Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshelp anabole goed en snel

help anabole goed en snel

88 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
R
RodgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
df^ zei:
weet voeding is sws het belangrijkste ad elkedag tot aan bijna kotsend toe anders had ik het ook niet gehaald hoe ik was op het einde
en ik sporte minimaal 4x per week en aan het einde groeide ik echt minimaal vond het echt te sloom gaan voor hoe ik bezig was
wil ook geen beer worden maar meer kan zeker nog
Klik om te vergroten...
Meer en langer trainen (per workout) is niet altijd beter. En niet alleen voeding is belangrijk, je groeit en herstelt in je slaap.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
https://drugsforum.nl/attachments/fozphqkenrprs-gif.35141/1649259374760.png

Laat dit plaatsen, een extra mond. 1 voor veel eten, 2e om NOG meer te eten.
En je neus voor de speed. Spuiten in de bips en je bent in no-time een Schwarzenegger!
Wel met een klein piemeltje die niet stijgerd maar weigert!

Enne, de meeste vrouwen/meisjes vallen juist niet op zo een mega (nep) spier pomper. Het is je eigen keuze hoor maar onthoud even de ernstige (vaak voor komende) bijwerkingen die ons Plopje al meldde.

Edif: en als je stopt stort je in als een plumpudding…
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hou het lekker puur natuur bro.
R
RodgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
FredKroket zei:
Hou het lekker puur natuur bro.
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens, maar aangezien de meeste hun zinnen er toch al op gezet hebben kan je ze beter in de goede richting sturen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rodge zei:
Helemaal mee eens, maar aangezien de meeste hun zinnen er toch al op gezet hebben kan je ze beter in de goede richting sturen.
Klik om te vergroten...
Ik begrijp het niet. Iedereen kan zien dat je cheat, wat is er dan nog leuk aan?
R
RodgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Ik begrijp het niet. Iedereen kan zien dat je cheat, wat is er dan nog leuk aan?
Klik om te vergroten...
Dan begrijp je de lifestyle niet. En enkel maar gaan kuren om er goed uit te zien voor de dames is sowieso in mijn mening de verkeerde keuze. Maar andersom begrijp ik vrouwen die bv een bil implantaat doen ook niet, ga dan ook gewoon naar de sportschool en squaten om op een natuurlijke wijze meer bilpartij te krijgen. Is in mijn ogen precies hetzelfde. Ik heb het nooit gedaan om indruk te maken op het andere geslacht. Als dat het geval was dan had ik het nooit zolang volgehouden, plus dat de meeste vrouwen het al gauw "to much" vinden.

Maar als je het objectief bekijkt is bodybuilding een rare sport, zeker als aankomt op wedstrijden. De "normale" wedstrijden wordt door iedereen in meer of mindere mate gebruikt én daarnaast heb je dan de "naturel" wedstrijden, een beetje de omgekeerde wereld.

En ik vind het knap hoor, de echte naturel bodybuilders al wordt er heel veel in gesjoemeld. Maar ik vergelijk "naturel bodybuilding wedstrijden" altijd met de paralympische spelen...het is heel knap van ze presteren, maar je wilt er niet bij horen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rodge zei:
Dan begrijp je de lifestyle niet. En enkel maar gaan kuren om er goed uit te zien voor de dames is sowieso in mijn mening de verkeerde keuze. Maar andersom begrijp ik vrouwen die bv een bil implantaat doen ook niet, ga dan ook gewoon naar de sportschool en squaten om op een natuurlijke wijze meer bilpartij te krijgen. Is in mijn ogen precies hetzelfde. Ik heb het nooit gedaan om indruk te maken op het andere geslacht. Als dat het geval was dan had ik het nooit zolang volgehouden, plus dat de meeste vrouwen het al gauw "to much" vinden.

Maar als je het objectief bekijkt is bodybuilding een rare sport, zeker als aankomt op wedstrijden. De "normale" wedstrijden wordt door iedereen in meer of mindere mate gebruikt én daarnaast heb je dan de "naturel" wedstrijden, een beetje de omgekeerde wereld.

En ik vind het knap hoor, de echte naturel bodybuilders al wordt er heel veel in gesjoemeld. Maar ik vergelijk "naturel bodybuilding wedstrijden" altijd met de paralympische spelen...het is heel knap van ze presteren, maar je wilt er niet bij horen.
Klik om te vergroten...
Nee die begrijp ik zeker niet. Zoveel fysiek en mentaal risico nemen omwille van een lifestyle, ik vind het woord sport niet helemaal passen. Het gaat immers niet om de prestaties op sportief vlak maar om hoe het eruit ziet.

