Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugshonden Rampage Antwerpen

Drugshonden Rampage Antwerpen

26 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kheb maten gehad die naar rampage gingen en perfect binnen geraakte met hun drugs.
Denk dat ze eerder bezig gaan zijn met corona checks dan drugs.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou geen risico nemen en m'n spul in een verrassingsei stoppen (zo'n geel dingetje) en die stop ik dan in m'n trukendoos. Zo deed ik het op Dour.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
ASOT zei:
Iemand ervaring met de drugscontrole op Rampage en/of de aanwezigheid van drugshonden bij feesten in België? In de infobrief van Rampage morgenavond staat namelijk het volgende vermeld. Is dit slechts bangmakerij of zijn ze in België echt zo streng?

Bekijk bijlage 29713
Klik om te vergroten...
Ik heb al veel feesten en concerten bijgewoond in sportpaleis/lottoarena maar nog nooit dat er politiehonden waren.

enkel militairen (aanslagen) en politie die rondjes loopt.
Nog nooit gepakt geweest.
Steekt het ergens waar je makkelijk bij kan om het weg te gooien als je honden ziet.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
transformated zei:
Kheb maten gehad die naar rampage gingen en perfect binnen geraakte met hun drugs.
Denk dat ze eerder bezig gaan zijn met corona checks dan drugs.
Klik om te vergroten...
Ik verondertstel dat dat rampage in petrol was en niet in sportpaleis 😅😂
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
inner_search zei:
Ik verondertstel dat dat rampage in petrol was en niet in sportpaleis 😅😂
Klik om te vergroten...
Nope in lotto arena/sportpaleis zoals altijd. Juist gecheckt😁

inner_search zei:
Ik heb al veel feesten en concerten bijgewoond in sportpaleis/lottoarena maar nog nooit dat er politiehonden waren.
Klik om te vergroten...
Zelf ook nog nooit gepakt geweest. Zelf met 50 menten/xtc's in me onderbroek toen er ook politiehonden waren.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Onlangs was hier een dagfestival in de buurt (België) en daar hebben ze heel wat mensen eruit gehaald met de snuffelhonden. Meteen betalen en de toegang ontzegd dus beter opletten.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@StraatPiraat komt dus hou maar rekening met een militaire fouillering, tot 10cm diep in de anus
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dopemonster zei:
@StraatPiraat komt dus hou maar rekening met een militaire fouillering, tot 10cm diep in de anus
Klik om te vergroten...
Oh dan ga ik nog even scheren voor die tijd :tilttearlaugh:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
ASOT zei:
Iemand ervaring met de drugscontrole op Rampage en/of de aanwezigheid van drugshonden bij feesten in België? In de infobrief van Rampage morgenavond staat namelijk het volgende vermeld. Is dit slechts bangmakerij of zijn ze in België echt zo streng?

Bekijk bijlage 29713
Klik om te vergroten...
Ze willen graag dat mensen gaan preloaden voor het festival zodat de kans op overdoseringen een stuk groter is.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Ze willen graag dat mensen gaan preloaden voor het festival zodat de kans op overdoseringen een stuk groter is.
Klik om te vergroten...
Zo klinkt het wel zeg... Ik ben alleen bekend met uptempo feesten en daar is de contole een grote grap het merendeel van de tijd. Is het echt zo erg in België?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zullen eerder stress honden zijn die reageren op paniek. Echte drugs honden kosten veel te veel. Zelf ook al drugs binnen gesmokkeld bij Rampage. Ze gooien je wel buiten als ze je bv een jointje zien roken.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuffelaar zei:
Zullen eerder stress honden zijn die reageren op paniek. Echte drugs honden kosten veel te veel. Zelf ook al drugs binnen gesmokkeld bij Rampage. Ze gooien je wel buiten als ze je bv een jointje zien roken.
Klik om te vergroten...

Vroeger was dat mss zo maar intussen is er al veel geinvesteerd in opleidingen van dit soort honden. Er zijn een heel pak bijgekomen in België.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij een feest in de Lilse Bergen weleens flink in paniek geraakt omdat er honden stonden. Uiteindelijk heb ik deze niets zien doen, dus geen idee of het 'echte' waren.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Natozlato zei:
die stop ik dan in m'n trukendoos
Klik om te vergroten...
Je trukendoos? Stop je em in je anus?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Je trukendoos? Stop je em in je anus?
Klik om te vergroten...
Ik ben een vrouw! 😊
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Natozlato zei:
Ik ben een vrouw! 😊
Klik om te vergroten...
Dan is er inderdaad sprake van een trukendoos 😍
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Natozlato zei:
Ik ben een vrouw! 😊
Klik om te vergroten...
Ah, je goochelkutje. Ik snap ‘m. :handpointup1:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsyTekz zei:
Vroeger was dat mss zo maar intussen is er al veel geinvesteerd in opleidingen van dit soort honden. Er zijn een heel pak bijgekomen in België.
Klik om te vergroten...
Wat een onzin. Goed voor dealers mss maar een pilletje zou niet afgestraft moeten worden.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snuffelaar zei:
Wat een onzin. Goed voor dealers mss maar een pilletje zou niet afgestraft moeten worden.
Klik om te vergroten...

Nultolerantie is gewoon een kut beleid. Voor mij mogen ze ook wel een snoepje toelaten. Gaat de boel er enkel maar vrolijker op maken.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#20
StraatPiraat zei:
Oh dan ga ik nog even scheren voor die tijd :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Nee juist niet scheren, dan gaan ze daar ook niet controleren 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."