Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMiauw miauw hartpijn

Miauw miauw hartpijn

106 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
(te)vaakfeest zei:
Maat van me , binnen -/+ 16 uur. Had bijna 10 gram op, een brokje over. Haha je moest eens weten hoe hij zijn dag is geëindigd.
Klik om te vergroten...
Schandalig dat men dat laat gebeuren.

Also: stoer doen over hoeveelheden dragen niet bepaald bij aan harmreduction en worden daarom ook niet zo gewaardeerd
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#2
O ja voordat we daar weer over beginnen , nee het is niet normaal om met zoveel 3mmc op te rijden. Of het strafbaar was toen (was voor de illigaalirsering, ja correct Nederlands:kissingheart:, ja dat was niet mijn sterkste vak ha ha )
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
cutepool zei:
Ff zoutoplossing of zelfs water erin spuiten, schoonmaken. Klaar voor de volgende ronde. Als je het na elke lijntje doet heb je dagen daarna ook weinig last van.
Klik om te vergroten...
Lijkt me stug als je 10 gram op snuift dat je daar weinig last van krijgt. Je neusslijmvliezen gaan helemaal naar de klote zo.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oké, je weet het beter dan lol. Niet dat ik het jarenlang gebruik en ervaring heb. Er zit altijd een of andere wisehead tussen die toch beter weet xD

Misschien een keer zelf uitproberen? NaCl is heel goedkoop per liter, koop geen "zoutoplossing spray" is kk duur
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
cutepool zei:
Oké, je weet het beter dan lol. Niet dat ik het jarenlang gebruik en ervaring heb. Er zit altijd een of andere wisehead tussen die toch beter weet xD

Misschien een keer zelf uitproberen? NaCl is heel goedkoop per liter, koop geen "zoutoplossing spray" is kk duur
Klik om te vergroten...
Ik snap dat een zoutoplossing tussen helpt, zelf ook vaak gedaan. Maar bij zulke hoeveelheden doe je veel meer schade dan wanneer je het bij 0,5 of 1 gr houdt.

In mijn hoogtijdagen van mijn misbruik tijdens verslaving heb ik enorm veel 3-mmc gesnoven. Nooit 10 gram op 1 dag maar weleens 3 gram binnen 8 uur.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Schandalig dat men dat laat gebeuren.

Also: stoer doen over hoeveelheden dragen niet bepaald bij aan harmreduction en worden daarom ook niet zo geH
Klik om te vergroten...

Mevrouw Pløp zei:
Schandalig dat men dat laat gebeuren.

Also: stoer doen over hoeveelheden dragen niet bepaald bij aan harmreduction en worden daarom ook niet zo gewaardee
Klik om te vergroten...
Lekker bevoordeeld weer mevrouw plop, hij had dit in zijn eentje gedaan, zonder dat er iemand van af wist. Hij was sóchtends niet op het werk verschenen. Zijn vriendin werd gebeld door zijn werkgever na de middag, waar die bleef. Ze had geen idee en belde hem op. Was hij ergens in Groningen(toch zeker een uur rijden?) met zijn auto, helemaal verward en geen idee wat hij hier deed.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Volgens mij viel het buiten de wet , wel eens gehoord dat iemand net zo waus (3mmc)was aangehouden. Werd hij eerst positief getest op amfetamine, later na de bloedproeff?. Werd hij gewoon niet vervolgd.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#8
FredKroket zei:
En niemand om hem heen grijpt in op zo'n moment?
Klik om te vergroten...
Hij deed het alleen , stiekem??
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#9
naakte molrat zei:
10 gram op 16 uur klinkt veel zo, maar een gram per anderhalf uur klinkt te doen. Dat is elk half uur een lijn van 333 mg. Veel, en na 16 uur ben je waarschijnlijk meer dood dan levend, maar te doen, afhankelijk van wat je er bij eet en drinkt en je metabolisme. En of je het snuift want dan is het na een half uur ook wel gedaan
Klik om te vergroten...
Hij deed bommetjes, hij was verward ergens. Ja lees ook maar terug Aub , fijne avond
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
(te)vaakfeest zei:
O ja voordat we daar weer over beginnen , nee het is niet normaal om met zoveel 3mmc op te rijden. Of het strafbaar was toen (was voor de illigaalirsering, ja correct Nederlands:kissingheart:, ja dat was niet mijn sterkste vak ha ha )
Klik om te vergroten...
(te)vaakfeest zei:
Volgens mij viel het buiten de wet , wel eens gehoord dat iemand net zo waus (3mmc)was aangehouden. Werd hij eerst positief getest op amfetamine, later na de bloedproeff?. Werd hij gewoon niet vervolgd.
Klik om te vergroten...
Ik zal je uit de droom helpen. IMG_20220121_011852.jpg
Art. 8 lid 1 wegenverkeerswet. Daaronder valt ook 3mmc, en dat was ook zo voordat 3mmc verboden werd.
(te)vaakfeest zei:
Lekker bevoordeeld weer mevrouw plop, hij had dit in zijn eentje gedaan, zonder dat er iemand van af wist.
Klik om te vergroten...
Tsja, als je halve berichten informatie heeft kun je verwachten dat mensen dingen invullen eh 🤷🏼‍♀️
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
Ik zal je uit de droom helpen. Bekijk bijlage 35714
Art. 8 lid 1 wegenverkeerswet. Daaronder valt ook 3mmc, en dat was ook zo voordat 3mmc verboden werd.

