Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb trip 40mg

2cb trip 40mg

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb alle stappen van dosering in 2C-B overlopen. Tussen 15 en 20 mg had ik mooie lichte trips visueel met veel lackicks. 20 - 25mg was iets intenser visueel en zwaarder in bodyload. 32-35mg was mijn meest intense 2C-B ervaring. Mentaal was het al meer edgy en visueel ging het toch een stuk intenser. 40mg was meer een lichte mindfuck en een soort van kleine loop in gedachtegang. Visueel bleef het evenwaardig aan een 30mg trip. Wiet erbij maakt het altijd heftiger.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
trippymeeuw zei:
Ik vind 2cb visueel niet zo sterk het is niet zo diepgaand qua closed eye visuals als lsd. Bij lsd vind ik de closed eye visuals veel heftiger. Hebben jullie dit ook,
Klik om te vergroten...
Ik vind lsd op bijna alle vlakke al snel intenser dan 2-cb. Maar ik weet dat er ook mensen zijn die daar anders over denken. Ik vind de psychedelische effecten van 2-cb relatief mild voor de hoeveelheid “waus”/bodyload die je er van krijgt.

Ik vind het een ideaal middel voor als ik een tripje wil doen zonder de risico’s en de impact van iets serieuzers zoals lsd of psilo. Heb nooit hoger dan 26mg 2-cb gedaan. Kan me voorstellen dat het daarboven best heftig kan worden maar dan lijkt me de bodyload vervelend worden. Voor heftigere trips zou ik dan liever gewoon een ander middel nemen😅
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
2C-B is bij mij wel visueel, maar de mentale mindfucks zijn bij mij inderdaad ook veel sterker (niks meer snappen, lachen als een pubermeisje etc.). Voelt overigens wel gewoon positief altijd.

Met 2C-C heb ik minder mindfucks en veel meer visuals (vooral hele mooie tracers)!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
trippymeeuw zei:
Bij lsd vind ik de closed eye visuals veel heftiger. Hebben jullie dit ook,
Klik om te vergroten...
De closed-eye visuals van 2C-B zijn bij mij vaak wat gekleurde vlakken die in elkaar overvloeien. Lang niet zo gedetailleerd en gevarieerd als de supersnel ronddraaiende en veranderende geometrische patronen met felle kleuren van LSD.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is 40mg een gangbare dosis eigenlijk?
Zou het ook eens een kans moeteb geven tbh.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Is 40mg een gangbare dosis eigenlijk?
Zou het ook eens een kans moeteb geven tbh.
Klik om te vergroten...

Zeker en vast. Bodyload komt wel wat zwaarder aan.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Is 40mg een gangbare dosis eigenlijk?
Zou het ook eens een kans moeteb geven tbh.
Klik om te vergroten...
Ik zou 40 Mg geen gangbare maar een zware dosis noemen. Nou heb ik het wel over 40mg geteste 2-cb. Dealers verkopen hun pillen vaak als 20mg of meer terwijl ze in werkelijkheid vaak 10-13 Mg zijn. Dus 2 pillen zou je best als gangbaar kunnen zien, 40mg niet.

@CuriousExplorer heb je al ervaring met psychedelica? Zo niet dan zou ik lekker rustig aan beginnen met de 2-cb. Ik vind het een leuke stof om het trippen mee te verkennen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eik zei:
Ik zou 40 Mg geen gangbare maar een zware dosis noemen. Nou heb ik het wel over 40mg geteste 2-cb. Dealers verkopen hun pillen vaak als 20mg of meer terwijl ze in werkelijkheid vaak 10-13 Mg zijn. Dus 2 pillen zou je best als gangbaar kunnen zien, 40mg niet.
Klik om te vergroten...
Ooh ok. Thanks alvast voor de info.
Eik zei:
@CuriousExplorer heb je al ervaring met psychedelica? Zo niet dan zou ik lekker rustig aan beginnen met de 2-cb. Ik vind het een leuke stof om het trippen mee te verkennen.
Klik om te vergroten...
5x truffels gedaan ( 15-28gr ).
Salvia 40x extract (1x)
150ug 1cp-lsd (1x)
35mg 2cb fly 1(x)

Heb geen schrik van zware trips. Alleen, bij truffels heb ik extreme bodyload.
Als 2cb ook maar enigzins zoiets heeft hoef ik het al niet meer. 😄
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ervaar bij 2cb meestal vanaf 20mg pas echte visuele veranderingen.
Alles begint als het ware te ademen/golven.
Kleuren worden feller, muziek intenser en word flink melig.
Kan om de domste dingen lachen.😆

Heb één keer 40mg genomen en toen moest ik echt gaan liggen.
Flinke body load die ik zelf best plesant vond eigenlijk.
Tintelingen door heel het lichaam tot mijn lippen aan toe.
Ik had wat later een film aangezet en die leekt net in 3d als of ze recht voor me stonden.
Open en closed eyed visuals en op de piek zag ik enkel geometrische patronen en tracers.
Heb een half uur vol bewondering naar de beweging van mijn handen gekeken😲

Bij 2cb heb ik zelf niet echt het gevoel van diepgang kwa gedachten.
Kan soms wel flink emotioneel van muziek worden of als ik in de comedown een zoetsappige film zit te kijken.

