#1
Anabolen steroiden nemen is echt een heel slecht plan, dat zijn hormonen waar je niet mee moet gaan kloten. En als het andere wel lukt zonder anabolen, dan moet het jou toch ook lukken?
is wel het beste maar die tijd dat ik er echt veel mee bezig was er zo ongelofelijk veel voor gedaan en heb nu zo iets van als ik dat weer moet doen met het zelfde resultaat heb ik er weinig zin in maar wil wel echt graag breed worden vandaar dacht ikBulken jongen. Ik kom 4 kilo bij op 2 weken gewoon met eten. 1 maand trainen en die 4 kilo word omgezet naar spiermassa.
Dat is gewoon niet hoe het leven werkt vriend. No pain no gain.is wel het beste maar die tijd dat ik er echt veel mee bezig was er zo ongelofelijk veel voor gedaan en heb nu zo iets van als ik dat weer moet doen met het zelfde resultaat heb ik er weinig zin in maar wil wel echt graag breed worden vandaar dacht ik
effe anabole zodat het effe stuk sneller zou gaan en als ik stuk breder was ermee te stoppen
maar zo te lezen moet je dan ook blijven gebruiken om dat te houden ookal blijf je dan trainen
Hoe zet je 4killo vet om naar spier?Bulken jongen. Ik kom 4 kilo bij op 2 weken gewoon met eten. 1 maand trainen en die 4 kilo word omgezet naar spiermassa.
Niet.. er is niet iets als vet omzetten naar spier.Hoe zet je 4killo vet om naar spier?
Dan moet je je verwachtingsmanagement aanpassen.weet voeding is sws het belangrijkste ad elkedag tot aan bijna kotsend toe anders had ik het ook niet gehaald hoe ik was op het einde
en ik sporte minimaal 4x per week en aan het einde groeide ik echt minimaal vond het echt te sloom gaan voor hoe ik bezig was
wil ook geen beer worden maar meer kan zeker nog
Tot kotsend aan toe eten zegt alleen vrij weinig over je voeding.. je kan heel veel eten, maar je moet wel het juiste eten.weet voeding is sws het belangrijkste ad elkedag tot aan bijna kotsend toe anders had ik het ook niet gehaald hoe ik was op het einde
en ik sporte minimaal 4x per week en aan het einde groeide ik echt minimaal vond het echt te sloom gaan voor hoe ik bezig was
wil ook geen beer worden maar meer kan zeker nog
mijn advies naar jou is begin er niet aan. je gaat heel lang depresief zijn als je ermee stopt (bij mij wel tenminste) en als je het doe neem dan een lage dosis. ik was heel de dag belachelijk agresief tegen mensen die dat niet verdienden, thuis een hoop gezeik en je blijft er uiteindelijk toch niet veel aan over. oja slapen ging ook voor geen meter en elke nacht bed helemaal zeiknat van het zweet. tijdens de kuur.voel je je wel goed.en zit zelf te denken aan
beginnen met 1 spuit dan 3 of 6 maanden later opnieuw
en daartussen tabletten
zou dit werken en
werken die tabletten uberhoud wel
Klinkt als een tren gevalletje dit.mijn advies naar jou is begin er niet aan. je gaat heel lang depresief zijn als je ermee stopt (bij mij wel tenminste) en als je het doe neem dan een lage dosis. ik was heel de dag belachelijk agresief tegen mensen die dat niet verdienden, thuis een hoop gezeik en je blijft er uiteindelijk toch niet veel aan over. oja slapen ging ook voor geen meter en elke nacht bed helemaal zeiknat van het zweet. tijdens de kuur.voel je je wel goed.
Goed voor de harmreductie inderdaad, dit!Gewoon spuiten kerel, side effects van anabolen zijn zo overdreven en worden meestal ook nog eens verteld door mensen die er 0% verstand van hebben. Ten eerste is het waarschijnljk een goed idee om testosteron of iets te injecteren aangezien drugs je hormonen naar de kanker helpen. Vooral opiaten. Ik zat aan heroine en had een vriendin en het maakte niet uit hoeveel testosteron of trenbolone ik in mn reet spoot, mn libido schoof maar niet. Niet echt leuk als je vriendin constant wilt neuken. Dan word het gewoon irritant
Dusja, als je het wilt doe het gewoon. Either do it or don't. Ga er niet jaren over lopen piekeren want zo bijzonder is het echt niet. (coming from someone in his 20's)
Mooie first post manGewoon spuiten kerel, side effects van anabolen zijn zo overdreven en worden meestal ook nog eens verteld door mensen die er 0% verstand van hebben. Ten eerste is het waarschijnljk een goed idee om testosteron of iets te injecteren aangezien drugs je hormonen naar de kanker helpen. Vooral opiaten. Ik zat aan heroine en had een vriendin en het maakte niet uit hoeveel testosteron of trenbolone ik in mn reet spoot, mn libido schoof maar niet. Niet echt leuk als je vriendin constant wilt neuken. Dan word het gewoon irritant
Dusja, als je het wilt doe het gewoon. Either do it or don't. Ga er niet jaren over lopen piekeren want zo bijzonder is het echt niet. (coming from someone in his 20's)
Kom je op forum en dan is het eerste wat je typt zo'n fucking pak met shit. M'n klas uit!Mooie first post man![]()
Grapje zeker?Ten eerste is het waarschijnljk een goed idee om testosteron of iets te injecteren aangezien drugs je hormonen naar de kanker helpen.
Ligt eraan waar je ambities liggen 🙈Anabolen steroiden nemen is echt een heel slecht plan, dat zijn hormonen waar je niet mee moet gaan kloten. En als het andere wel lukt zonder anabolen, dan moet het jou toch ook lukken?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."