body load voelt als te gast zijn in je eigen lichaam
lolnoob zei:Als ik hard aan het trippen ben dan heb ik ook altijd vage spiersamentrekkingen maar dat is juist fijn en laat ik lekker gebeuren.
jcutter zei:Het voelt alsof ik uit bed ontvoerd en slapend ben gedropt in een zeemeermin van karton, wat gebruikt wordt als toneel voor homoseksuelen met danstalent, die met z'n allen hun kloten op mijn lichaam laten zakken en daarmee een hoop onrust teweegbrengen in mijn lichaam![]()

Dat heb ik ook, maar mijn kameraden pesten me niet hiermee.jcutter zei:Dat komt omdat ik zelf nogal vrouwelijke trekjes heb en hiermee wordt gepest door kameraden. Die zeggen dat ik een fag ben. Het is eigenlijk beetje een inside joke.
jcutter zei:Ach, ik pest mezelf er mee waardoor ik hun dus indirect toestemming geef om mij ook te pesten met het feit dat ik soms giechel als een klein meisje, en met een gekromde linker hand huppel als ik vrolijk ben![]()
Deze zin heb ik 10 keer gelezen en gevisualiseerd. En toen geblokkeerd hahahahahaHet voelt alsof ik uit bed ontvoerd en slapend ben gedropt in een zeemeermin van karton, wat gebruikt wordt als toneel voor homoseksuelen met danstalent, die met z'n allen hun kloten op mijn lichaam laten zakken en daarmee een hoop onrust teweegbrengen in mijn lichaam![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."