Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugshonden Rampage Antwerpen

Drugshonden Rampage Antwerpen

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kheb maten gehad die naar rampage gingen en perfect binnen geraakte met hun drugs.
Denk dat ze eerder bezig gaan zijn met corona checks dan drugs.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou geen risico nemen en m'n spul in een verrassingsei stoppen (zo'n geel dingetje) en die stop ik dan in m'n trukendoos. Zo deed ik het op Dour.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
ASOT zei:
Iemand ervaring met de drugscontrole op Rampage en/of de aanwezigheid van drugshonden bij feesten in België? In de infobrief van Rampage morgenavond staat namelijk het volgende vermeld. Is dit slechts bangmakerij of zijn ze in België echt zo streng?

Bekijk bijlage 29713
Klik om te vergroten...
Ik heb al veel feesten en concerten bijgewoond in sportpaleis/lottoarena maar nog nooit dat er politiehonden waren.

enkel militairen (aanslagen) en politie die rondjes loopt.
Nog nooit gepakt geweest.
Steekt het ergens waar je makkelijk bij kan om het weg te gooien als je honden ziet.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
transformated zei:
Kheb maten gehad die naar rampage gingen en perfect binnen geraakte met hun drugs.
Denk dat ze eerder bezig gaan zijn met corona checks dan drugs.
Klik om te vergroten...
Ik verondertstel dat dat rampage in petrol was en niet in sportpaleis 😅😂
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
inner_search zei:
Ik verondertstel dat dat rampage in petrol was en niet in sportpaleis 😅😂
Klik om te vergroten...
Nope in lotto arena/sportpaleis zoals altijd. Juist gecheckt😁

inner_search zei:
Ik heb al veel feesten en concerten bijgewoond in sportpaleis/lottoarena maar nog nooit dat er politiehonden waren.
Klik om te vergroten...
Zelf ook nog nooit gepakt geweest. Zelf met 50 menten/xtc's in me onderbroek toen er ook politiehonden waren.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Onlangs was hier een dagfestival in de buurt (België) en daar hebben ze heel wat mensen eruit gehaald met de snuffelhonden. Meteen betalen en de toegang ontzegd dus beter opletten.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@StraatPiraat komt dus hou maar rekening met een militaire fouillering, tot 10cm diep in de anus

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."