Ja, ik gebruik minder xtc omdat er geen feestjes meer zijn. Verder niet
Sowieso!smoke weed everyday
Oke oke mooie worden en een bewegend plaatje... (zo moeilijk is deze slet niet)Ik help altijd. Ook als je denkt dat ik niet help, help ik.
Bekijk bijlage 38149
For that is both my greatest gift and biggest weakness
Niks mis met wat fantaseren, maar de vraag was vooral gericht op of het je helpt in het groter geheel. Ligt dan geheel aan de hoeveel energie en zwaarte die je aan de hersenspinsels koppelt uiteraard.
Niks mis met wat fantaseren, maar de vraag was vooral gericht op of het je helpt in het groter geheel. Ligt dan geheel aan de hoeveel energie en zwaarte die je aan de hersenspinsels koppelt uiteraard.
Ik laat me niet meer zo leiden door wat ik denk, dat heb ik wel geleerd.Wat ik zo lees, zal jouw brein altijd een excuus aan willen grijpen om los te gaan. Covid of niet. Misschien juist nu een mooie les geleerd door de covid periode.
Zou toch willen zeggen het brein en niet jij. Je kan er niet zoveel aan doen dat je die verslavingsgevoeligheid hebt en zoals je al zegt heb je er steeds meer controle over. Je bent dus meer dan jouw brein.ik zal alles aangrijpen om drugs te doen
Mooi. Ik sta ook een beetje op zo'n punt hoor. Geen flauw idee alleen wanneer het mij helemaal lukt alleen.Ik weet zeker dat ik ooit zonder kan. Dat lukt me nu al een stuk vaker dan vroeger.
Jaaaaa omg daar was ik bij, terror for life! 300bpmcin je kanusss馃サ馃サHelemaal mee eens! Als het allemaal kan dan staat Decibel wel op de planning komende zomer. Dat festival geniet wel echt de voorkeur boven defqon bij mij, sinds defqon niet meer op almere strand wordt gehouden. Iets minder bekend ook buiten Nederland. Gezelliger sfeertje.
Maar idd een speeltuin voor volwassenen. Het terrorbos 馃槏
Geslamd? Is dat iets met sex of met drugs?Jazeker. Door de lockdown ben ik aan de RC's gegaan en aan de chemsex en ben voor het eerst geslamd.
Het was interessant.
Het is intraveneus druggebruik (doorgaans 3mmc of crystal meth) door bijna uitsluitend homo's voor bij seks (of masturbatie).Geslamd? Is dat iets met sex of met drugs?
(Spare me als 't een domme vraag is)
Ook jazeker! Veel meer coke gaan gebruiken bij gebrek aan ander vertierJazeker. Door de lockdown ben ik aan de RC's gegaan en aan de chemsex en ben voor het eerst geslamd.
Het was interessant.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."