Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik 3mmc ook slikken?

Kan ik 3mmc ook slikken?

78 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Domme vragen bestaan niet
Klik om te vergroten...
Dit is een leugen.



Dit zeiden leraren vroeger ook tegen mij, domme vragen bestaan niet, maar ik heb meerdere pijnlijke momenten meegemaakt waar het tegendeel uit bleek.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wens je alleszins al een fijne reis naar de hemel toe.
Succes!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wil je erover praten @Dirkjan ?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
HappyMind zei:
Wil je erover praten @Dirkjan ?
Klik om te vergroten...

De trauma's liggen nog te vers in mijn geheugen.

cry-gifs-NYIeHU.gif
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
in een rijste vlutje van langevlu om mee te draaien in doen, spul erin dicht maken, mond vullen met water omhoog kijken en doorslikken
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blyatman zei:
Ja hallo? Is dit de kindertelefoon?
ik wil even een melding maken van internet pesterijen. Ene @Flualhamdulillam die valt mij lastig 😝
Klik om te vergroten...
9168C271-5067-4FF8-88D7-A39F11E81969.gif
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blyatman zei:
Ja hallo? Is dit de kindertelefoon?
ik wil even een melding maken van internet pesterijen. Ene @Flualhamdulillam die valt mij lastig 😝
Klik om te vergroten...
De kindertelefoon bellen omdat je gepest wordt? Als ik zoiets had gedaan in mijn schooltijd was ik een paar dagen later opgevouwen teruggevonden in het basketbalnet.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is dat één van je trauma's @Dirkjan ? 😜
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beter slikken dan je neus laten prikken!
Zei m'n moeder altijd tegen me dus zal wel kloppen.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
De kindertelefoon bellen omdat je gepest wordt? Als ik zoiets had gedaan in mijn schooltijd was ik een paar dagen later opgevouwen teruggevonden in het basketbalnet.
Klik om te vergroten...
Mijn moeder leerde mij 1 ding omtrent pestkoppen. “Sla ze hard genoeg, en doet dat niks dan pak je een stuk hout”
Kindertelefoon is voor de Generatie Z. Die blijkbaar overal hun handjes vast bij gehouden moeten worden door anderen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
HappyMind zei:
Is dat één van je trauma's @Dirkjan ? 😜
Klik om te vergroten...
Laat ik zeggen dat ik nog dagelijks meerdere doodsbedreigingen krijg omdat de afdruk van mijn schedel in de vloer als "te aanwezig" werd gezien.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hopelijk is de afdruk van je schedel dan wel een mooie @Dirkjan
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blyatman zei:
Kindertelefoon is voor de Generatie Z. Die blijkbaar overal hun handjes vast bij gehouden moeten worden door anderen.
Klik om te vergroten...
Nah het is gewoon niet echt nuttig voor kinderen die gepest worden. Alhoewel een goed gesprek kan helpen, lost het ‘t pesten echt niet op.
De Kindertelefoon is beter voor kids in een (potentieel) onveilige situatie, bijvoorbeeld wanneer er sprake is van (huiselijk) geweld of misbruik.
Weet niet of je het helemaal serieus bedoelde. If not, excuseer mijn serieuze antwoord, don’t hang me eraan op 😉
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flualhamdulillam zei:
Nah het is gewoon niet echt nuttig voor kinderen die gepest worden. Alhoewel een goed gesprek kan helpen, lost het ‘t pesten echt niet op.
De Kindertelefoon is beter voor kids in een (potentieel) onveilige situatie, bijvoorbeeld wanneer er sprake is van (huiselijk) geweld of misbruik.
Weet niet of je het helemaal serieus bedoelde. If not, excuseer mijn serieuze antwoord, don’t hang me eraan op 😉
Klik om te vergroten...
Totaal niet serieus bedoeld nee hahaha.
maar het geeft wel gesprekstof. Pesten is sowieso voor losers.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blyatman zei:
Totaal niet serieus bedoeld nee hahaha.
maar het geeft wel gesprekstof. Pesten is sowieso voor losers.
Klik om te vergroten...
Absoluut! Helaas niet voor dit topic alleen hahaha, hmu in een ander topic als je gespreksstof wilt uitwisselen 😛😛
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
HappyMind zei:
Hopelijk is de afdruk van je schedel dan wel een mooie @Dirkjan
Klik om te vergroten...
Er werd een foto van een doodgemartelde puppy overheen geplakt om het beeld te verfraaien.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Er werd een foto van een doodgemartelde puppy overheen geplakt om het beeld te verfraaien.
Klik om te vergroten...
Hallo, doe eens lief tegen jezelf!!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zwarte humor is een vorm van humor, gebaseerd op het leed van anderen (of op het eigen leed) met als doel te spotten en te amuseren. Hierbij is er een zekere overeenkomst met het (psychologisch) cynisme, waarbij een negatieve houding tegenover (een deel van) de maatschappij tot uiting komt​
Klik om te vergroten...
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik neem 3mmc bijna altijd oraal, vind het veel euforischer dan snuiven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."