Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshelp anabole goed en snel

help anabole goed en snel

88 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Anabolen steroiden nemen is echt een heel slecht plan, dat zijn hormonen waar je niet mee moet gaan kloten. En als het andere wel lukt zonder anabolen, dan moet het jou toch ook lukken?
Klik om te vergroten...
Ligt eraan waar je ambities liggen 🙈
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
MetalGuy zei:
Mooi man! Wil je nu een sticker?
Klik om te vergroten...
Een sticker met: verstandelijk gehandicapt, niet voeren.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Een sticker met: verstandelijk gehandicapt, niet voeren.
Klik om te vergroten...
Of 'niet mee voortplanten'. Je zou verwachten dat mensen dat vanzelf snappen, maar uit casus @Zanza blijkt dat dat niet zo is
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw Pløp zei:
Of 'niet mee voortplanten'. Je zou verwachten dat mensen dat vanzelf snappen, maar uit casus @Zanza blijkt dat dat niet zo is
Klik om te vergroten...
Neuken is gewoon veel te lekker en veel te makkelijk gemaakt. Iedereen zou het kunnen doen, het is fantastisch, gezond, maar bij sommige mensen denk je ik zou het niet doen.

Niet dat ik perfect DNA heb maar ik probeer tenminste nog een beetje na te denken en empatisch te zijn. Zou kleine kans zijn als er uit mijn ballen een klein hitlertje geboren wordt.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Neuken is gewoon veel te lekker en veel te makkelijk gemaakt. Iedereen zou het kunnen doen, het is fantastisch, gezond, maar bij sommige mensen denk je ik zou het niet doen.

Niet dat ik perfect DNA heb maar ik probeer tenminste nog een beetje na te denken en empatisch te zijn. Zou kleine kans zijn als er uit mijn ballen een klein hitlertje geboren wordt.
Klik om te vergroten...
Helemaal omdat wat uit jou geboren wordt 100% voor de likes zal gaan! En Hitler was nou gemiddeld genomen niet de meest geliefde mens op aarde denk ik
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gewoon trainen :wink:
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Een sticker met: verstandelijk gehandicapt, niet voeren.
Klik om te vergroten...
Zat meer te denken aan een verpleegstertje, maar dat is een belediging naar de zorg...

Maar een logo van Yarden zal wel wat meer van toepassing kunnen zijn, als we het logo mogen gebruiken. Zien ze direct of 'ie verzekerd is.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Neuken is gewoon veel te lekker en veel te makkelijk gemaakt. Iedereen zou het kunnen doen, het is fantastisch, gezond, maar bij sommige mensen denk je ik zou het niet doen.

Niet dat ik perfect DNA heb maar ik probeer tenminste nog een beetje na te denken en empatisch te zijn. Zou kleine kans zijn als er uit mijn ballen een klein hitlertje geboren wordt.
Klik om te vergroten...
En hierom ga ik je missen. 🤣🤣🤣🤣

*Krom!*

😂
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
MetalGuy zei:
En hierom ga ik je missen. 🤣🤣🤣🤣

*Krom!*

😂
Klik om te vergroten...
Haha, dankjewel. Lekker lachen mensen.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Haha, dankjewel. Lekker lachen mensen.
Klik om te vergroten...
Love it!

Had je het al gehoord trouwens?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
MetalGuy zei:
Love it!

Had je het al gehoord trouwens?
Klik om te vergroten...
Wat heb ik gehoord?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Wat heb ik gehoord?
Klik om te vergroten...
Dat je eigenlijk een DF-cabaretvoorstelling zou moeten geven?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
MetalGuy zei:
Dat je eigenlijk een DF-cabaretvoorstelling zou moeten geven?
Klik om te vergroten...
Doet ie dagelijks toch 🤣
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
MetalGuy zei:
Dat je eigenlijk een DF-cabaretvoorstelling zou moeten geven?
Klik om te vergroten...
Die gaat zeker komen ja, ben de laatste eindjes aan elkaar knopen.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Die gaat zeker komen ja, ben de laatste eindjes aan elkaar knopen.
Klik om te vergroten...
Can't fucking wait
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mooi! Ik kijk ernaar uit. 😎
R
Redneck-91Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Bedenk waar je aan wil beginnen. De meesten denken "ah ff 1 kuurtje, dan word ik snel en makkelijk breed" maar het blijft vaak niet bij 1 kuurtje. Je voelt je groot, sterk en je denkt misschien dat meiden dat interessant vinden. Ja, sommigen maar over het algemeen zijn het mannen die zeggen "big man".
Als je gebruikt, zal je nóg beter met je voeding en training om moeten gaan. Het is geen shortcut! Na je kuur ga je hoe dan ook massa inleveren, alleen als je het meer dan goed doet, er dus alles voor doet zou je (in theorie) tot 60% kunnen behouden.

Als je eerder wat gespierder bent geweest en je weer vol voor je doel gaat, komt dat sneller "terug". Muscle memory heet dat.

Daarnaast (ik weet niet hoe oud je bent) als je onder de 24 bent, niet doen! Je verbindingen in je hersenen zijn nog niet volledig gelegd. Als je je hormonen gaat manipuleren kan je er flink last van krijgen. Je mentale staat van zijn is hier erg belangrijk in, het versterkt je persoonlijkheid op bijna alle vlakken.

Als je echt serieus bent over het groeien/gebruiken. Zoek een goede coach die jou daar in kan begeleiden! En dan niet die instagastjes die misschien 1 wedstrijd hebben meegedaan. Nee, ga op zoek naar iemand die echt wat heeft bereikt in die wereld. Hij/zij kan je leren hoe je met voeding en trainen om kan gaan en kijken naar wat voor jou werkt.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Redneck-91 zei:
en je denkt misschien dat meiden dat interessant vinden. Ja, sommigen maar over het algemeen zijn het mannen die zeggen "big man".
Klik om te vergroten...
6D908DA1-0B2D-4F3C-AC86-1D70B4A4359D.jpeg
R
RodgeLid
01-01-2024, 00:00
#19
df^ zei:
en zit zelf te denken aan
beginnen met 1 spuit dan 3 of 6 maanden later opnieuw
en daartussen tabletten
zou dit werken en
werken die tabletten uberhoud wel
Klik om te vergroten...
Als je op dit forum komt om informatie te vinden over "vertanding" anabolen steroïden gebruik, dan mis je sowieso al het stukje tussen de aanhalingstekens. Forums genoeg die wel gespecialiseerd zijn in fitness/bodybuilding. Lees je eerst goed in over voeding en trainingschema's. Shake's heb je helemaal niet nodig, ik ben ze pas weer gaan gebruiken toen ik de overstap maakte naar (naast aas) (langwerkende) insuline icm hgh/T4 zonder carbs te hoeven gebruiken.
R
RodgeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
Bekijk bijlage 35273Bekijk bijlage 35274Bekijk bijlage 35275
't is maar waar je zin in hebt.
Klik om te vergroten...
Als je je goed verdiept in de materie van het endocriene systeem en de gevolgen van het nemen van een kuur met daar achteraan een goede nakuur om je HPTA weer je natuurlijke testosteron aanmaak over te nemen, voldoende tijd tussen je kuren in laten zitten (bloedonderzoek) kan je het verantwoordelijk doen. En ook de bijwerkingen tijdens zoals gynocomastie (borstvorming) zijn prima te voorkomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."