#1
Dit is dus een probleem waar ik last van heb na een uur of twee tijdens het gebruik, eigenlijk alleen met 3MMC. Ik snuif, het blijft even in m’n neus en vervolgens vallen er kleine stukjes uit m’n neus.. de rest blijft maar wat hangen
overigens weet ik dat oraal nemen beter is, maar elke keer wanneer ik dat doe krijg ik hele erge buikpijn dus vandaar nasaal![:)]()
overigens weet ik dat oraal nemen beter is, maar elke keer wanneer ik dat doe krijg ik hele erge buikpijn dus vandaar nasaal
