#1
Dankjewel, hier heb ik wat aan!Ik herken het wel. Als ik vroeger teveel op had dan wou ik alleen maar zitten en met een dikke smile op men bek klapperen en wazig zijn. Ligt vooral aan het bijnemen of dat je teveel op hebt. Dat flink flink wazig en klappertanden is gewoon al teveel. Het inkicken is het probleem niet maar de opbouw naar de piek met veel mdma in je systeem vraagt veel van je lichaam. Wazig en klappertanden is ook meer strak staan en minder het echte MDMA gevoel ervaren. Voelt wel leuk enzo maar het moment dat je benen zwaar worden en je erbij moet gaan zitten ga je gewoon te hard en heb je teveel MDMA op. Neem genoeg pauze. Start de volgende maal met een halve of driekwart van een pil en probeer dat zo lang mogelijk te behouden. Ga je het meest van genieten. Hoe meer je bijneemt, hoe meer waus je word en hoe sneller je effecten krijgt van zware benen, klapperen, wazig,...