Vrouwen of mannen die implantaten inbrengen begrijp ik ook niet, tenzij het om plastische chirurgie na een ongeluk of andere afwijking gaat.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geeft toch veel meer voldoening en (terechte) trots als je alle spiermassa die je bezit, zelf gekweekt hebt?
Ik train nu 5 jaar. Herken het welbekende plateau wat je omschrijft. Na 6 weken raakt je lichaam gewend aan de oefeningen. Dus gooi je trainingsschema om, ga andere oefeningen doen en je zal verder komen. Voor de rest gewoon gezond eten en genoeg eiwitten tjappen.

Als je toch per se (een) anabolen (lijf) wil, doe dit dan onder toezicht van een endocrinoloog of iets dergelijks. :)
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Ik begrijp het niet. Iedereen kan zien dat je cheat, wat is er dan nog leuk aan?
Klik om te vergroten...
Geloof mij maar 90% van die annies gebruiken zie je het niet aan. Je ziet het alleen aan degene die cheaten die daadwerkelijk alles op orde hebben en zijn lifestyle erop aangepast hebben.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cardboard zei:
Geeft toch veel meer voldoening en (terechte) trots als je alle spiermassa die je bezit, zelf gekweekt hebt?
Ik train nu 5 jaar. Herken het welbekende plateau wat je omschrijft. Na 6 weken raakt je lichaam gewend aan de oefeningen. Dus gooi je trainingsschema om, ga andere oefeningen doen en je zal verder komen. Voor de rest gewoon gezond eten en genoeg eiwitten tjappen.

Als je toch per se (een) anabolen (lijf) wil, doe dit dan onder toezicht van een endocrinoloog of iets dergelijks. :)
Klik om te vergroten...
Bullshit
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Anabolen steroiden nemen is echt een heel slecht plan, dat zijn hormonen waar je niet mee moet gaan kloten. En als het andere wel lukt zonder anabolen, dan moet het jou toch ook lukken?
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#12
hoi beste lezers
ik wil graag breder worden
eerst was ik echt een botje had toen +1.5 jaar vol getraind en was toen nog best gespierd vergeleken daarvoor. ging eerst heel snel maar de laatste 3 of 4 maanden kwam er voor mij gevoel niks bij toen kwam corona door die 2 redenen was ik er wel klaar mee
nu merk ik dat vooral me armen slanker word
en wil het weer oppakken en nog breder worden maar geen zin om weer zo lang te trainen met weinig resultaat
zou anabole echt zo goed en snel werken
en hoe snel werkt het ongeveer
zou 1 cuur genoeg zijn
hier en daar wel wat van gelezen maar weet er weinig van
en op internet staat veel maar hoor liever
ervaring van mensen die het zelf ook hebben gedaan
en weet voeding is belangrijkste
als ik train 2x perdag eiwitten proteïne shakes voor opbouw spier massa veel gezond eten me veel eiwit en proteïne
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
En naar aanleiding van je vorige topic: denk dat stoppen met speed een betere optie is om sneller te groeien dan anabolen gaan gebruiken.

Dat, en je voeding aanpassen. Het is niet voor niets dat veel amateur-kleerkasten de halve dag op het irritante af bezig zijn met hun voeding!
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#14
en zit zelf te denken aan
beginnen met 1 spuit dan 3 of 6 maanden later opnieuw
en daartussen tabletten
zou dit werken en
werken die tabletten uberhoud wel
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
IMG_20220115_091141.jpgIMG_20220115_091152.jpgIMG_20220115_091212.jpg
't is maar waar je zin in hebt.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#16
Beter niet man. Gewoon lekker trainen, AAS links laten liggen, is ook veel beter voor je hersenen. Zeker wanneer je ook nog het nodige aan andere middelen gebruikt.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bulken jongen. Ik kom 4 kilo bij op 2 weken gewoon met eten. 1 maand trainen en die 4 kilo word omgezet naar spiermassa.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maar je bent al zo knap!
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekz zei:
Bulken jongen. Ik kom 4 kilo bij op 2 weken gewoon met eten. 1 maand trainen en die 4 kilo word omgezet naar spiermassa.
Klik om te vergroten...
is wel het beste maar die tijd dat ik er echt veel mee bezig was er zo ongelofelijk veel voor gedaan en heb nu zo iets van als ik dat weer moet doen met het zelfde resultaat heb ik er weinig zin in maar wil wel echt graag breed worden vandaar dacht ik
effe anabole zodat het effe stuk sneller zou gaan en als ik stuk breder was ermee te stoppen
maar zo te lezen moet je dan ook blijven gebruiken om dat te houden ookal blijf je dan trainen
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een daddybuikje. Wie houdt er nou niet van?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."