Tsja, als je halve berichten informatie heeft kun je verwachten dat mensen dingen invullen eh 🤷🏼‍♀️
Klik om te vergroten...
Kan allemaal zo zijn , meneer/stoere boy haha, werd gewoon vrij gesproken. Dus ja misschien was het wel geen droom. Als het toen nog een onbekende stof was , hoe valt dan te bewijzen. Dat het je rijvaardigheid beïnvloed en enz. Sowieso had de gemie
ddelde advocaat je toen voor zo'n zaak. Gezorgd dat je onschuldig was/ vrij gepleit. Reed zelf ook altijd hele dagen rond (cabrio, mooi weer, paar lijntjes 3mmc), in de veronderstelling dat ze je toch niet kunnen pakken als het er op aankomt.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bijna 300 pk diesel cabrio, half lijp. Uiteraard wel gewoon de kop er bij. En was er toen 100% overtuigd van dat ik niet strafbaar was,
ik vond het een leuke combinatie. Muziek voluit aan (iets met goeie bas en gaan, ja dat komt associaal over en dat besef ik me ook wel, vind/vond dat mijn genot iets meer waard was dan de paar geïrriteerde mensen.)
Ja zeker weten kwam dat associaal over, ongekend wat er voor kabaal uit die auto kwam/komt haha zaten gewoon de orgnele speakers in (mochten jullie het afvragen, wel harman karton) Voor de haters ga maar weer haten. # DOES LIEF
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vertel hier gewoon mijn verhaal, of het achteraf verstandig was, daar hoor je me niet over.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Elk anderhalf uur een gram mmc naar binnen werken?
Los van het feit dat ik er niks van geloof
(Wat gewoon mag) weet ik zelfs niet of dit überhaupt mogelijk is.


Maar ik ben gewoon kritisch ingesteld.
Klik om te vergroten...
Geloof wat je wilt. Sowieso geen 10 want er was nog een brokje over, misschien is hem onderweg wel wat weg gevallen ( wie zal het weten, hij zelf waarschijnlijk niet). In verwarde staat 1 uur van je huis met de auto. Zonder dat je enig idee hebt van besef, feit is wel dat hij toen teveel had gehad haha.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#15
(te)vaakfeest zei:
Geloof wat je wilt. Sowieso geen 10 want er was nog een brokje over, misschien is hem onderweg wel wat weg gevallen ( wie zal het weten, hij zelf waarschijnlijk niet). In verwarde staat 1 uur van je huis met de auto. Zonder dat je enig idee hebt van besef, feit is wel dat hij toen teveel had gehad haha.
Klik om te vergroten...
sorry 10g lees ik niks over. Maar van uitgaand dat het 16 uur was. Hoe kom je dan bij die 1G per 1.5 uur ? Van uitgaand dat het 10G wat wat hij had gehad 10g delen door 16= 0.625 G per uur. Doe het dan keer 1.5, kom je uit op 0.93758G per 1.5 uur (maximaal, Sowieso minder)
??. Ja wiskunde was een van mijn sterkste vakken. Heb dit even uit het hoofd uitgerekend.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#16
(te)vaakfeest zei:
sorry 10g lees ik niks over. Maar van uitgaand dat het 16 uur was. Hoe kom je dan bij die 1G per 1.5 uur ? Van uitgaand dat het 10G wat wat hij had gehad 10g delen door 16= 0.625 G per uur. Doe het dan keer 1.5, kom je uit op 0.93758G per 1.5 uur (maximaal, Sowieso minder)
??. Ja wiskunde was een van mijn sterkste vakken. Heb dit even uit het hoofd uitgerekend.
Klik om te vergroten...
Nee gekheid hoor , gewoon de calculator bij gebruikt haha. Zou het wel kunnen , zijn bepaalde (relatief)simpele reken methodes voor, om zoets uit te rekenen ( bah wat weer zelfvoldaan, maar geen woord gelogen :kissingheart: ). Als je tijd teveel hebt doe je zoiets uit je hoofd!!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Klaar?
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Klaar?
Klik om te vergroten...
Ga maar haten. Ik ben er 100% van overtuigd dat je bevooroordeeld bent over mij. Dat mijn getyp dat misschien oproept, dat geloof ik ook wel. Ik doe ook maar mijn best( ongeveer 75% schat ik zo). Nogmaals bevooroordeling is menseigen, daar kan je niks aan doen mevrouw plop. Ik heb er in ieder geval 0 slechte bedoelingen bij, geloof het of niet :kissingheart: .
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat je om 01.59 nog zo kan haten, om een paar zinnetjes. Zegt misschien wel meer over je dan je denkt, maar misschien ook wel niet haha.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha hier zoek hem zelf maar op, kan de link niet vinden. ***** is mijn naam. En dan diegene de in de windmolentjes werkte . En ik zou het waarderen als jullie me toevoegen en je gebruikersnaam zouden zeggen , blijft uiteraard anoniem!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."