#1
Ipv een ballon op te vullen, zet je mond erop en laat je opvullen 
Door je neus uitademen en gaan met die banaan. Wel je mond erop laten é

Door je neus uitademen en gaan met die banaan. Wel je mond erop laten é

Of eerst een grote lijn Ketamine mss?Eerst een DMT-shot nemen en dan meteen een dubbele ballon erachteraan!
Ipv een ballon op te vullen, zet je mond erop en laat je opvullen
Door je neus uitademen en gaan met die banaan. Wel je mond erop laten é
Ja, niet doen.Geeft dit niet het risico dat je jezelf verbrandt door die koude gas? Serieuze vraag
Hmmm... Nooit lachgas gedaan maar zou best eens kunnen.Geeft dit niet het risico dat je jezelf verbrandt door die koude gas? Serieuze vraag
Niet doen herinner me iets van vroeger en had me vel weg gebrand.Geeft dit niet het risico dat je jezelf verbrandt door die koude gas? Serieuze vraag
www.partyscene.nl
Ik doe hetzelfde tot de ballon uit men handen glipt en ik wegvalt.Mjuutkskje?
Vraag:
was beste manier om lachgas in te neme???
Ik doe eerst: Helemaal uitademen > Hele ballon inademen > in en uit ballon blazen.
Was hardste manier om te doen?
Tijdens een stevige disso dosis of psilo trip (naar het einde toe) is ook best heavyHardste manier om lachgas te doen is gewoon een tering grote ballon opblazen met een tankje haha. Daarna in/uitademen in de ballon.
Wil je nog maller? Mik er wat 2cb of xtc bij, gekkehuis wat een euforie!![]()
Misschien kunnen we nog de lachgasvariant van de 'killer tequila' bedenken (citroen in je oog, zout opsnuiven en tequila drinken).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."