Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
244 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dubz zei:
Sowieso de quotes die een mannelijk lijdend voorwerp hebben lijken me niet van jou zelf afkomstig :)
Klik om te vergroten...

Scherp! :grin:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rabbithole zei:
bier zei:
Drientje zei:
Je weet dat je hard gaat als je andere mensen hun quotes neemt en doet alsof ze van jou zijn.
Klik om te vergroten...

Hoe weet jij nou weer waar ik die vandaan heb en waar 'die andere mensen' die vandaan hebben?
Klik om te vergroten...

Bier, doe ons een lol en ga niet liegen. Zelfs ik weet dat je die quotes niet zelf hebt bedacht. Hoe ik dat weet? Omdat ik ze al een keer eerder heb gelezen. Moeilijk hè.
Klik om te vergroten...

Ja die staan overal op internet. Als jij dat lijstje hier neerzet doet wel iedereen normaal tegen jou. Maar nee die bier die kan weer niks he. teringlijers.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dubz zei:
Sowieso de quotes die een mannelijk lijdend voorwerp hebben lijken me niet van jou zelf afkomstig :)
Klik om te vergroten...

Heb ik ooit beweerd dat die van mij afkomstig zijn?

Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.
Klik om te vergroten...

:angry:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
bier zei:
Maar nee die bier die kan weer niks he. teringlijers.
Klik om te vergroten...

Het is dat je het zelf zegt.

"Teringlijers?!" Oh jee, nu ga ik je aangeven, voor grof taalgebruik en verbale beledigingen! :openmouth: Mijn tere ego is gekrenkt! Of is dat niet eerlijk, jou aangeven omdat je "teringlijers" gebruikt terwijl jij andere mensen al meldt als ze zeggen dat je het forum bevuilt?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
space scientist zei:
als je mij bent in het weekend :P
Klik om te vergroten...
Dat kan ik tweeledig opvatten....
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sterf
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
16 mei 2009
Vigilante zei:
*Je alle wereldproblemen in 3 minuten weet op te lossen.

*Je zo hard stampt dat de vloer los begint te raken.

*Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij is zooooo lief".

*Als je je gezicht niet meer voelt.

*Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat.


*Je zo'n grote pupillen hebt dat mensen zeggen dat je mooie bruine
ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn.

*Je je gsm zoekt die je gewoon in je hand houdt.

*Je een "wereldse" sms gestuurd hebt terwijl later blijkt dat het
wat gebrabbel is.

*Je alvast de volgende pil in de aanslag houdt.

*Je met 60 kilometer per uur op de snelweg rijdt... Of ineens een boot ziet op de snelweg

*Je iedereen zijn/haar naam kent op een groot feest en je denkt dat
iedereen je beste vriend is!

*Je andere mensen hun telefoonnummers opslaat en belooft terug te
bellen(wat je de dag daarna dus meestal NIET doet!)

*Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag daarna vindt je pillen onder je kussen

*Je na een houseparty uren tegen je moeder gaat praten terwijl je normaal zo autistisch als de pest bent!

*Je een drankje gaat halen, en dan bij de bar staat en dan uberhaupt niet meer weet waarom je bij een bar staat.

*Dat je naar je gsm kijkt en met geen mogelijkheid het smsje kan lezen.

*De persoon bellen die achter je staat omdat je die kwijt bent!!

*Elke 5 min kijkt of je je telefoon portemonnee enz enz nog hebt..

*Je om je heen staat te kijken en op een gegeven moment je vrienden vragen:
'wat is er?' en jij zegt: 'O niets, ik zocht jullie!

*Dat je allang thuis bent en in bed maar toch het gevoel hebt dat je hele kamer volstaat met mensen, en dat je dus de hele tijd om je heen
kijkt om te kijken of er echt geen mensen zitten.

*Als je meer dan een half uurtje doet om een smsje te sturen.

*Als je een slokje van je flesje water probeert te nemen maar er na duizend keer proberen erachter komt dat de dop er nog op zit.

*Tegen alles en iedereen aanlopen en overal net niet over struikelen.

*dat je na het drinken halen een paar rondjes de zaal door moet omdat je niet meer weet waar je vrienden ook alweer stonden...
Klik om te vergroten...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
bier zei:
Sterf
Klik om te vergroten...

Nu heb je me uitgeluld, met je steengoede retorica en onwrikbare argumenten.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
bier zei:
Sterf
Klik om te vergroten...
Met plezier. Maar alleen voor jou.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
16 mei 2009
Vigilante zei:
*Je alle wereldproblemen in 3 minuten weet op te lossen.

