#1
Zelf nooit last van na een goede aceton wash.De speed-snuif-drip bedoelen jullie.
Zooo goor! Zeker als tie pas uren later losschiet in je strot... 🤮
Daarom snuif ik allang niet meer. Ik bom altijd.
(Behalve met coke want dat werkt oraal niet.)
Sowieso ben ik een snuif noob, mis de lijn, schiet in keel, adem uit boven bord zodat speed weg waait en noem maar op wat voor missers...
Echt, lastig! 😂
Smaakt bijna naar niks vergeleken met bijv 3mmc
