#1
Toch even een andere vraag: lijk je op Beyonce?? Dat je haar foto als profielfoto gebruikt.
Hmm, mss moet ik mijn foto ook maar eens aanpassen..
Hmm, mss moet ik mijn foto ook maar eens aanpassen..
We zijn een tweeling 👯♀️Toch even een andere vraag: lijk je op Beyonce?? Dat je haar foto als profielfoto gebruikt.
Hmm, mss moet ik mijn foto ook maar eens aanpassen..
Dit is niet helemaal waar. Er worden steeds meer bijwerkingen en negatieve effecten bekend er van. Zeker bij langdurig of vaak gebruik.Maagbeschermers zijn overigens onschuldig en gewoon bij de drogist te koop.
Ik zou het zeker niet te zacht doen. Ik rats gewoon dat lijntje naar binnen, even 2 sec naar maar het zit dan wel op de plek waar het moet.Maar je moet toch ook niet te hard snuiven? 😅 Of maakt dat niet uit?
Dit heb ik ook ervaren, met speed en 3mmc… eerlijk gezegd loop ik dan rondjes door het huis en dan voelt het alsof het sneller weggaat hahaIk vond vroeger bij de eerste keer met het snuiven van speed die ellendige smerige smaak daar achter in je keel zo weerzinwekkend, dat ik het maar bij één keer gelaten heb.
Bah, wat een laffe rotsmaak is dat.
Hoe gaan anderen hiermee om?
Pff dit heb ik dus ook altijd.....Dit is dus een probleem waar ik last van heb na een uur of twee tijdens het gebruik, eigenlijk alleen met 3MMC. Ik snuif, het blijft even in m’n neus en vervolgens vallen er kleine stukjes uit m’n neus.. de rest blijft maar wat hangen
overigens weet ik dat oraal nemen beter is, maar elke keer wanneer ik dat doe krijg ik hele erge buikpijn dus vandaar nasaal![]()
Ja heel erg irritant, zelf heb ik alleen geen last van hooikoorts hahaPff dit heb ik dus ook altijd.....
Ga ik naar de wc om wat te snuiven, en kijk daarna goed in mijn selfie camera om te zien of er niets zit.
Eenmaal terug op het feestje of dansvloer en 15min later wordt ik aangetikt door een vriend of vriendin dat ik mijn neus even schoon moet maken omdat er zooi zit.
Met de eerste keer dacht ik dat ik zelf niet opgelet en schoongemaakt had...maar het gebeurde vaker en toen realiseerde ik me dat het later pas mijn neus uit valt en blijft hangen. Heel vervelend.
Nu heb ik wel ongelooflijk veel last van hooikoorts altijd en mijn neus zit vrijwel altijd gedeeltelijk verstopt. Dus kan me best voorstellen dat het hier door komt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."