*Je zo hard stampt dat de vloer los begint te raken.

*Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij is zooooo lief".

*Als je je gezicht niet meer voelt.

*Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat.


*Je zo'n grote pupillen hebt dat mensen zeggen dat je mooie bruine
ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn.

*Je je gsm zoekt die je gewoon in je hand houdt.

*Je een "wereldse" sms gestuurd hebt terwijl later blijkt dat het
wat gebrabbel is.

*Je alvast de volgende pil in de aanslag houdt.

*Je met 60 kilometer per uur op de snelweg rijdt... Of ineens een boot ziet op de snelweg

*Je iedereen zijn/haar naam kent op een groot feest en je denkt dat
iedereen je beste vriend is!

*Je andere mensen hun telefoonnummers opslaat en belooft terug te
bellen(wat je de dag daarna dus meestal NIET doet!)

*Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag daarna vindt je pillen onder je kussen

*Je na een houseparty uren tegen je moeder gaat praten terwijl je normaal zo autistisch als de pest bent!

*Je een drankje gaat halen, en dan bij de bar staat en dan uberhaupt niet meer weet waarom je bij een bar staat.

*Dat je naar je gsm kijkt en met geen mogelijkheid het smsje kan lezen.

*De persoon bellen die achter je staat omdat je die kwijt bent!!

*Elke 5 min kijkt of je je telefoon portemonnee enz enz nog hebt..

*Je om je heen staat te kijken en op een gegeven moment je vrienden vragen:
'wat is er?' en jij zegt: 'O niets, ik zocht jullie!

*Dat je allang thuis bent en in bed maar toch het gevoel hebt dat je hele kamer volstaat met mensen, en dat je dus de hele tijd om je heen
kijkt om te kijken of er echt geen mensen zitten.

*Als je meer dan een half uurtje doet om een smsje te sturen.

*Als je een slokje van je flesje water probeert te nemen maar er na duizend keer proberen erachter komt dat de dop er nog op zit.

*Tegen alles en iedereen aanlopen en overal net niet over struikelen.

*dat je na het drinken halen een paar rondjes de zaal door moet omdat je niet meer weet waar je vrienden ook alweer stonden...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Deze lijst stond in 2002 al op pf dus nou moet je niet moeilijk gaan doen.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bier, heb je ooit van SARCASME gehoord?

sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
Klik om te vergroten...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
bier zei:
Sterf
Klik om te vergroten...
dames gaan voor :grin:

ot: als de hemel in popart veranderd, en je een boompje 2 keer ziet, een keer in het zwart en een keer in het grijs, en dat de grijze boom je probeert aan te raken, en dit zo teder doet dat het eigenlijk wel fijn is...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
- als je niet meer weet wie je bent of waar je bent!
- als je jezelf van bovenaf ziet liggen in je bed...
- hele conversaties met jezelf houden.

Paddo styleee!
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#14
haha wat een geweldige verhalen hier ^^
een paar van mezelf:

*als de linkerkant van je bovenlip de hele tijd trilt en je net een vis lijkt die aan een haak hangt. Tegelijkertijd natuurlijk compleet apathisch uit je ogen kijken (coke)

*als je 's nachts naar fietst en er heilig van overtuigd bent dat de politie achter je aanzit. Dit omdat er geheime boodschappen staan op de nummerplaten van voorbijrijdende auto's (wiet)

*als je denkt dat je vriend Sanskriet tegen je aan het praten is (MDMA)

*als het enige wat je nog kan uitbrengen 'amaaaaaaiiiiiii, ik voel me zooooo goed' is (MDMA)
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#15
lakens en een masker een naam geeft :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bomen in 2 zien splijten, honden in krokodillen zien veranderen... (MDMA)
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#17
man ik heb het zoooo koud op men huid, maar vanbinnen ben ik zoooo warm (LSD)
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Amaranth zei:
- Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit.

Moet je daar hard voor gaan, kun je toch ook 'gewoon' stoned of dronken (of allebei :P) zijn?
Klik om te vergroten...

Of even niet opletten xD
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha neen niet in 1 keer. :tearsofjoy:
400 mg in 2 keer.
750 in 4 keer.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je in de koelkast aan het zoeken bent naar water, terwijl je een glas kraanwater wilde pakken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2122232425...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."