Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat als je voor nood moest rijden en te van de kaart was. Wat voor drugs/legale middelen/research medicals/ wat dan ook, zou je dan moeten gebruiken ?

Wat als je voor nood moest rijden en te van de kaart was. Wat voor drugs/legale middelen/research medicals/ wat dan ook, zou je dan moeten gebruiken ?

108 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik spreek hier toch geen Pakistaans ?
D
Dirkdirk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
(te)vaakfeest zei:
Ik spreek hier toch geen Pakistaans ?
Klik om te vergroten...
nee want dat is nog een taal die mensen begrijpen, maar wat jij zegt snapt niemand iets van.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spijker-punt-hamer??
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
nee want dat is nog een taal die mensen begrijpen, maar wat jij zegt snapt niemand iets van.
Klik om te vergroten...
Ligt dat aan jou of aan mij? Of wil je het niet begrijpen.:kissingheart:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
(te)vaakfeest zei:
Ligt dat aan jou of aan mij? Of wil je het niet begrijpen.:kissingheart:
Klik om te vergroten...
ligt aan jou

back me up here, people
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hij vraagt om ervaringen van mensen die noodgedwongen onder invloed achter het stuur zijn gesprongen.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
2zelCiUo5KJyN8MgMr.gif

Chaos. Ik vind mooi
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
ligt aan jou

back me up here, people
Klik om te vergroten...
5? tegen 1 weer . of zoiets. Trap er niet weer in, stel gewoon een reële vraag.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#9
(te)vaakfeest zei:
5? tegen 1 weer . of zoiets. Trap er niet weer in, ik stel gewoon een reële vraag.
Klik om te vergroten...
grapje uiteraard :kissingheart: .
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
(te)vaakfeest zei:
Ik weet zeer zeker wat ik bedoel , dus AUB niet zo bevooroordeeld.
Klik om te vergroten...
Zeg dan wat je bedoelt 🤷🏼‍♀️
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Staat in de Topic , doe je niet van de domme!
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben helder op dit moment, jullie dan ?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
(te)vaakfeest zei:
Staat in de Topic , doe je niet van de domme!
Klik om te vergroten...
Je topic is nogal onlogisch. En volgens mij loop je gewoon te trollen, want je hebt gister al gemerkt wat we hier vinden van rijden onder invloed.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vind je het onlogisch, ik denk dat mijn gemiddelde (ja die is ver te zoeken hier, waarschijnlijk ) medemens het wel anders vind. Ho Ho Ho, ik stel alleen maar een vraag he, vergeet dat niet!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ohohoh wat is dit toch een prachtig forum.

Hoeveel mensen lopen wel niet compleet van het padje de grotten van het forum te exploreren :tearsofjoy:

AfPT2w4IOX5cY.gif

Vlieg voort mijn kinders. Het is immers jouw onverjaardag!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik rijd met medicijnen in me bloed maar niet op een moment dat ik er onder invloed van ben, of in ieder geval gewoon helder ben, verstandig is het niet want bij een ongeluk ben ik gewoon zwaar de lul maar tijdens gebruik van wat dan ook komt het niet echt meer voor dat ik ga of moet autorijden dat deed ik wel is met een biertje op toen ik net me rijbewijs had en best een waaghaals was maar nu kijk ik daar met spijt op terug en gelukkig is er nooit iets gebeurt

Maar deze vraagstelling is gewoon echt verkeerd en het enige wat je kan zeggen is gewoon zorgen dat je het voorkomt en een andere optie zoekt zoals een taxi of een ander die rijd. Of bijv ov. Ga je rijden Los het dan sowieso niet op met een middeltje tegen een middeltje maar stel het zo lang mogelijk uit tot je zo nuchter mogelijk bent of doe het gewoon liever helemaal niet
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
(te)vaakfeest zei:
Vind je het onlogisch, ik denk dat mijn gemiddelde (ja die is ver te zoeken hier, waarschijnlijk ) medemens het wel anders vind. Ho Ho Ho, ik stel alleen maar een vraag he, vergeet dat niet!
Klik om te vergroten...
De antwoord op je vraag is: stop met trollen, en met alcohol of drugs in je systeem rijd je niet. Is er nood, schakel je iemand anders in of bel je hulpdiensten. Punt.

Als je toch in de auto stapt ben je een idioot, en als je middel op middel gaat stapelen omdat je van de kaart bent maar iets moet gebruiken om toch te kunnen rijden ben je een nog veel grotere idioot.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
(te)vaakfeest zei:
Als dat niet meer tot je mogelijkheden behoord, wat moet je dan?
Klik om te vergroten...
Als wat niet meer tot je mogelijkheden behoort? Als je niet in staat bent hulpdiensten te bellen of iemand te vragen ben je al helemaal niet in staat te rijden. Als je geen hulp wil vragen en geen hulpdiensten wil bellen is er geen nood.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw Pløp zei:
De antwoord op je vraag is: stop met trollen, en met alcohol of drugs in je systeem rijd je niet. Is er nood, schakel je iemand anders in of bel je hulpdiensten. Punt.

Als je toch in de auto stapt ben je een idioot, en als je middel op middel gaat stapelen omdat je van de kaart bent maar iets moet gebruiken om toch te kunnen rijden ben je een nog veel grotere idioot.
Klik om te vergroten...
Als dat niet meer tot je mogelijkheden behoord, wat moet je dan?
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#20
Staan in de vragen er onder , elke omstandigheden zijn anders!!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."