Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"d&f zei: en zit zelf te denken aan beginnen met 1 spuit dan 3 of 6 maanden later opnieuw en daartussen tabletten zou dit werken en werken die tabletten uberhoud wel Klik om te vergroten... mijn advies naar jou is begin er niet aan. je gaat heel lang depresief zijn als je ermee stopt (bij mij wel tenminste) en als je het doe neem dan een lage dosis. ik was heel de dag belachelijk agresief tegen mensen die dat niet verdienden, thuis een hoop gezeik en je blijft er uiteindelijk toch niet veel aan over. oja slapen ging ook voor geen meter en elke nacht bed helemaal zeiknat van het zweet. tijdens de kuur.voel je je wel goed."
"sorry voor late reactie maar was inderdaad test + tren"