#1
Beetje teveel van het goede? Ach il denk dat iedereen het hier wel een heeft gehad en ja tuurlijk het is niet fijn. Ik heb het ook wel eens gehad had k er 2/3 op en dan zweten/ hyperventileren met je kaken idd. Maar als je het mee hebt gemaakt weet je wel dat je het niet moet doen, de volgende keer. Want geloof mij maat, ik heb het met me domme kop ook vaak gehad qua te veel nemen meerdere malen echt heel veel egt supper dom en meestal moet er eerst iets gebeuren voordat je het beseft zoals ik dan helaas maar hopelijk niet voor jou als je slim bent wees zuinig op jezelf.! heb je voor de rest veel meer aan 👍🏻👍🏻