Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs valt uit neus na snuiven

Drugs valt uit neus na snuiven

50 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
De speed-snuif-drip bedoelen jullie.
Zooo goor! Zeker als tie pas uren later losschiet in je strot... 🤮

Daarom snuif ik allang niet meer. Ik bom altijd.
(Behalve met coke want dat werkt oraal niet.)

Sowieso ben ik een snuif noob, mis de lijn, schiet in keel, adem uit boven bord zodat speed weg waait en noem maar op wat voor missers...
Echt, lastig! 😂
Klik om te vergroten...
Zelf nooit last van na een goede aceton wash.
Smaakt bijna naar niks vergeleken met bijv 3mmc
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Krypt0nite zei:
Zelf nooit last van na een goede aceton wash.
Smaakt bijna naar niks vergeleken met bijv 3mmc
Klik om te vergroten...
3mmc nooit geprobeerd maar de drip van speed vind ik echt tot kokhalzend aan toe vies..
Zeker als tie lang is blijven zitten zodat het een taaie sliert slijm met speedsmaak is geworden. Heb wel eens boven de wasbak moeten roggelen tot bijna kots aan toe omdat ie bleef hangen tussen neus en keel.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#3
HierEnDaarEenFuifje zei:
Een bommetje is in mijn mening een vloeitje, papiertje iets. In het capsule doen is het geen bommetje, maar een capsule haha.. maar het doet precies het zelfde.
Klik om te vergroten...
@De Dunne
Een papieren bommetje is mss het duidelijkst haha.
In mijn ervaring heb ik met een capsule bommetje 😂 minder last van m’n maag dan met de papieren versie. En aangezien TS refereerde naar maagklachten bij oraal gebruik, gebruikte ik het woord ‘capsule’. :wink:
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Addrera zei:
Dit is dus een probleem waar ik last van heb na een uur of twee tijdens het gebruik, eigenlijk alleen met 3MMC. Ik snuif, het blijft even in m’n neus en vervolgens vallen er kleine stukjes uit m’n neus.. de rest blijft maar wat hangen

overigens weet ik dat oraal nemen beter is, maar elke keer wanneer ik dat doe krijg ik hele erge buikpijn dus vandaar nasaal :)
Klik om te vergroten...
Probeer t eens te bumpen (rectaal) voorkomt hopelijk je buik klachten en voelt zoooo veel beter als snuiven echt !
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Knuffelpanda zei:
Probeer t eens te bumpen (rectaal) voorkomt hopelijk je buik klachten en voelt zoooo veel beter als snuiven echt !
Klik om te vergroten...

Zit je neus vol? Stop het dan in je hol🥳
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeelanddude zei:
Doorzetten, gevoelens uitschakelen en door marcheren, een mens kan zoveel meer hebben als dat ie denkt.
Klik om te vergroten...
Opm de lijfspreuk van het Legioen Etrangere.

E allez! Marche ou decreve!

(Vert.) En vooruit!
Marcheer, of sterf!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#7
QueerMan zei:
dachten er meer: als je neus er maar niet af valt, valt het nog best mee?
Klik om te vergroten...
Ja, het valt mee.
44199B6B-0826-4620-982C-2C22482D5837.gif
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Addrera zei:
Ah oké. Iig bedankt, zal dat laatste ook onthouden
Klik om te vergroten...
Houd ons op de hoogte wat wel (en eventueel) niet werkt en succes ermee. 🥳
A
AddreraLid
01-01-2024, 00:00
#9
AcidWarrior zei:
Houd ons op de hoogte wat wel (en eventueel) niet werkt en succes ermee. 🥳
Klik om te vergroten...
Ik heb inmiddels al een paar dingen geprobeerd. Geen vaseline, wel mn handpalm onder de kraan houden en dan het water opsnuiven, dit leek al wat te helpen.

nu heb ik alleen dat rondom m’n neusholtes alles wit is na zo’n 10 minuten😅
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
AcidWarrior zei:
daarna vul ik een capsule (geen bommetje)
Klik om te vergroten...
Wat is het verschil tussen een capsule en een bommetje? Is beiden hetzelfde toch? Zodra je het oraal neemt, vloeitje of capsule is het toch een bommetje?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zit je neus niet gewoon vol?