Heb er gelijk zin in gekregen🤣
Aankomend weekend ga ik weer eens aan de 2cb! Veelste lang geleden. 👌
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Is 40mg een gangbare dosis eigenlijk?
Zou het ook eens een kans moeteb geven tbh.
Klik om te vergroten...
Ik vond 30mg al vrij pittig. Erg leuk en managable, maar pittig.

Je wilt niet onverwachts gebeld worden op 40 mg.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Ik vond 30mg al vrij pittig. Erg leuk en managable, maar pittig.

Je wilt niet onverwachts gebeld worden op 40 mg.
Klik om te vergroten...
Ook al hebben 2cb en 2cb fly niet veel gemeen met elkaar, maar dit wel precies.
Op 35mg fly wou ik niet gebeld worden. 🤣
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Ook al hebben 2cb en 2cb fly niet veel gemeen met elkaar, maar dit wel precies.
Op 35mg fly wou ik niet gebeld worden. 🤣
Klik om te vergroten...
Oh ik dacht dat het over 2-CB ging? Nee, FLY is inderdaad een heel ander verhaal. Doseringen zijn compleet anders als bij 2-CB.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Oh ik dacht dat het over 2-CB ging? Nee, FLY is inderdaad een heel ander verhaal. Doseringen zijn compleet anders als bij 2-CB.
Klik om te vergroten...
Het ging over 2cb. Maar uw post deed me terug denken aan mijn fly trip.

Maar goed. 40mg is niet de standaard kennismakingsdosis dus. 😅
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind dat 2cb snel onderschat wordt. Visueel vind ik het soms toch indrukwekkender dan LSD. Heb al een 25mg 2cb trip gehad die heftiger uitviel dan een 300ug LSD trip. En zoals eerder aangegeven is de actuele dosis bijna nooit de beloofde dosis.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik doseer 2cb altijd nu wel rond de 40-60 visueel wordt het echt een fiesta
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
2cb is ook echt wel persoons gebonden. De ene handelt 40mg alsof het niks is de ander vind 20mg al teveel.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik had met de eerste keer 2-cb bij een vriend dikke visuals, maar wel met de objecten die er waren.

De getallen smolten van de klok af, een keer knipperen en ze waren allemaal een 9 en in verschillende groottes. De muur veranderde van kleur de hele tijd. Alle rechte lijnen van objecten wiebelden en kronkelden heel erg. Het gordijn wapperde keihard in de wind, maar de deuren en ramen waren dicht. de kamer werd ineens meeeeters langer. Het was geweldig.

Daarbij weinig diepgaande gedachten, maar dat kan komen omdat ik overweldigd was door alles wat ik zag.

Die vriend deed de muziek even uit en het grote licht aan, en ik leek compleet nuchter. Ik kon normaal met hem praten, nadenken en had geen visuals. “Apart hè?” Zei die. Hij dimde het licht en zette de muziek aan, en daar ging ik weer.

Een tijd later leek het bij ons uit te werken. “Let op” zei die. “Neem een hijs van de pure joint”

Ik nam een hijs, en werd zo weer in de trip getrokken. BAM, alles begon weer te bewegen en te kleuren.

volgens hem was de 2-cb (poeder overigens) genoeg voor een gemiddeld tot zware trip. Hij gaf mij wat mee naar huis, maar we waren vergeten te bespreken hoeveel het was. We waren knetter stoned de hele tijd.

Een aantal weken later besloot ik thuis de 2-cb te nemen. Ik had geen idee hoe veel het dus was, en impulsief dat ik soms ben had ik alles wat in de enveloppe zat opgesnoven. Ik heb er niks van gemerkt.

Ik met de vriend praten. “Hoeveel had je genomen?” Vroeg hij. “Alles” zei ik.

“Je bent gek, dat was voor 3 keer trippen!” Dusss.

Tot zo ver mijn ervaring. Was niet de bedoeling om het zo lang te maken, maar als ik terugdenk aan die avond was het een van de leukste trips ooit.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee, bij mij is het heel erg visueel. Al op hele lage dosis
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hallo trippymeeuw hier,

Ik had gister mijn 20e verjaardagsfeest met mijn vrienden we hebben die avond met zen allen 2cb gebruikt met lachgas. Ik heb in totaal 40mg genomen ben een ervaren 2cb tripper dus ik kon het wel hebben.

Ik had verwacht dat het visueel wat heftiger zou zijn aangezien dit het meeste wat ik ooit heb gebruikt met 2cb. Maar de closed eye visuals vielen erg mee de trip was wel super intens qua gevoel ik kon bijna niet meer nadenken en was volledig verstrooit. Ik vind 2cb visueel niet zo sterk het is niet zo diepgaand qua closed eye visuals als lsd. Bij lsd vind ik de closed eye visuals veel heftiger. Hebben jullie dit ook,
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bij mij is 2cb juist veel minder mentaal dan andere klassieke psychedelica en eigenlijk voornamelijk visueel.

Het is wel zo dat 2cb pillen vaak overgeadverteerd worden qua dosis. De keren dat ik ze bij verschillende vendors heb gekocht werden ze eigenlijk altijd als 20-25 mg verkocht, terwijl de gemiddelde dosering in een 2cb pil volgens het Trimbos zo'n 11-12 mg is. Ik weet niet of je ze hebt getest, maar het zou dus goed kunnen dat je gewoon minder hebt gekregen dan je dacht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."