#1
Gewoon darmpje aan 50l fles en gaan...🙃

Of eerst een grote lijn Ketamine mss?
Ik dacht alles met DMT en DPT?
Enjoy
Had ik al gezet. Moet wel gek zijn lachgas op DPT. Heb al een paar keer O-pce erop gedaan maar dat blijft te gek voor woorden waar ik me bevind met die donker mystieke mist waar ik ben.Of DPT en dan paar ballonnetjes.
Of eerst een grote lijn Ketamine mss?Eerst een DMT-shot nemen en dan meteen een dubbele ballon erachteraan!
Ipv een ballon op te vullen, zet je mond erop en laat je opvullen
Door je neus uitademen en gaan met die banaan. Wel je mond erop laten é
Ja, niet doen.Geeft dit niet het risico dat je jezelf verbrandt door die koude gas? Serieuze vraag
Hmmm... Nooit lachgas gedaan maar zou best eens kunnen.Geeft dit niet het risico dat je jezelf verbrandt door die koude gas? Serieuze vraag
Niet doen herinner me iets van vroeger en had me vel weg gebrand.Geeft dit niet het risico dat je jezelf verbrandt door die koude gas? Serieuze vraag
www.partyscene.nl
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."