LSD. Cocaïne (snuif en base). Heroïne. 2cb. 4FMP
29 - 3MMC. Truffels
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Harddrugs:

Keta: 23
Coke: 26
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#17
15 of 16 met xtc, dat weet ik niet meer, iig te vroeg maar dat denk ik nu
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#18
16 jaar. Evedra
33 jaar. xtc. ghb, speed

Laat bloeier dus...
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alcohol: 18
XTC: 21

De rest volgde in de jaren daarna.. Ik ben heel blij dat ik gewacht heb tot ik volwassen was in ieder geval..
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#20
15, Speed en XTC

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."