#1
Ik doe hetzelfde tot de ballon uit men handen glipt en ik wegvalt.Mjuutkskje?
Vraag:
was beste manier om lachgas in te neme???
Ik doe eerst: Helemaal uitademen > Hele ballon inademen > in en uit ballon blazen.
Was hardste manier om te doen?
Allee
Uitademen , heeel traag inhalen.
En dan in de ballon blijven in en uitblazen (de ballon terug opblazen zonder zuurstof binnen te nemen.)
Ik doe ook maar 2 a 3 ballonnen per keer en maar 1 a 2 x per jaar..
