Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs valt uit neus na snuiven

Drugs valt uit neus na snuiven

50 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Toch even een andere vraag: lijk je op Beyonce?? Dat je haar foto als profielfoto gebruikt.

Hmm, mss moet ik mijn foto ook maar eens aanpassen..
A
AddreraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Natozlato zei:
Toch even een andere vraag: lijk je op Beyonce?? Dat je haar foto als profielfoto gebruikt.

Hmm, mss moet ik mijn foto ook maar eens aanpassen..
Klik om te vergroten...
We zijn een tweeling 👯‍♀️
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Addrera zei:
Maar je moet toch ook niet te hard snuiven? 😅 Of maakt dat niet uit?
Klik om te vergroten...
D588107B-7936-44BB-9C58-D0CA36CB6330.jpeg

T moet ongeveer bij je neusslijmvkies terecht komen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Natozlato zei:
Maagbeschermers zijn overigens onschuldig en gewoon bij de drogist te koop.
Klik om te vergroten...
Dit is niet helemaal waar. Er worden steeds meer bijwerkingen en negatieve effecten bekend er van. Zeker bij langdurig of vaak gebruik.
Zo heel af en toe eens kan idd weinig kwaad hoor maar ik wilde het toch even corrigeren.

Side note: de combi maagzuurremmers en mdma vallen bij mij heel verkeerd. Erge buikpijn, maagpijn en misselijk. Was echt kut toen want mijn hele festival heb ik me slecht gevoeld.
Probeer eerst eens zo een beschermer uit.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Addrera zei:
Maar je moet toch ook niet te hard snuiven? 😅 Of maakt dat niet uit?
Klik om te vergroten...
Ik zou het zeker niet te zacht doen. Ik rats gewoon dat lijntje naar binnen, even 2 sec naar maar het zit dan wel op de plek waar het moet.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vond vroeger bij de eerste keer met het snuiven van speed die ellendige smerige gore chemische smaak daar achter in je keel zo weerzinwekkend, dat ik het maar bij één keer gelaten heb.
Bah, wat een laffe rotsmaak is dat.
Hoe gaan anderen hiermee om?
A
AddreraLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Ik vond vroeger bij de eerste keer met het snuiven van speed die ellendige smerige smaak daar achter in je keel zo weerzinwekkend, dat ik het maar bij één keer gelaten heb.
Bah, wat een laffe rotsmaak is dat.
Hoe gaan anderen hiermee om?
Klik om te vergroten...
Dit heb ik ook ervaren, met speed en 3mmc… eerlijk gezegd loop ik dan rondjes door het huis en dan voelt het alsof het sneller weggaat haha
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#8
Addrera zei:
Dit is dus een probleem waar ik last van heb na een uur of twee tijdens het gebruik, eigenlijk alleen met 3MMC. Ik snuif, het blijft even in m’n neus en vervolgens vallen er kleine stukjes uit m’n neus.. de rest blijft maar wat hangen

overigens weet ik dat oraal nemen beter is, maar elke keer wanneer ik dat doe krijg ik hele erge buikpijn dus vandaar nasaal :)
Klik om te vergroten...
Pff dit heb ik dus ook altijd.....
Ga ik naar de wc om wat te snuiven, en kijk daarna goed in mijn selfie camera om te zien of er niets zit.
Eenmaal terug op het feestje of dansvloer en 15min later wordt ik aangetikt door een vriend of vriendin dat ik mijn neus even schoon moet maken omdat er zooi zit.

Met de eerste keer dacht ik dat ik zelf niet opgelet en schoongemaakt had...maar het gebeurde vaker en toen realiseerde ik me dat het later pas mijn neus uit valt en blijft hangen. Heel vervelend.

Nu heb ik wel ongelooflijk veel last van hooikoorts altijd en mijn neus zit vrijwel altijd gedeeltelijk verstopt. Dus kan me best voorstellen dat het hier door komt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
De speed-snuif-drip bedoelen jullie.
Zooo goor! Zeker als tie pas uren later losschiet in je strot... 🤮

Daarom snuif ik allang niet meer. Ik bom altijd.
(Behalve met coke want dat werkt oraal niet.)

Sowieso ben ik een snuif noob, mis de lijn, schiet in keel, adem uit boven bord zodat speed weg waait en noem maar op wat voor missers...
Echt, lastig! 😂
A
AddreraLid
01-01-2024, 00:00
#10
BraboF zei:
Pff dit heb ik dus ook altijd.....
Ga ik naar de wc om wat te snuiven, en kijk daarna goed in mijn selfie camera om te zien of er niets zit.
Eenmaal terug op het feestje of dansvloer en 15min later wordt ik aangetikt door een vriend of vriendin dat ik mijn neus even schoon moet maken omdat er zooi zit.

Met de eerste keer dacht ik dat ik zelf niet opgelet en schoongemaakt had...maar het gebeurde vaker en toen realiseerde ik me dat het later pas mijn neus uit valt en blijft hangen. Heel vervelend.

Nu heb ik wel ongelooflijk veel last van hooikoorts altijd en mijn neus zit vrijwel altijd gedeeltelijk verstopt. Dus kan me best voorstellen dat het hier door komt.
Klik om te vergroten...
Ja heel erg irritant, zelf heb ik alleen geen last van hooikoorts haha
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#11
Moest zo hard lachen om de titel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."