#1
Ik ben veel minder XTC gaan gebruiken tijdens de pandemie. Dus dat is alleen maar positief!
Een festival betekende XTC voor mij. Aangezien ik in 2018 en 2019 bij elkaar 56 festivals/feestjes had kun je wel raden dat dit geen beste jaren qua gebruik waren voor mij.
Verder ben ik keta wat meer gaan waarderen door de pandemie en is dit soms heerlijk in thuis setting. Qua frequentie zal dit ongeveer uitkomen op 1x per maand nu.
Een festival betekende XTC voor mij. Aangezien ik in 2018 en 2019 bij elkaar 56 festivals/feestjes had kun je wel raden dat dit geen beste jaren qua gebruik waren voor mij.
Verder ben ik keta wat meer gaan waarderen door de pandemie en is dit soms heerlijk in thuis setting. Qua frequentie zal dit ongeveer uitkomen op 1x per maand nu.

