Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugshonden Rampage Antwerpen

Drugshonden Rampage Antwerpen

26 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
Dopemonster zei:
@StraatPiraat komt dus hou maar rekening met een militaire fouillering, tot 10cm diep in de anus
Klik om te vergroten...
Oh dan ga ik nog even scheren voor die tijd :tilttearlaugh:
N
Neo-ShulginistLid
ASOT zei:
Iemand ervaring met de drugscontrole op Rampage en/of de aanwezigheid van drugshonden bij feesten in België? In de infobrief van Rampage morgenavond staat namelijk het volgende vermeld. Is dit slechts bangmakerij of zijn ze in België echt zo streng?

Bekijk bijlage 29713
Klik om te vergroten...
Ze willen graag dat mensen gaan preloaden voor het festival zodat de kans op overdoseringen een stuk groter is.
S
StraatPiraatLid
Neo-Shulginist zei:
Ze willen graag dat mensen gaan preloaden voor het festival zodat de kans op overdoseringen een stuk groter is.
Klik om te vergroten...
Zo klinkt het wel zeg... Ik ben alleen bekend met uptempo feesten en daar is de contole een grote grap het merendeel van de tijd. Is het echt zo erg in België?
S
SnuffelaarLid
Zullen eerder stress honden zijn die reageren op paniek. Echte drugs honden kosten veel te veel. Zelf ook al drugs binnen gesmokkeld bij Rampage. Ze gooien je wel buiten als ze je bv een jointje zien roken.
M
MoestuinierLid
Snuffelaar zei:
Zullen eerder stress honden zijn die reageren op paniek. Echte drugs honden kosten veel te veel. Zelf ook al drugs binnen gesmokkeld bij Rampage. Ze gooien je wel buiten als ze je bv een jointje zien roken.
Klik om te vergroten...

Vroeger was dat mss zo maar intussen is er al veel geinvesteerd in opleidingen van dit soort honden. Er zijn een heel pak bijgekomen in België.
B
BraboFLid
Bij een feest in de Lilse Bergen weleens flink in paniek geraakt omdat er honden stonden. Uiteindelijk heb ik deze niets zien doen, dus geen idee of het 'echte' waren.
D
DirkdirkLid
Natozlato zei:
die stop ik dan in m'n trukendoos
Klik om te vergroten...
Je trukendoos? Stop je em in je anus?
L
Levensgenieter🌈Lid
Dirkjan zei:
Je trukendoos? Stop je em in je anus?
Klik om te vergroten...
Ik ben een vrouw! 😊
L
Lid 147679Lid
Natozlato zei:
Ik ben een vrouw! 😊
Klik om te vergroten...
Dan is er inderdaad sprake van een trukendoos 😍
D
DirkdirkLid
Natozlato zei:
Ik ben een vrouw! 😊
Klik om te vergroten...
Ah, je goochelkutje. Ik snap ‘m. :handpointup1:
S
SnuffelaarLid
PsyTekz zei:
Vroeger was dat mss zo maar intussen is er al veel geinvesteerd in opleidingen van dit soort honden. Er zijn een heel pak bijgekomen in België.
Klik om te vergroten...
Wat een onzin. Goed voor dealers mss maar een pilletje zou niet afgestraft moeten worden.
M
MoestuinierLid
Snuffelaar zei:
Wat een onzin. Goed voor dealers mss maar een pilletje zou niet afgestraft moeten worden.
Klik om te vergroten...

Nultolerantie is gewoon een kut beleid. Voor mij mogen ze ook wel een snoepje toelaten. Gaat de boel er enkel maar vrolijker op maken.
T
Trippy langkousLid
StraatPiraat zei:
Oh dan ga ik nog even scheren voor die tijd :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Nee juist niet scheren, dan gaan ze daar ook niet controleren 😂
D
DirkdirkLid
whitesugar zei:
En nou ik hier toch ben. Ik had hier ook een topic voor kunnen openen maar dat vond ik wat overdreven: heeft iemand tips voor het meesmokkelen van drugs op festivals?
Klik om te vergroten...
als je dat verborgen kan houden voor de forum-polizei, ga je gang
P
Paranoize.Lid
whitesugar zei:
En nou ik hier toch ben. Ik had hier ook een topic voor kunnen openen maar dat vond ik wat overdreven: heeft iemand tips voor het meesmokkelen van drugs op festivals?
Klik om te vergroten...
Verstoppen in je trukendoos heb ik hier ergens gehoort
En dan misschien de boel afsluiten met een tampon
Maar daar heb ik geen ervaring mee, dus daar kan ik verder niet op in gaan
M
MementoLid
whitesugar zei:
En nou ik hier toch ben. Ik had hier ook een topic voor kunnen openen maar dat vond ik wat overdreven:
Klik om te vergroten...
Ik zou even je berichtje verwijderen, vragen naar hoe je drugs mee naar binnen kan krijgen staat in de forumregels als perma ban.
T
Trippy langkousLid
Dopemonster zei:
Verstoppen in je trukendoos heb ik hier ergens gehoort
En dan misschien de boel afsluiten met een tampon
Maar daar heb ik geen ervaring mee, dus daar kan ik verder niet op in gaan
Klik om te vergroten...
Ja, een manier waardoor mijn drugs niet naar mijn trukendoos proeft zal ik meer waarderen, maar toch bedankt voor de tip.
T
Trippy langkousLid
Memento zei:
Ik zou even je berichtje verwijderen, vragen naar hoe je drugs mee naar binnen kan krijgen staat in de forumregels als perma ban.
Klik om te vergroten...
Is dat zo? Dat wist ik niet, zie namelijk genoeg mensen praten over drugs mee smokkelen. Maar dan verwijder ik m weer.
R
RivalrieLid
Bij Tomorrowland stonden ook drugshonden maar die snuffelen alleen aan grote tassen.
A
ASOTLid
Iemand ervaring met de drugscontrole op Rampage en/of de aanwezigheid van drugshonden bij feesten in België? In de infobrief van Rampage morgenavond staat namelijk het volgende vermeld. Is dit slechts bangmakerij of zijn ze in België echt zo streng?

1632423967264.png

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."