#1
Dubz zei:Sowieso de quotes die een mannelijk lijdend voorwerp hebben lijken me niet van jou zelf afkomstig![]()
Scherp!
Dubz zei:Sowieso de quotes die een mannelijk lijdend voorwerp hebben lijken me niet van jou zelf afkomstig![]()
Rabbithole zei:bier zei:Drientje zei:Je weet dat je hard gaat als je andere mensen hun quotes neemt en doet alsof ze van jou zijn.
Hoe weet jij nou weer waar ik die vandaan heb en waar 'die andere mensen' die vandaan hebben?
Bier, doe ons een lol en ga niet liegen. Zelfs ik weet dat je die quotes niet zelf hebt bedacht. Hoe ik dat weet? Omdat ik ze al een keer eerder heb gelezen. Moeilijk hè.
Dubz zei:Sowieso de quotes die een mannelijk lijdend voorwerp hebben lijken me niet van jou zelf afkomstig![]()
Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.
bier zei:Maar nee die bier die kan weer niks he. teringlijers.
Dat kan ik tweeledig opvatten....space scientist zei:als je mij bent in het weekend :P
Vigilante zei:*Je alle wereldproblemen in 3 minuten weet op te lossen.
*Je zo hard stampt dat de vloer los begint te raken.
*Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij is zooooo lief".
*Als je je gezicht niet meer voelt.
*Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat.
*Je zo'n grote pupillen hebt dat mensen zeggen dat je mooie bruine
ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn.
*Je je gsm zoekt die je gewoon in je hand houdt.
*Je een "wereldse" sms gestuurd hebt terwijl later blijkt dat het
wat gebrabbel is.
*Je alvast de volgende pil in de aanslag houdt.
*Je met 60 kilometer per uur op de snelweg rijdt... Of ineens een boot ziet op de snelweg
*Je iedereen zijn/haar naam kent op een groot feest en je denkt dat
iedereen je beste vriend is!
*Je andere mensen hun telefoonnummers opslaat en belooft terug te
bellen(wat je de dag daarna dus meestal NIET doet!)
*Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag daarna vindt je pillen onder je kussen
*Je na een houseparty uren tegen je moeder gaat praten terwijl je normaal zo autistisch als de pest bent!
*Je een drankje gaat halen, en dan bij de bar staat en dan uberhaupt niet meer weet waarom je bij een bar staat.
*Dat je naar je gsm kijkt en met geen mogelijkheid het smsje kan lezen.
*De persoon bellen die achter je staat omdat je die kwijt bent!!
*Elke 5 min kijkt of je je telefoon portemonnee enz enz nog hebt..
*Je om je heen staat te kijken en op een gegeven moment je vrienden vragen:
'wat is er?' en jij zegt: 'O niets, ik zocht jullie!
*Dat je allang thuis bent en in bed maar toch het gevoel hebt dat je hele kamer volstaat met mensen, en dat je dus de hele tijd om je heen
kijkt om te kijken of er echt geen mensen zitten.
*Als je meer dan een half uurtje doet om een smsje te sturen.
*Als je een slokje van je flesje water probeert te nemen maar er na duizend keer proberen erachter komt dat de dop er nog op zit.
*Tegen alles en iedereen aanlopen en overal net niet over struikelen.
*dat je na het drinken halen een paar rondjes de zaal door moet omdat je niet meer weet waar je vrienden ook alweer stonden...
bier zei:Sterf
Met plezier. Maar alleen voor jou.bier zei:Sterf
Deze lijst stond in 2002 al op pf dus nou moet je niet moeilijk gaan doen.Drientje zei:16 mei 2009
Vigilante zei:*Je alle wereldproblemen in 3 minuten weet op te lossen.
*Je zo hard stampt dat de vloer los begint te raken.
*Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij is zooooo lief".
*Als je je gezicht niet meer voelt.
*Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat.
*Je zo'n grote pupillen hebt dat mensen zeggen dat je mooie bruine
ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn.
*Je je gsm zoekt die je gewoon in je hand houdt.
*Je een "wereldse" sms gestuurd hebt terwijl later blijkt dat het
wat gebrabbel is.
*Je alvast de volgende pil in de aanslag houdt.
*Je met 60 kilometer per uur op de snelweg rijdt... Of ineens een boot ziet op de snelweg
*Je iedereen zijn/haar naam kent op een groot feest en je denkt dat
iedereen je beste vriend is!
*Je andere mensen hun telefoonnummers opslaat en belooft terug te
bellen(wat je de dag daarna dus meestal NIET doet!)
*Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag daarna vindt je pillen onder je kussen
*Je na een houseparty uren tegen je moeder gaat praten terwijl je normaal zo autistisch als de pest bent!
*Je een drankje gaat halen, en dan bij de bar staat en dan uberhaupt niet meer weet waarom je bij een bar staat.
*Dat je naar je gsm kijkt en met geen mogelijkheid het smsje kan lezen.
*De persoon bellen die achter je staat omdat je die kwijt bent!!
*Elke 5 min kijkt of je je telefoon portemonnee enz enz nog hebt..
*Je om je heen staat te kijken en op een gegeven moment je vrienden vragen:
'wat is er?' en jij zegt: 'O niets, ik zocht jullie!
*Dat je allang thuis bent en in bed maar toch het gevoel hebt dat je hele kamer volstaat met mensen, en dat je dus de hele tijd om je heen
kijkt om te kijken of er echt geen mensen zitten.
*Als je meer dan een half uurtje doet om een smsje te sturen.
*Als je een slokje van je flesje water probeert te nemen maar er na duizend keer proberen erachter komt dat de dop er nog op zit.
*Tegen alles en iedereen aanlopen en overal net niet over struikelen.
*dat je na het drinken halen een paar rondjes de zaal door moet omdat je niet meer weet waar je vrienden ook alweer stonden...
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
dames gaan voorbier zei:Sterf
Amaranth zei:- Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit.
Moet je daar hard voor gaan, kun je toch ook 'gewoon' stoned of dronken (of allebei :P) zijn?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."