Oh dan ga ik nog even scheren voor die tijd@StraatPiraat komt dus hou maar rekening met een militaire fouillering, tot 10cm diep in de anus
Oh dan ga ik nog even scheren voor die tijd@StraatPiraat komt dus hou maar rekening met een militaire fouillering, tot 10cm diep in de anus
Ze willen graag dat mensen gaan preloaden voor het festival zodat de kans op overdoseringen een stuk groter is.Iemand ervaring met de drugscontrole op Rampage en/of de aanwezigheid van drugshonden bij feesten in België? In de infobrief van Rampage morgenavond staat namelijk het volgende vermeld. Is dit slechts bangmakerij of zijn ze in België echt zo streng?
Bekijk bijlage 29713
Zo klinkt het wel zeg... Ik ben alleen bekend met uptempo feesten en daar is de contole een grote grap het merendeel van de tijd. Is het echt zo erg in België?Ze willen graag dat mensen gaan preloaden voor het festival zodat de kans op overdoseringen een stuk groter is.
Zullen eerder stress honden zijn die reageren op paniek. Echte drugs honden kosten veel te veel. Zelf ook al drugs binnen gesmokkeld bij Rampage. Ze gooien je wel buiten als ze je bv een jointje zien roken.
Je trukendoos? Stop je em in je anus?die stop ik dan in m'n trukendoos
Ik ben een vrouw! 😊Je trukendoos? Stop je em in je anus?
Dan is er inderdaad sprake van een trukendoos 😍Ik ben een vrouw! 😊
Ah, je goochelkutje. Ik snap ‘m.Ik ben een vrouw! 😊
Wat een onzin. Goed voor dealers mss maar een pilletje zou niet afgestraft moeten worden.Vroeger was dat mss zo maar intussen is er al veel geinvesteerd in opleidingen van dit soort honden. Er zijn een heel pak bijgekomen in België.
Wat een onzin. Goed voor dealers mss maar een pilletje zou niet afgestraft moeten worden.
Nee juist niet scheren, dan gaan ze daar ook niet controleren 😂Oh dan ga ik nog even scheren voor die tijd![]()
als je dat verborgen kan houden voor de forum-polizei, ga je gangEn nou ik hier toch ben. Ik had hier ook een topic voor kunnen openen maar dat vond ik wat overdreven: heeft iemand tips voor het meesmokkelen van drugs op festivals?
Verstoppen in je trukendoos heb ik hier ergens gehoortEn nou ik hier toch ben. Ik had hier ook een topic voor kunnen openen maar dat vond ik wat overdreven: heeft iemand tips voor het meesmokkelen van drugs op festivals?
Ik zou even je berichtje verwijderen, vragen naar hoe je drugs mee naar binnen kan krijgen staat in de forumregels als perma ban.En nou ik hier toch ben. Ik had hier ook een topic voor kunnen openen maar dat vond ik wat overdreven:
Ja, een manier waardoor mijn drugs niet naar mijn trukendoos proeft zal ik meer waarderen, maar toch bedankt voor de tip.Verstoppen in je trukendoos heb ik hier ergens gehoort
En dan misschien de boel afsluiten met een tampon
Maar daar heb ik geen ervaring mee, dus daar kan ik verder niet op in gaan
Is dat zo? Dat wist ik niet, zie namelijk genoeg mensen praten over drugs mee smokkelen. Maar dan verwijder ik m weer.Ik zou even je berichtje verwijderen, vragen naar hoe je drugs mee naar binnen kan krijgen staat in de forumregels als perma ban.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."