Na elke lijn je neus spoelen met zoutspoeling zal waarschijnlijk ook helpen.

De Dunne zei:
Wat is het verschil tussen een capsule en een bommetje? Is beiden hetzelfde toch? Zodra je het oraal neemt, vloeitje of capsule is het toch een bommetje?
Klik om te vergroten...

Een bommetje is in mijn mening een vloeitje, papiertje iets. In het capsule doen is het geen bommetje, maar een capsule haha.. maar het doet precies het zelfde.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
HierEnDaarEenFuifje zei:
Zit je neus niet gewoon vol?

Na elke lijn je neus spoelen met zoutspoeling zal waarschijnlijk ook helpen.



Een bommetje is in mijn mening een vloeitje, papiertje iets. In het capsule doen is het geen bommetje, maar een capsule haha.. maar het doet precies het zelfde.
Klik om te vergroten...
Oke ik noem alles wat je oraal neemt een bommetje. Behalve als het al pil is of zo.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Oke ik noem alles wat je oraal neemt een bommetje. Behalve als het al pil is of zo.
Klik om te vergroten...

Dus dat is eigenlijk gewoon discriminatie, want net was alles wat je oraal neemt nog een bommetje :tongueout:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
HierEnDaarEenFuifje zei:
Dus dat is eigenlijk gewoon discriminatie, want net was alles wat je oraal neemt nog een bommetje :tongueout:
Klik om te vergroten...
Bij mij wel!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
3 mmc valt uit je neus?
Maak er een oplossing van in gedemineraliseerd water...en met de puffen of spuit flink diep in het neusgat vernevelen die oplossing!
Dit werkt altijd perfect!
Geen icy neusgaten meer!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Addrera zei:
Dit is dus een probleem waar ik last van heb na een uur of twee tijdens het gebruik, eigenlijk alleen met 3MMC. Ik snuif, het blijft even in m’n neus en vervolgens vallen er kleine stukjes uit m’n neus.. de rest blijft maar wat hangen

overigens weet ik dat oraal nemen beter is, maar elke keer wanneer ik dat doe krijg ik hele erge buikpijn dus vandaar nasaal :)
Klik om te vergroten...
Ja het is al een beetje gezegd maar ik zou nog willen samenvatten: misschien wat minder dikke balken harken en het poeder beter vermalen.

Verder ben ik niet zo'n fan van 3-MMC snuiven want het brandt echt als de tyfus, snap niet hoe anderen daar geen last van hebben. Daarnaast blijft een orale dosis langer werken. Maar goed, je zei al dat je dat niet echt een optie vindt.
A
AddreraLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Zandman zei:
3 mmc valt uit je neus?
Maak er een oplossing van in gedemineraliseerd water...en met de puffen of spuit flink diep in het neusgat vernevelen die oplossing!
Dit werkt altijd perfect!
Geen icy neusgaten meer!
Klik om te vergroten...
Ben bang dat dit compleet fout zal gaan bij mij hahaha
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
3 mmc valt uit je neus?
Maak er een oplossing van in gedemineraliseerd water...en met de puffen of spuit flink diep in het neusgat vernevelen die oplossing!
Dit werkt altijd perfect!
Geen icy neusgaten meer!
Klik om te vergroten...
Als je een neusspray maakt dan kan je het beste ook wat zout toevoegen (specifiek: 9 gram zout per liter water). Je neus zal me dankbaar zijn.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vasseline in je neus?
Addrera zei:
Soms ook wat vaseline er bij daarna
Klik om te vergroten...
En daarna nog snuiven?
A
AddreraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jumping Jack zei:
Vasseline in je neus?

En daarna nog snuiven?
Klik om te vergroten...
Ik las op een andere site dat dat goed is voor je neus 😅

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."