#1
Ligt eraan waar je ambities liggen 🙈Anabolen steroiden nemen is echt een heel slecht plan, dat zijn hormonen waar je niet mee moet gaan kloten. En als het andere wel lukt zonder anabolen, dan moet het jou toch ook lukken?
Ligt eraan waar je ambities liggen 🙈Anabolen steroiden nemen is echt een heel slecht plan, dat zijn hormonen waar je niet mee moet gaan kloten. En als het andere wel lukt zonder anabolen, dan moet het jou toch ook lukken?
Een sticker met: verstandelijk gehandicapt, niet voeren.Mooi man! Wil je nu een sticker?
Of 'niet mee voortplanten'. Je zou verwachten dat mensen dat vanzelf snappen, maar uit casus @Zanza blijkt dat dat niet zo isEen sticker met: verstandelijk gehandicapt, niet voeren.
Neuken is gewoon veel te lekker en veel te makkelijk gemaakt. Iedereen zou het kunnen doen, het is fantastisch, gezond, maar bij sommige mensen denk je ik zou het niet doen.Of 'niet mee voortplanten'. Je zou verwachten dat mensen dat vanzelf snappen, maar uit casus @Zanza blijkt dat dat niet zo is
Helemaal omdat wat uit jou geboren wordt 100% voor de likes zal gaan! En Hitler was nou gemiddeld genomen niet de meest geliefde mens op aarde denk ikNeuken is gewoon veel te lekker en veel te makkelijk gemaakt. Iedereen zou het kunnen doen, het is fantastisch, gezond, maar bij sommige mensen denk je ik zou het niet doen.
Niet dat ik perfect DNA heb maar ik probeer tenminste nog een beetje na te denken en empatisch te zijn. Zou kleine kans zijn als er uit mijn ballen een klein hitlertje geboren wordt.
Zat meer te denken aan een verpleegstertje, maar dat is een belediging naar de zorg...Een sticker met: verstandelijk gehandicapt, niet voeren.
En hierom ga ik je missen. 🤣🤣🤣🤣Neuken is gewoon veel te lekker en veel te makkelijk gemaakt. Iedereen zou het kunnen doen, het is fantastisch, gezond, maar bij sommige mensen denk je ik zou het niet doen.
Niet dat ik perfect DNA heb maar ik probeer tenminste nog een beetje na te denken en empatisch te zijn. Zou kleine kans zijn als er uit mijn ballen een klein hitlertje geboren wordt.
Haha, dankjewel. Lekker lachen mensen.En hierom ga ik je missen. 🤣🤣🤣🤣
*Krom!*
😂
Love it!Haha, dankjewel. Lekker lachen mensen.
Wat heb ik gehoord?Love it!
Had je het al gehoord trouwens?
Dat je eigenlijk een DF-cabaretvoorstelling zou moeten geven?Wat heb ik gehoord?
Doet ie dagelijks toch 🤣Dat je eigenlijk een DF-cabaretvoorstelling zou moeten geven?
Die gaat zeker komen ja, ben de laatste eindjes aan elkaar knopen.Dat je eigenlijk een DF-cabaretvoorstelling zou moeten geven?
Can't fucking waitDie gaat zeker komen ja, ben de laatste eindjes aan elkaar knopen.
Als je op dit forum komt om informatie te vinden over "vertanding" anabolen steroïden gebruik, dan mis je sowieso al het stukje tussen de aanhalingstekens. Forums genoeg die wel gespecialiseerd zijn in fitness/bodybuilding. Lees je eerst goed in over voeding en trainingschema's. Shake's heb je helemaal niet nodig, ik ben ze pas weer gaan gebruiken toen ik de overstap maakte naar (naast aas) (langwerkende) insuline icm hgh/T4 zonder carbs te hoeven gebruiken.en zit zelf te denken aan
beginnen met 1 spuit dan 3 of 6 maanden later opnieuw
en daartussen tabletten
zou dit werken en
werken die tabletten uberhoud wel
Als je je goed verdiept in de materie van het endocriene systeem en de gevolgen van het nemen van een kuur met daar achteraan een goede nakuur om je HPTA weer je natuurlijke testosteron aanmaak over te nemen, voldoende tijd tussen je kuren in laten zitten (bloedonderzoek) kan je het verantwoordelijk doen. En ook de bijwerkingen tijdens zoals gynocomastie (borstvorming) zijn prima te voorkomen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."